Vond dit maar een matige aflevering (5)
James heeft waarschijnlijk zijn kruisbanden uitgerokken of in het slechte geval gescheurd. In dat geval zal hij terug kunnen binnen een paar dagen maar moet voorzichtig blijven met torsende bewegingen op de knie (weet ik uit eigen ervaring) maar of hij fysiek zijn steentje zal kunnen blijven bijdragen? De reden aan de andere kant kan zijn dat zijn alliantie al oog heeft op de merge om hem makkelijker op fysiek vlak te verslagen...
Ik vind JT en Rupert qua mentaliteit steeds meer en meer tegenvallen
Rupert ging erg op in de rugby-basketproef dat hij jerri tegen de paal smakte
maar dat spreek de elleboog van Rob tegen Rupert zijn keel niet goed. De bodyslam van JT op Coach was er imo ook een beetje over... Met die blessure van james had Colby best zijn plaats mogen vervangen in de proef...
Heb wel moeten lachen toen James de caller was voor de immuniteitsproef 'Stop, everybody shut up and stop!!!'
op het einde had hij geen stem meer :-)
De Villains zijn goed op dreef met de proeven maar werken als groep ook veel beter samen, Russel heeft goeder getrouw weer de hii weten te vinden en alliantiepartners gaan rondselen die niet echt kunnen rekenen op vertrouwen van de andere villains dus easy disposable. Hij heeft wel een vorm van gezag tijdens de proeven (kreeg zelfs een sorry van Jerri tijdens de puzzel
)net als Rob. Dus ben echt wel benieuwd wat de gevolgen zullen zijn bij de confrontatie tussen deze 2 testosteron-kanonnen. Ik denk echter dat ze binnen 2 weken er allebei nog inzitten. Indien ze de immuniteitsproef verliezen denk ik eerder aan een opoffering van Courtney of Sandra om de Hii te flushen want een blindsight op hem zonder dat hij de hii gebruikt zie ik er nog niet zo snel inzitten. Waar blijven de door Jeff verwachtte qoutes van Tyson en Courtney trouwens?