Ja dat laatste van Mloesje vind ik ook een superidee....
Ik vind echter lastig, want aan de ene kant denk ik dat wanneer je de dames toestaat zich bij de heren te voegen wanneer ze veruit de beste zijn dan is dat slecht voor de concurrentie binnen de sport en wordt de rest van de speelsters niet uitgedaagd een extra stapje te doen om haar te verslaan!
Aan de andere kant denk ik echter wel dat het voor haar persoonlijke ontwikkeling ongeacht het niveau verschil beter kan zijn.
Dus mij lijkt het meest leuke en praktische idee dat dames die eraan toe zijn en uitdaging zoeken gewoon de kans moeten krijgen met de heren mee te trainen. Voor de sport blijven ze wel in hun eigen competitie, zodat iedereen wordt verplicht beter te worden zo goed en zo kwaad het kan. Maar dan kan wel iedereen verder in de ontwikkeling... En dat je dan nog steeds alles blijft winnen dat zij dan even zo.. dan ga je het maar met een andere tak van sport voor een tijdje combineren!
Een goed voorbeeld waar ze al vaak samen trainen is het schaatsen en zie hoe goed dat gaat
!
Dit geldt echter alleen voor sporten die niet te combineren vallen. Inderdaad sporten als schieten, zeilen en schoonspringen kunnen best gecombineerd worden. Zolang alleen de techniek van belang is.... Alhoewel ik een paar jaar terug de ontwikkeling van de 100 meter sprint las... en die voorspelde dat op een gegeven moment vrouwen sneller zouden kunnen sprinten dan de mannen... ze boeken veel meer progressie in de jaren namelijk...