Ik ben maar weer een sollicitatieontwijkend gedrag aan het vertonen en daarmee ook studieontwijkend gedrag, want na het solliciteren, moet ik studeren. Ik probeer een brief te schrijven naar de KNLTB, maar dat is zoiets anders dan ik de afgelopen tijd heb gedaan, dat ik niet zo goed weet wat ik moet schrijven. Heb nu wel ineens een idee voor een creatief einde , hopelijk niet te creatief voor die kantoortypes.
Oh en wrs word ik toch afgewezen omdat ik te slecht tennis. De enige eis waar ik niet echt aan voldoe, is dat je het liefst een actieve wedstrijdtennisser op niveau moet zijn. Nou ja, ik heb ook een niveau, het een-na laagste
Misschien zoiets Loezel..?
Beste heer/mevrouw,
Op internet zag ik uw functie van kantoortype bij de KNLTB. Graag
gooi ik met deze sollicatiebrief een balletje bij u op in de hoop dat ik het center court, of een andere
baan, bij u kan bemachtigen. Ik besef me dat er ook nog vier andere kandidaten zijn, maar om te laten zien dat ik de
best of five ben, en daarmee het
advantage naar me toe te halen, zal ik mezelf eerst even nader introduceren.
Ik ben Loezel, actief tennisspeler op een
redelijk niveau, jaren lange ervaring als
serveerster bij restaurant Sla ' Chicken Dinner, en zou mezelf als volgt omschrijven: ik ben
Servicegericht, dol op uitdagingen, dus
Challengers zijn mij op het lijf geschreven, mijn sportdieet bestaat uit
bagels, het is bij mij nooit fifty-fifty, maar altijd
fourty love, ik ga
stuiterend door het leven, ik ben iemand die zowel alleen als in teamverband kan werken, dus
dubbel of enkelspel het is me om het even, ik kleur soms binnen en soms buiten de lijntjes, maar met mijn oog voor detail, men zegt dat ik
"haviksogen" heb, zie ik altijd wanneer iets erbinnen of erbuiten is.
Bij mijn vorige solliciaties was het allemaal
net niet, maar je weet nooit
hoe een balletje kan rollen.
Aces zijn dan wel niet mijn specialiteit, maar wie weet is het in een persoonlijk gesprek
wel in één keer raak. Ik hoop dat ik bij u mijn grote slag, of om in tennistermen te blijven,
mijn Grand Slam, kan slaan. Graag licht ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek met de
umpire toe. Bij gevoegd mijn CV. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Bijgevoegd mijn CV:
1. Wimbledon: 2016, 2015, 2014, 2013, 2011, 2010, 2009 allemaal gekeken (2012 heb ik vanwege een vakantie in Roemenië gemist, baal ik nog steeds van )
2. In het bezit van een rijbewijs (zie punt 3)
3. Hoogste snelheid ooit gemeten: 174 kilometer per uur, maar daar ging nog 5 kilometer correctie vanaf waardoor ik mijn rijbewijs nog
net mocht houden omdat ik 49 te hard reed op een 120 kilometerweg
4. Lid van de Kiki Bertens Fanclub sinds Roland Garros 2016
5. Trotse drager van, en daarmee uithangbord van Bjorn Borg kleding
6. Zomer 2016: 6 muggen, 3 wespen en 21 vliegen geslagen met mijn elektrische tennisracket van Blokker
7.
Serveerster bij restaurant Sla 'm the Chicken Dinner