Ben ook ff m´n bed uitgestrompeld, heftig feestje hoor..
Straks zal ik een uitgebreid verslag doen, het was echt het gaarste molfeestje ooit.
Om te beginnen mochten we al over de rode loper, en we stonden achter een vrouw die Jos aanzag voor Linda Wagenmakers. Jos vloog er natuurlijk direct op af en we kregen een gesprekje over de genomineerden. Toen ´Linda Wagenmakers´ zei dat Gooische vrouwen ging winnen keek ik voor de grap een beetje vuil naar haar en zei dat WIDM echt veel toffer is en dat ik mooi op de mol ging stemmen.
Eenmaal op de rode loper werd ze uitgebreid gefotografeerd door de horde fotografen aan de zijkant dus ik vroeg me inmiddels wel af wie zij was en waarom de journalisten haar zo interessant vonden. Het antwoord kwam niet veel later in Carré, ze bleek die Tippi Wan van Gooische vrouwen.
Haha, wisten wij veel.
Op het feestje wemelde het echt van de bn´ers. Het was echt heel raar om daar zo tussen te lopen. We hebben veel mensen van het molteam gesproken, gelukkig waren ze allemaal nog opgewekt ondanks het verlies.
De ingewikkelde cocktails waren gratis en de caviaar of wat het ook was ook. En we hebben met de man van het geluid gepraat, of eigenlijk vooral Heinz, en ik heb nog gevraagd wat hij zegt als ik ´vogelgeluidjes´ zeg. Het antwoord moet ik jullie nog even schuldig blijven.
Verder was iedereen heel aardig en hebben we ook nog met wat oud-molkandidaten gepraat.
Straks komt de rest en de foto´s.