Ik vond het wel weer een erg fijne aflevering hoewel de immunity idols voor mij een volgende keer ook wel eens weg mogen blijven. Ik heb in ieder geval weer genoten van Parvati, die is gewoon zo heerlijk evil!
Sandra zit in een hele goede positie en dat weet ze. Ze is zonder twijfel de swing vote op dit moment en dat komt precies op het juiste tijdstip. Ze gaat sowieso naar de top 6 in ieder geval, dat kan bijna niet anders, als ze bij de villains blijft zit ze waarschijnlijk bij de laatste 5 en gaat ze naar de heroes dan zie ik haar wel een alliantie vormen met Rupert/Amanda/Candice. Ik denk ook dat Sandra bij denkproeven een van de grootste kansen heeft voor individuele immunity, wellicht samen met Candice.
En ja de Heroes missen inzicht en dat is hun eigen schuld omdat ze Cirie en Tom hebben weggestemd. Die twee hadden dit nooit laten gebeuren.
Wat mij dit seizoen trouwens opvalt is dat er zeer weinig aandacht aan survival aspecten op het eiland wordt besteed. Dat vind ik toch wel een beetje jammer. De combinatie challenges/strategisch positioneren/survivallen vind ik het mooiste. Niettemin is dit wel een geweldig seizoen want voor wat betreft de eerste twee aspecten is het bijna elke aflevering raak.