Poll

Zelf Wie is de Mol spelen deze zomer?

JA, ik ga me aanmelden voor deze unieke ervaring.
JA, maar ik organiseer zelf wel een WIDM spel.
Als ik van 2 tot 12 juli vrij kan krijgen wel.
Mwah, het kan toch niet tippen aan WIDM op tv.
Nee, er zijn al genoeg fake WIDM rip-offs

Auteur Topic: Deadline 19/02: 40 opdrachten, 11 dagen, 6 landen: speel deze zomer zelf WIDM  (gelezen 21306 keer)

Offline HansH87

• Forumlid
Re: 40 opdrachten, 11 dagen, 6 landen: speel de zomer zelf Wie is de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2010, 14:33:06 »
Aanmeldingen voor de 2010 editie worden nog tot 19 februari geaccepteerd, maar vroege aanmeldingen hebben voorrang. Dit jaar kun je bovendien voor het eerst je aanmelding geheel digitaal in orde maken via de website. Voor vragen, stuur mij een PM of gebruik de contactfunctie op de website

Offline *Myra*

• Forumlid
Re: 40 opdrachten, 11 dagen, 6 landen: speel deze zomer zelf Wie is de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2010, 16:13:09 »
Hoi Hans!

vorig jaar heb ik meegedaan, en ik zou iedereen willen aanraden zich aan te melden. Hoewel ik de vierde afvaller was, heb ik drie fantastische dagen gehad en zeker een gevoel gekregen van het molspel, en dat is onvergetelijk. UC organiseert het ongelooflijk goed; de opdrachten zijn grootst, de organisatie leuk en de groep geweldig. De avro kan er nog wat van leren  ;D
De voorronde alleen al was het waard; en dan de spanning of je wel of niet bent geselecteerd.. Absoluut doen!

Offline Wizard

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 17-01-2010, 22:20:27 »
Hoi medemolfanaten!

Ik heb vorig jaar ook meegedaan aan UCU Wie is de Mol? Ik kan alleen maar zeggen dat je niet moet twijfelen, en je zeker moet gaan aanmelden! Het is een ervaring die niet met woorden te beschrijven is! De paranoia, de opdrachten, je waant je werkelijk in een andere wereld. Je kan niemand vertrouwen en niemand vertrouwt jou! Laat je ook a.u.b niet afschrikken door het bedrag. Je krijgt volledig waar voor je geld!

Ik zeg doen!

p.s. Ik wil nog wel ff zeggen dat ik vorig jaar gewonnen heb :p

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 17-01-2010, 22:24:30 »
::rofl::  oud kandidaten worden gevraagd te promoten. niet genoeg aanmeldingen?

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2010, 22:25:14 »
ik kan gewoon niet, anders had ik me misschien wel aangemeld
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2010, 22:30:45 »
Vind gewoon de mol op tv leuk.. Niet om er zelf eraan mee te doen.. behalve aan de echte versie natuurlijk..  ;D
Zou ook leuk zijn om met me vriendengroep een WIDM te maken.. maar met wild vreemde vind ik dat eigelijk niet leuk..  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Wizard

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 18-01-2010, 00:26:09 »
::rofl::  oud kandidaten worden gevraagd te promoten. niet genoeg aanmeldingen?

Lol, ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat er hier reclame voor werd gemaakt. Dus nee, niet met voorbedachte rade. Maargoed, als ik de kans krijg, maak ik er reclame voor!

Offline HansH87

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2010, 22:13:05 »
leuk dat kandidaten van de vorige edities - geheel vrijwillig - hun ervaringen delen. Op donderdag 4 februari presenteert de organisatie zichzelf tijdens een informatie-avond op de campus van University College in Utrecht. Dan hebben jullie ook de mogelijkheid om ex-kandidaten nog eens aan de tand te voelen over hun ervaringen. We beginnen om 20.00.
Dit weekeind was de organisatie overigens in een ijskoud Polen en Scandinavië voor de derde internationale voorbereidingsmissie. Ik typ dit bericht vanuit een hostel in de finalestad. Blijft een vreemd idee dat straks, als de sneeuw is weggesmolten, de winnaar, verliezers en mol zich hier op een dan groene heuvel bekend zullen maken.
Op de website (zie hier) lees je meer info over het evenement en de informatie-avond. Wellicht tot dan...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2010, 22:15:19 »
Op donderdag 4 februari presenteert de organisatie zichzelf tijdens een informatie-avond

Op een donderdag..? Is dat niet een beetje een gekke dag?

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2010, 22:44:59 »
he balen, zou wel mee willen doen maar heb inderdaad in die periode herkansingen en ik durf het niet aan me nu in te schrijven om ervan uit te gaan dat  ik geen herkansing hoef te doen. :( jammer
Keep Watching

Offline HansH87

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2010, 22:53:23 »
Op een donderdag..? Is dat niet een beetje een gekke dag?

Voor sommigen is een zaterdag wellicht handiger, maar veel studenten - vooral van het University College - zijn dan elders. Daarom dus donderdagavond van 20.00 tot 21.00, zodat het evenement voor alle studenten uit de randstad goed te bereizen is, eventueel zelfs met gratis week-OV.

Niettemin is de organisatie graag bereid om op een ander moment toelichting te geven voor geïnteresseerden. Neem hiervoor even contact met ons op via de website.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2010, 22:54:38 »
Voor sommigen is een zaterdag wellicht handiger, maar veel studenten - vooral van het University College - zijn dan elders. Daarom dus donderdagavond van 20.00 tot 21.00, zodat het evenement voor alle studenten uit de randstad goed te bereizen is, eventueel zelfs met gratis week-OV.
Maar donderdag is Wie is de Mol-dag! Dus iedereen die fan is (molloot) zit op dat moment voor de tv.
The British are not impressed.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2010, 23:01:26 »
Maar donderdag is Wie is de Mol-dag! Dus iedereen die fan is (molloot) zit op dat moment voor de tv.

Haha hoeveel krijg je betaald per keer dat je het woord molloot ergens uitspreekt?  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline HansH87

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2010, 23:06:58 »
Ik denk dat de meesten uitzendinggemist wel weten te vinden. Daar staat WIDM dit jaar al vanaf 22.00 op...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2010, 23:10:17 »
Ja, maar dan zitten we al te chatten :P
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2010, 23:25:08 »
Ik denk dat de meesten uitzendinggemist wel weten te vinden. Daar staat WIDM dit jaar al vanaf 22.00 op...
Ik denk dat daedalus bedoelt dat je een molfan (of verzin er een willekeurig ander toepasselijk woord voor) tijdens het seizoen echt niet zover krijgt om op donderdag niet te kijken. Wanneer het een donderdag vanaf april is, dan lopen ze de infobijeenkomst plat, garanderen we je. Uitzendinggemist is in dit geval echt geen optie.

Overigens, ik weet uit eigen ervaring hoe leuk het is om een molspel echt te spelen, zij het aangepast aan de omstandigheden. Was 1 keer gedeeld, en 1 keer alleen winnaar ervan.

Offline HansH87

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2010, 23:41:02 »
Ik denk dat daedalus bedoelt dat je een molfan (of verzin er een willekeurig ander toepasselijk woord voor) tijdens het seizoen echt niet zover krijgt om op donderdag niet te kijken. Wanneer het een donderdag vanaf april is, dan lopen ze de infobijeenkomst plat, garanderen we je. Uitzendinggemist is in dit geval echt geen optie.

De echte molfan weet dan ook wel de info op onze website op waarde te schatten en zal daaruit op kunnen maken wel of niet deel te nemen. De infobijeenkomst is uiteraard vooral voor mensen die nog eens willen horen wat het nou betekent om 'wie is de mol' te spelen en enkele filmpjes etc nodig hebben om geënthousiasmeerd te geraken. Onze kandidaten hebben lang niet allemaal alle 10 (of zelfs maar 5) seizoenen gezien, en daar selecteren we ook niet op. Overigens is in vorige jaren ook wel gebleken dat sommige spelers die er relatief snel uit lagen toch veel WIDM kijkervaring hadden. 

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2010, 01:26:35 »
Hans, volgens mij ben je geen echte Molfan, als je een informatieavond op donderdagavond organiseert. ;) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2010, 08:54:28 »
Jeetje wat gaaf zeg! *zit het serieus te overwegen*

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #39 Gepost op: 25-01-2010, 12:42:50 »
Ik ben ook erg aan het twijfelen, het is wel ubercool!
Ik denk dat ik er gewoon voor ga, als ik geselecteerd wordt natuurlijk, vorig jaar twijfelde ik ook al maar kwam het met school niet uit.

Wel een beetje eng met onbekenden, maar ook cool ;)
Groetjes
Annebeth

EDIT: ik heb me aangemeld, zelfs dat was al leuk (nostalgie bij het terugdenken aan vorige seizoenen)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 14:40:04 door annebeth »