Ik ben ook niet rouwig omdat Steph is moeten gaan, als een slechte verliezer moest ze na het doven van haar fakkel nog eens uithalen naar James, vond zijn antwoord wel toepasselijk. (Ben eigenlijk tevreden dat ik haar irritante stem en haar 'oh my god's' niet meer moet aanhoren)
De houding van James is best begrijpelijk, er zijn buiten hem niet echt gemotiveerde proeventijgers in de heroes tribe en met een gewonde Rupert zouden de krachtproeven gecombineerd met lopen wel eens de doodsteek voor hem kunnen betekenen. Vorige aflevering was hij zelfs aan't knoeien om vuur te maken
Tom is ook nog maar de helft van wat hij was in Palau.
Ik liep al niet hoog op met Colby sinds all stars (omdat hij constant over 'the fat naked gay guy' zat te zeuren) maar het is nu best mogelijk dat hij nu met deze eilandraad een beetje zijn eigen graf heeft gegraven samen met Tom. Maar als onvoorspelbaar Cirie kan zijn is het nog niet zeker of Colby en Tom de volgende zullen zijn. Het zou tactisch ook niet de beste zet zijn voor haar, Candice en JT.
Ben ook al blij dat aflevering 2 niet merendeels rond Russel ging. Al vond ik het beeld toen hij met de sling achter de kip aanging best wel entertainend.
Ik kijk ook al uit naar volgende week