Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Sterk of niet, ik denk dat ze bij de meeste mensen op hun systeem werkte door haar geratel...
In ieder geval op één systeem
Beetje vreemd dat een probleem van iemand die teveel praat zo opgelost wordt in plaats van dat iemand tegen haar zegt dat men vindt dat ze teveel praat.
Ik had liever gezien dat ze middels een eilandraad het spel moest verlaten. Evenwel was ik blij dat zij geslachtofferd werd omdat anders Eva de ongelukkige zou zijn en op basis van deze eerste aflevering lijkt Eva mij een veel interessanter persoon.
Mja dat geratel kan als bedreiging op sociaal vlak gezien worden in een verder stadium, bv om allianties te vormen...
Hmmm, ik kan me daar, als man zijnde, weinig bij voorstellen
Iets meer moeite doen dan
Aaaah ik snap 'm... Ik wil een alliantie met persoon X vormen... maar door het geratel van Bea kan persoon X mij niet horen en kan de alliantie niet tot stand komen waardoor ik een tactische achterstand krijg
Tja, als carine de kans had gekregen had ze haar hele eiland weggestemd, lullig voor haar dat zij er net slachtoffer van werd
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
894 gasten en 3 vaste bezoekers