Ik vind Russell wel echt een goede speler, maar ik ben een beetje klaar met hoe dat telkens weer op een overdreven manier gepresenteerd wordt. Hij doet allemaal heel dramatisch voor de camera's en neemt heel vaak de volledige krediet terwijl dat niet terecht is (bijvoorbeeld door te zeggen hoe geweldig hij wel niet is door Kelly in Samoa eruit te spelen, terwijl dat Shambo's idee was
). Bij deze tribal council had hij blijkbaar gewoon het geluk dat Tyson een eigen plannetje had, anders was hij zelf het haasje geweest.
Ik vrees nu wel dat Coach gaat overlopen naar Russell's kant en dat Russell dus weer een dumbass-alliance heeft met Coach die helemaal fan van hem is, Parvati die niet tegen hem in durft te gaan en Danielle die nog altijd gelooft dat Russell haar meeneemt naar de finale.
Bij de Heroes is het allemaal wat minder spannend. Jammer dat James weg is tegen zijn wil, terwijl Colby het eigenlijk al lijkt te hebben opgegeven. Ik denk dat Candice nu zelfs meer in de problemen zit dan Colby, want niemand van de Heroes lijkt haar echt te mogen.
Ik ben wel benieuwd wat er de volgende keer gaat gebeuren, want de preview laat maar weinig los.