Ik heb ooit ergens op een site gelezen dat
Heroes vs. Villians zou winnen. Toen dacht ik echt; neeeee
Maar nu, naarmate de afleveringen volgen lijkt het me juist super als diegene wint, ik vindt dat hij/zij een prachtige prestatie neer heeft gezet.
Verder, ik was al niet zo'n Rupert fan. Ik vond hem in Pearl Island geweldig, maar daarna nam hij steeds meer af voor mijn gevoel.
En zo geweldig van Sandra vond ik het, ze zei iets in de trance van ; 'Ik zou het niet leuk vinden om met de HII in m'n BH naar huis te moeten gaan.'
xD
en die reacties van Courtney, Candice en Danielle ook echt. Russell is weer even flink op z'n plaat gezet. Ik hoop dat Parvati en Sandra hun ''krachten'' bundelen om hem eruit te werken, maar aan de andere kant, met Russell in de finale hebben die beide dames wel meer kans om te winnen en van de Last 5 zijn die 2 het degene die ik het het meeste gun.
Colby heeft mijn laatste respect voor hem verloren tijdens dat kijken van die film (de Reward-challenge waarbij Amanda en Danielle vochten om de Clou en hij helemaal niets deed om Amanda te helpen), en Jerri huppelt er maar een beetje achteraan.
Ik denk dat het zo gaat ;
5e = Colby
4e = Jerri
Second Runnerup = Russell
Runnerup = Parvati/Sandra
Winner = Sandra/Parvati
maar we zullen zien!
Weet iemand trouwens of de finale zondag al op tv komt?