Ok Go_ahead! (Praat je altijd zo luid? )
Maar wat dan met renners die gewoon maar halfbakken zijn, of halfbakken aan de tour begonnen zijn, en het dan gewoon opgeven? Sprinters die in de eerste week een etappewinst binnen hebben, en dan gewoon bij de eerste grote berg opgeven? Renners zoals die Ricco vorig jaar, die betrapt worden op doping gebruik?
Volgens mij staat op doping gebruik gewoon een straf (inleveren van alle gewonnen punten en misschien zelfs minpunten)
Wat betreft die sprinters is dat wel zwak van ze, maar aan de andere kant kun je als pooldeelnemer daar juist ook gebruik van maken door een sprinter in je basisteam te zetten en een klimmer als reserve! Die klimmer die presteert namelijk in de eerste week niks en de sprinter in de rest van de tour niet. Dus zo kun je dus ook inspelen op het afstappen..
Kijk ik vind het stom dat die sprinters dat doen maar ja dat is hun keuze en alleen daarom mogen wij ze nu niet meer kiezen, want anders krijgen we strafpunten
Daarnaast is het gros van de renners dat afstapt dan wel gevallen en dus niet meer fit dan wel is het een jonge renner voor wie de tour gewoon nog te lang is maar als ervaring mee mag doen en zolang mogelijk probeert vol te houden!
Die 3/4 sprinters die afstappen, omdat ze gewoon te lui zijn om over bergen te fietsen ja dat is lullig, maar daarvoor moet je niet elke renner strafpunten opleggen wanneer die afstapt vanwege een GOEDE reden!
Ok Go_ahead! (Praat je altijd zo luid? )
En normaal gesproken praat ik zonder mijn stem te verheffen