Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
De laatste uitzending van Gooische Vrouwen was tijdens het gala op RTL4 te zien. Constant liep er boven in beeld een balk met 'stem op Gooische Vrouwen.' Verbaast me niks dus.
Mja, ik denk dat Wie is de Mol ook zwaar verloren heeft van Boer Zoekt Vrouw (Extra of niet, maatk niet uit). BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.
Ach weet je.... Molouska een prijs, Mol Yvon een prijs en Alex Klaassen een prijs. Eigenlijk hebben 'we' gewoon 3x gewonnen!
ja het is natuurlijk niet helemaal eerlijk dat GV tijdens de uitzending die balk deden.
Idd. Zie in WieWatWaar op Hyves staan dat vriendin naar laatste Gooische Vrouwen heeft gekeken maar toch gestemd heeft op het programma. Mja... Aan de andere kant: WIDM staat wel in de top 3 van televisieprogramma's... echt wel iets waar de programmamakers en wij als fans trots op mogen zijn
Zit even Typisch RTL terug te kijken, zelfs in dat programma komt constant die balk voorbij.
BZV haalt al jaren 3 miljoen kijkers en De Mol haalt het miljoen niet eens meer. Nee ik had zeker geen winst verwacht.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
632 gasten en 0 vaste bezoekers