Heb de aflevering nog eens bekeken om alles beter te analyseren, en ik vraag me af of het openen van de kist idd consequenties zal hebben voor de mannen. Robinson kennende wel, maar ik hoop van niet, vind eigenlijk alle mannen wel leuk. Viel me wel op dat Jeroen en Dennis in de meeste shots met de kist zeulde. Over Igor en dat eten zoeken, tja ik snap wel dat de mannen zoiets hebben van: het kost teveel tijd, maar Igor kon toch gewoon achter ze aan trekken om eten te zoeken. 2 op verkenning, 2 met de kist en een om voedsel te zoeken. Dat akkefietje werd dan wel snel opgelost toen Igor alsnog zelf eten ging zoeken. Al kon je het nauwelijks een akkefietje noemen, vergeleken bij de drama's van de vrouwen. Nee alle mannen zijn leuk: Marcel is een grappige womanizer met duidelijk inzicht in mensen ( las Igor goed over zijn eigenwijsheid ), Jeroen is het groepsmens sociaal, vriendelijk en sterk, Dennis is gewoon een lekkere echte gay, beetje bitchy, beetje roddelig, maar kan goed samenwerken en heeft een sterke mening, Kurt is de denker van de groep, de sociale steunpilaar,en Igor is gewoon humor. Lekker eigenwijs en een neusje voor survivallen.
Nee ik ben tevreden met de mannen, ondanks dat het er maar zo weinig zijn.