Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Als de bn´ers opraken wil ik er ook wel een, voor de duo presentatie.
Zoveel BNers zijn er nou ook weer niet, als elk jaar iemand anders hem zou moeten winnen... dan krijgen straks alle belspeltutjes ook zo'n ster
ojaaa:Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
Hoera, Heinz was zo slim om er direct ook één voor mij te bestellen, super bedankt
Ik kom in gala als jij in driedelig pak komt. Zowaar, op galadate met Heinz. (ik betwijfel of miujn gala jurk het houdt als ik op m´n stoel rond ga dansen als WIDM wint).
"Wie is de Mol? zat vaak in de buurt van een nominatie. Maar ik kan niet verklaren waarom we nu, na al die jaren, toch weer genomineerd zijn. Wie is de Mol? wordt in de eerste plaats gemaakt door de mensen achter de schermen. Het is een familie, die dag in, dag uit bezig is met het programma. Zij zijn het grootste geheim van ons succes. Je proeft aan het programma dat het met meer dan normale toewijding is gemaakt. dat, plus het feit dat de formule zo geniaal is, is de reden van het succes."Alles op alles"Je moet er nooit van uitgaan dat je wint, want dan verlies je zeker. We gaan er wel alles aan doen om te winnen. We zullen een beroep doen op iedereen die Wie is de Mol? een warm hart toedraagt. En er zijn heel wat fans die dag en nacht met het programma bezig zijn. Sommige mensen ademen zelfs De Mol. Nu al, terwijl het nog maanden duurt voordat het programma weer op de buis is. Dat is heel speciaal en dat heb je niet bij alle programma's. Als zij De Mol echt waarderen, blijkt dat wel op de avond van de uitreiking."Bekroning"Als we de ring echt winnen, zal ik de prijs in ontvangst nemen, omdat ik de vertegenwoordiger van het programma ben op tv en in de media. Maar ik beschouw het als een bekroning voor iedereen die eraan heeft gewerkt. Naar wie de Ring daarna gaat? Ik weet het niet. Iedereen die aan De Mol werkt, moet het recht hebben om de Ring zeker een week te dragen. Zo zullen de fans het ook bedoelen."
In het blad "Televizier" komen Yvon Jaspers, Linda de Mol en Pieter Jan Hagens even aan het woord. Ik heb hier geen scanner dus ik typ Pieter Jans stukje even over:Hup WIDM!
Naar wie de Ring daarna gaat? Ik weet het niet. Iedereen die aan De Mol werkt, moet het recht hebben om de Ring zeker een week te dragen. Zo zullen de fans het ook bedoelen.
ik ga ook stemmen wilde het eerst niet doen, maar het is mijn plicht al widmfan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
589 gasten en 0 vaste bezoekers