Na een sterke première is de montage langzaam maar zeker weer aan het aftakelen naar het belabberde niveau van vorig jaar. Ik vind het ook zo vreemd dat het iedere week door iemand anders wordt gedaan. Dan krijg je toch ook niet echt goed continuïteit in zo'n serie? En wanneer houden ze nu eens op met die vreselijke pop-nummers er steeds tussendoor. Dat past helemaal niet bij dit programma......
Verder vind ik dat ze de boel nu wel een beetje bont maken met 'verrassingen'. Ik hoop dat de huidige kampen gewoon blijven, in ieder geval tot aan de samensmelting. Wat ik ook vervelend vind, is dat er weer zoveel mensen opgeven & dat werkelijk niemand strategisch bezig is. Echt slim was het bijvoorbeeld niet van de mannen om eerst te loten en vervolgens te kiezen welke vrouwen naar Kamp Noord zouden gaan. Als ik Marina was geweest, had ik al het 'zwakke volk' lekker op Kamp Zuid gelaten en op die manier een heel sterk Kamp Noord gemaakt. Maar ach, zij heeft natuurlijk ook weer niets te verliezen met haar finale-plek. En waarom wilde Igor niet gelijk naar het andere kamp, als hij zo zwak stond in het toenmalige kamp Noord?
Na een sterke première begint het wat mij betreft nu toch weer steeds minder te worden. Het scheelt dat ze er dit keer wel een aantal goede karakters in hebben zitten, zodat ik nog wel blijf kijken, maar het niveau van de oude series (t/m 2004/2005) halen ze volgens mij niet meer.
hopelijk blijft ieder nu op zen eigen plek
toch blijft het boeiend
misschien heb je ergens wel gelijk dat de eerste jaren van E.R. fantastisch waren
Maar eerlijk nu is het toch ook weer kei goed,ok denk dat de strijd nog echt moet beginnen.Wel vindt ik sneu dat er verschillende kandidaten na 11 dagen al naar huis willen omdat ze hun mama vriendje enz missen
Ikzelf zie mijn kinderen en ventje , familie en vrienden doodgraag ,maar moest ik de kans krijgen om mee te doen ,zou ik na 11 dagen toch niet naar huis willen om die reden, zeker weten .Het is iets dat je vooraf weet dat het misschien lang kan duren
Een ziekte maakt het natuurlijk wel anders.
Hopelijk stappen er de volgende afleveringen geen kandidaten op,dat zou wel erg zijn