Uit deze laatste reactie maak ik op dat je dit topic dan eigenlijk zelf ook overbodig vindt. Je opent het zelf, nota bene, en bent vervolgens verbaasd dat er dan een of meer reacties als die van mij op volgen.
Ik laat me niet leiden door wat voor politieke ''correctheid'' dan ook.
Uit je eerste opmerking maak ik overigens absoluut niet op dat je eigenlijk wilde zeggen wat je in je laatste opmerking uit de doeken doet.
In het vooruitblikje vorige week zag je dat de vrouwen over de mannen iets zeiden in de trand van: "Volgens mij zijn het allemaal homo's." Dat doet mij wel afvragen of de mannen wel echt gaan integreren in het team of maken ze een ander kamp op een afstnadje ofzo? Want hoe kun je nou wel met de mannen kennis heben gemaakt en concluderen dat ze alle 5 wel homo zullen zijn, terwijl het van de meeste wel duidelijk is dat ze dat niet zijn. Ik denk dus dat de mannen niet worden samengevoegd met het vrouwenkamp maar even langs komen ofzo, en weer weg gaan.
gewoon discussieren over wat ik ermee wilde zeggen: hebben de vrouwen wel kennis gemaakt met de mannen? Velen gaan er van uit dat er komende week al een samensmelting plaats gaat vinden, maar ik vraag me dat dus af.
Als je had willen zeggen wat je met je laatste opmerking wilde zeggen, had dat wel duidelijker gemogen, dan was deze hele discussie er niet geweest. Dit soort discussies heb ik al zo vaak voorbij zien komen, en ik hou er dan ook rekening mee dat het weer eens verzandt in een welles-nietes spelletje, waar niemand iets mee opschiet, dus ik laat het er hier verder maar bij.