Auteur Topic: Realitynet Forum ABC  (gelezen 3008997 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Realitynet Forum ABC
« Reactie #49120 Gepost op: 26-07-2014, 00:44:59 »
o dat lijkt me zo gaaf!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #49121 Gepost op: 26-07-2014, 00:49:49 »
Pas op dat je hoofd er niet af gehakt wordt :-X

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49122 Gepost op: 26-07-2014, 00:54:44 »
ridicuul idee maar Geoffrey en ik zijn heel goed samen ::ok::, mijn hoofd gaat er niet af dus ::trots::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49123 Gepost op: 26-07-2014, 00:56:28 »
Stom vind ik Geoffrey ::niet-ok::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49124 Gepost op: 26-07-2014, 00:58:10 »
tis mijn favoriet

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49125 Gepost op: 26-07-2014, 01:02:53 »
U mag dat vinden, mijn favoriet is Tyrion  ::jaja::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49126 Gepost op: 26-07-2014, 01:09:08 »
volgens mij haalt hij het einde van de serie niet

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49127 Gepost op: 26-07-2014, 01:15:02 »
Waarschijnlijk is de kans groter dat ie dood gaat dan dat ie blijft lezen  :P

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #49128 Gepost op: 26-07-2014, 01:18:08 »
Xena zou ook niet misstaan in die serie :P
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49129 Gepost op: 26-07-2014, 01:19:34 »
zo is dat met veel hoofdpersonen in GoT

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #49130 Gepost op: 26-07-2014, 09:27:52 »
Allemaal een fijne vakantie, ik ben even 2 weekjes naar Kreta ::zwaai::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49131 Gepost op: 26-07-2014, 09:32:01 »
Belachelijk! ::oink::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49132 Gepost op: 26-07-2014, 09:33:02 »
Cyprus is ook een eiland in de buurt.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49133 Gepost op: 26-07-2014, 09:35:27 »
Dat is ook niet gezellig, jullie kunnen beter samen gaan.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49134 Gepost op: 26-07-2014, 09:36:21 »
en wie bewaakt hier dan het fort ?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #49135 Gepost op: 26-07-2014, 09:37:55 »
Fluitje van een cent, we redden ons wel ::jaja::

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #49136 Gepost op: 26-07-2014, 09:38:42 »
Goh, fijn, bedankt, maar ik pik je toch op vannacht ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
« Reactie #49137 Gepost op: 26-07-2014, 09:42:39 »
Fluitje van een cent, we redden ons wel ::jaja::
hoera ::bravo::
Goh, fijn, bedankt, maar ik pik je toch op vannacht ::jaja::
hoera  ::bravo::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #49138 Gepost op: 26-07-2014, 09:58:15 »
Ik zou hier nog wat over schrijven:

Potvolperen, ik ben er weer. Min of meer in 1 stuk, min of meer gezond, en min energie. On an unrelated note heb ik vanochtend het leven van een meisje gered - hetgeen niet eens geheel onwaar is, alhoewel effectief overdreven.
Toch ben ik wel benieuwd nu naar het verhaal
Uhhhh morgen. ::gaap::

Ik had toch gezegd dat dat iets overdreven was?
Ohja, mooi. ::hypocriet::
Then again, zoiets moet je nooit in de weg van een verhaal laten staan ::ok::

Uhhh Where to begin.. ah, bij het begin.

Met behulp van onbekende edoch huiveringwekkende methoden had neefje [technisch gesproken: achterneefje - maar dat klinkt zo ververwijderd & anoniem] van 4 het voor elkaar gekregen om meer aan zijn gebit te moeten laten doen dan ik in mijn volledige leven. Ruim. Wellicht dat we nog enkele forummers op zouden kunnen trommelen, en nog moest er bij hem meer gebeuren. Waaronder het trekken van kiezen, omdat ze volledig doorgerot waren. Hij is dus 4. Vier.
Goed dus zijn vader mijn neef [technisch gesproken: neef] moest met hem naar de kindertandarts voor behandeling onder narcose, daarna uitslapen und so weiter - zodat ik de deeltaak kreeg om op neefje en nichtje [technisch gesproken: achterneefje en achternichtje, maar dat ga ik dus niet constant gebruiken.] te passen.
Beide zijn overigens een hoge mate van awesome - maar dat snap je. Om een beeld te schetsen: neefje is 7.. of 8 ::hypocriet:: en kan al voetballen afpakken van groep-4'ders. Nichtje daarentegen is bijna 10 [maar eigenlijk 9.5] en kan met een bepaald lachje sprekend lijken op disaster girl. Die informatie kan wellicht verderop deze post nog handig uitkomen.
Spoiler: disaster girl dus (klik om te tonen/verbergen)

Enfin.
Het weer was gistermorgen nog best oké, dus we fietsten naar Grootste Speeltuin van de Stad, waar we de eersten waren omdat het nog bijkans voor zonsopgang was. Had ik al gezegd trouwens dat tv-kinderprogramma's 's ochtends oeverloos slecht zijn? Nee? Bij deze.
Maar goed, wij dus daar naartoe gefietst. Het was inderdaad vrij groot, met oa allemaal van die toestellen met platformen en touwbruggen en klimdingen - was ik niet in huis zou willen hebben. Want het Centerpiece was een soort vuurtoren met meerdere verdiepingen en een hoog puntdak, voor een totaal van een meter of 5-6, dus dat zou niet passen. Besides, dan heb je een klimding in je huis, hetgeen superonpraktisch is.
Zoals dat gaat werd Centerpiece gebruikt als buut-plaats voor verstoppertje. Daarbij waren 2 primaire problemen: ten eerste kenden zij de speeltuin al en daarmee de beste verstopplekken, ten tweede was vuurtorencenterpiece niet specifiek gemaakt voor mensen van iets boven de 1 meter 90. Dientengevolge had ik de eerste keer geen ontkomingsstrategie uitgedacht, en was ik een goede 8 (van de totaal 10) seconden bezig om Vuurtoren uit te komen. Je snapt dat ik hopeloos was.
Afijn, enige tijd later kwamen er een serie meiden uit de buurt [leeftijdsindicatie: 5, 10 en 11] die in notime meededen alsof iedereen elkaar al jaaaaren kende. Altijd handig met kinderen is dat. Hoewel ik mijn pure hopeloosheid lichtelijk had verholpen gooide ik toch vrij snel daarna de handdoek in de ring. Kiddos intussen waren vermoedelijk een zeldzame kruising tussen mens en aap [ik vroeg nog of hun vader Jann heette; Nee.] dus die klauterden rustig over heel Centerpiece, waarbij het dak een favoriete verstopplek was. Vreemd genoeg. Inzoverre dat buut/tel-plek pal onder het houten dak was, dus dat kon je echt priiiiima horen als je stond te tellen ::)
Besides, het dak was aan alle kanten overhangend, dus de enige manier om er op te geraken was door op de rand van een touwbrug te gaan staan [die stevig was].. En zoals elke beroepsspion c.q. huurmoordenaar weet: je moet altijd zorgen voor een tweede uitgang. Bijvoorbeeld wanneer de politie er aan komt, of als de zoeker te ver afdrijft en je voor de buutvrij wilt gaan. Maar goed, dat zou dus niet mijn eerste verstopplek zijn geweest. Even aangenomen dat ik er op zou komen, wat waarschijnlijk niet zo was - en vervolgens er af, wat in principe wel makkelijk is..

Lekker lang verhaal he? Dacht ik. Ik heb wat schrijverijwerk in te halen. Die gemiddelde post-lengte over de afgelopen week moet weer omhoog.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #49139 Gepost op: 26-07-2014, 09:58:42 »
Ja, dat gaan we nog even door:

Na een tijdje was er even een pauze bij verstoppertje. In zoverre dat de meiden hadden besloten dat het een geniale strategie was om naast de buutvrij-paal te gaan zitten, en zich meteen vrij te buten nadat neefje klaar was met tellen. Neefje vond het een minder geslaagde tactiek. Hij is een wezen van engelenmoraal, zodat mensen alleen mogen valsspelen als hij ervan profiteert.
Dus tijdens die tijdelijke tijdsonderbreking wandelde ik rustig naar centerpiece, waar nichtje rustigjes op het dak zat. En middelste meid zat netjes theatraal aan de uitstekende dakrand te bungelen, net naast een van de touwbruggen waar je niet naar beneden kon. En ze speelde het fantastisch. Hing aan haar bovenarmen en bovenlijf, misschien tot iets boven de navel, maar wist desondanks haar hand iets uit te strekken naar nichtje met een bijgeleidend "help me". Het leek me bijna oscar-waardig, maar nichtje vond van niet, en ging rustig verder met dakliggen.
Ik wandelde zodoende iets nabij meiske met een vrolijk glimlachend: "jij hebt toch helemaal geen hulp nodig - dat kan je makkelijk". Alleen ze antwoordde verkeerd. "nee. - ik houd het bijna niet meer", en een verontrustend zacht "help".

Dus toen had ik ineens door dat als ze losliet ze inderdaad zou vallen. Dat het, als je er even bij stil stond, toch een meter of 4 hoog was. En dat het onderliggende kunstgras niet heel erg meegeeft - bijvoorbeeld als je onhandig terecht komt.
Ik rende het ding op, brak mijn voormalige centerpiece-ontvluchtings-personal-record-tijd door de helft.. en stond op de touw-plateaubrug naast-onder haar. Die dingen hebben kleine plateaus die onregelmatig met touwen zijn vastgezet, zodat je er nooit stabiel staat. Altijd leuk, behalve in zo'n situatie. Dus met mijn ene arm pakte ik het gebouwtje voor stabiliteit, de andere strekte ik uit zodat ik haar min of meer kon vangen c.q. de val kon begeleden zodat ze op dat brugding terecht zou komen; en sprak de heldhaftige en onvergetelijke woorden: "Okay."
Vervolgens flitste nog door m'n hoofd 'vangen met 1 arm? Ik weet niet of dat goed gaat..' Maar meiske wachtte niet op mn overpeinzingen, liet los toen ik er net stond, en kwam wonderbaarlijk genoeg in m'n armen terecht [want who needs support anyway - dus ik gebruikte maar beide armen].
Nog nooit iemand zo bang gezien en staan trillen ::rofl::
Waarna ze meldde dat ze nog nooit zoiets engs had meegemaakt [dat geloofde ik wel], dat het maar goed was dat haar moeder er niet bij was om het te zien [dat geloofde ik ook], en dat ze er nooit meer op zou klimmen [dat geloofde ik totaal niet].

Maargoed, zodoende, allemaal zonder kleerscheuren afgelopen. En gooooeeed, je moet nogal opzettelijk bezig gaan wil je een val van 4 meter niet overleven - maar complexe breuken zijn mogelijk, en besides, beetje dramatic tension is leuk ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.