Het zou leuk zijn als de "anonieme" Knevelgraus hier een woordje gaat doen.
Bij dezen dan.
Bedankt voor alle felicitaties!
Na vorig jaar de witte trui te hebben gewonnen (bij mijn eerste deelname eindigde ik als derde in het eindklassement, achter de oudgedienden Daisy en Telminator), heb ik dit jaar het geel in handen.
Het is echt een fantastische pool! Daarom wil ik graag mijn complimenten geven aan de moderatoren, vooral ook voor de vaak supersnelle verwerking van de dagelijkse uitslagen.
Dan is nu, zoals het hoort, het moment aangebroken voor het uiten van bedankjes.
Allereerst gaat mijn dank uit naar alle deelnemers aan de pool.
Verder wil ik al mijn renners bedanken (ja, zelfs Jonathan Hivert, die geen enkel punt heeft behaald) en uiteraard ook de sponsor van mijn ploeg voor het onvoorwaardelijke vertrouwen dat hij mij deze drie weken als ploegleider heeft geschonken.
Een speciaal dankwoord wil ik ten slotte richten aan FiFi (“Où es-tu?”), die de avonduitzendingen van Mart (“Ik weet alles. U niet. Ik wel.”) Smeets voortreffelijk heeft gelardeerd met uiterst vermakelijke reportages.
Ik hoop volgend jaar weer van de partij te zijn en jullie allen weer als deelnemers terug te zien.
Groet,
KnevelGraus
P.S.: Krijg ik nu, net als de winnaars van eerdere pools, ook zo’n mooi titellabel onder mijn naam?