En het siert Marina dus dat ze eerlijk van alles over de dames verteld heeft, en de mannen heeft laten beslissen
Klopt, maar ben benieuwd of dat ook zo was gegaan, wanneer zij geen finaleplaats had gehad. Maar ik vind Marina een leuk mens, dat sowieso. Ze komt concreet en recht door zee over. Jeroen vind ik ook erg leuk overkomen, aanpakken en een lolletje maken. Die zie ik ook ver komen. Die man van de bank (die handige, Marcel dus) is ook prima. Dr zitten nog heel wat leuke personen in. Ik vind dit tot op heden een veel leukere expeditie dan 2006, 2007 en 2008. Ik zie ook dat de productie in tegenstelling tot vorig jaar, veel meer ingrijpt in het ontwikkelingsproces door groepen op te breken, nieuwe impulsen, mensen die weg willen te laten kiezen wie er mag gaan. En Eddy is een hele goede presentator, die heeft het wat mij betreft waar gemaakt. Ik hoop op nog flink wat lastige eilandraden vanaf nu. En Esther...niet opgeven, probeer nog te vinden wat je daar zocht!!! Ik zou het weergaloos vinden als zij uit haar heimwee zou komen en krachtig terug slaan.