Ik vond het een prima eerste aflevering! De proef was geweldig, was iets minder gecharmeerd van de ingewanden, maar het zwemmen en natuurlijk het vuurmaken: top! Wel erg jammer dat de winnaar meteen de eerste finalist was. Als ze zo'n soort prijs hadden willen geven, hadden ze beter kunnen zeggen dat diegene er twee afleveringen niet uitgestemd zou kunnen worden. Maar finalist meteen? Dat is wel heel erg drastisch. Wel vind ik dat ze een gezellige vrouw is, en er van mij ook nog wel wat langer in mag blijven. (Dat is nu dus gegarandeerd.)
Ik denk dat ik die lijst ook geheim zou houden, zodat mensen niet gaan hielenlikken, maar om nou op het strand te gaan liggen, niets te doen, een beetje te kijken naar de anderen die werken en daarna ook nog eens flink de aanval openen waardoor je iedereen tegen je krijgt? Dat lijkt me niet zo handig...ik hoop heel stiekem dat zij de volgende is die eruit gaat, of er moet in de volgende aflevering een flinke verbetering te zien zijn...
Ik ergerde me heel erg aan Bea, en was maar al te blij dat haar team de proef met de paal verloor. Natuurlijk is ze ook zo neergezet door de productie, maar ze heeft wel degelijk gezegd dat ze zichzelf heel sterk en goed vond en dergelijke. Zelfs al word je door de montage erger neergezet dan je bent, je kunt niet terugnemen dat je die dingen gezegd hebt. EDIT: Hmm, ik kijk nu de aflevering opnieuw, en kan haar er niet meer op betrappen dat ze die dingen zei. Ik zal haar wel verward hebben met iemand anders. Wel heeft ze gezegd dat ze 'verre van de zwakste is'. Nouja. Ze lijkt me wel vermoeiend om samen mee op een eiland te zitten.
Ah, heerlijk, het is weer begonnen. Ik post meestal niet veel op de fora, maar wil daar dit jaar wel verandering in gaan brengen.