Auteur Topic: Travian  (gelezen 42189 keer)

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Travian
« Reactie #260 Gepost op: 7-11-2009, 19:33:34 »
Kan iemand ! Athena uit 4ThoseAbout2Rock  voor mij aanvallen? Hij heeft me vandaag a 4 keer aangevallen :(

Die valt in onze regio ook veel aan, ik heb een paar agressieve bevriende buren van me daarop gewezen, ik hoop dat zij er wat aan kunnen doen  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #261 Gepost op: 7-11-2009, 20:57:42 »
:P
ze heeft tot nu toe nog weinig kunnen stelen. de laatste paar keren helemaal niks. alleen de eerste keer iets vaan 100 graan ;)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #262 Gepost op: 7-11-2009, 21:04:11 »
:P
ze heeft tot nu toe nog weinig kunnen stelen. de laatste paar keren helemaal niks. alleen de eerste keer iets vaan 100 graan ;)

::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
« Reactie #263 Gepost op: 7-11-2009, 22:19:35 »
Weet iemand ook of een palisade ook manschappen kan doden, ik werd nl. net aangevallen,en kon gelukkig maatregelingen nemen, mijn troepen op versterking gestuurd, en mijn schuilplaatsen waren hoog genoeg. Toch heb ik 1 van zijn equites imperatos gedood ::trots::, kan dit door mijn palisade komen?[ Hij staat op level 7 ]
  ::jaja:: als ze over de muur klimmen en ze struikelen dan breken ze hun nek, zeker met zo'n paard is het lastig om over een hek te klimmen ::jaja:: ::jaja::
Menno is gek

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #264 Gepost op: 7-11-2009, 23:36:17 »
  ::jaja:: als ze over de muur klimmen en ze struikelen dan breken ze hun nek, zeker met zo'n paard is het lastig om over een hek te klimmen ::jaja:: ::jaja::

Dat er dan maar één dode is gevallen ::)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #265 Gepost op: 8-11-2009, 04:45:57 »
Dat er dan maar één dode is gevallen ::)
je muur is gewoon nog niet zo hoog, als je je muur hoger maakt vallen er meer doden ::jaja::
Menno is gek

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 8-11-2009, 09:00:15 »
komt Sinterklaas dan ook niet? :\'(

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 8-11-2009, 12:27:56 »
komt Sinterklaas dan ook niet? :\'(

Voor sinterklaas gaat de poort open.. ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #268 Gepost op: 8-11-2009, 13:02:42 »
Zo, mijn schuilplaats gaat nu naar niveau 10.  ;D Maar dat duurt wel twee uur!  :o
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #269 Gepost op: 8-11-2009, 13:12:30 »
Mijn buurman valt me een paar keer per dag aan en vangt steeds niets. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 8-11-2009, 13:45:19 »
Mijn buurman valt me een paar keer per dag aan en vangt steeds niets. ;D

Hij trekt zich er ook niets van aan dat we hebben gezegd dat Mac. Donalds de ander kant op is ..hij heet n.l cheeseburger ;D

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 8-11-2009, 13:50:32 »
Hij trekt zich er ook niets van aan dat we hebben gezegd dat Mac. Donalds de ander kant op is ..hij heet n.l cheeseburger ;D

::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 8-11-2009, 18:27:19 »
Ik heb een muur om mijn dorp gebouwd.  ;D En ik kan nu 1100 van elke grondstof kwijt in mijn schuilplaatsen (niveau 10 en niveau 1).
« Laatst bewerkt op: 8-11-2009, 18:29:05 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #273 Gepost op: 9-11-2009, 12:02:53 »
Ik heb net één legionair getraind om daarmee het dorpje naast dat van mij te overvallen. Dat dorpje heeft maar vier inwoners, dus ik dacht dat me niets kon gebeuren....
Nu is mijn legionair dood. En in het overzicht is te zien dat mijn buurvrouw helemaal geen troepen had! Hoe kan dat?! ???

Aanvaller Dr. Koen uit dorp Krak des Chevaliers

Eenheden 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 0 | 0 | 0 | 0

Verdediger  anne1997 uit dorp anne1997´s Dorp

Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #274 Gepost op: 9-11-2009, 12:06:23 »
Ja, jammer. Ieder dorp heeft een basisverdediging, en daar gaat je troepje op dood. Altijd minstens 2 mannetjes tegelijk sturen  ;) (ik wist het eerst ook niet, heeft mij wel 3 knuppeltjes gekost destijds geloof ik  ;D )

Overigens: wie mij grondstoffen heeft gestuurd, heeft vanmorgen een uitnodiging voor de alliantie gekregen. Accepteer 'm snel, dat scheelt aanvallen op je dorp  ::jaja::

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 9-11-2009, 12:21:21 »
Ja, jammer. Ieder dorp heeft een basisverdediging, en daar gaat je troepje op dood. Altijd minstens 2 mannetjes tegelijk sturen  ;) (ik wist het eerst ook niet, heeft mij wel 3 knuppeltjes gekost destijds geloof ik  ;D )

Wat stom. Had ik nou maar een half uurtje gewacht met aanvallen...  :\'(
Nu duurt het weer een paar uur voor ik genoeg grondstoffen heb voor een tweede legionair.  :-\\ Hopen dat ik in de tussentijd niet word aangevallen.

Als ik die twee legionairs heb, plunder ik direct een ambassade bij elkaar.  ;D

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #276 Gepost op: 9-11-2009, 12:33:46 »
Overigens: wie mij grondstoffen heeft gestuurd, heeft vanmorgen een uitnodiging voor de alliantie gekregen. Accepteer 'm snel, dat scheelt aanvallen op je dorp  ::jaja::

Nog geen uitnodiging ontvangen ::)

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 9-11-2009, 12:34:33 »
Nog geen uitnodiging ontvangen ::)

???  ik heb hem om 8.14 uur verzonden aan Barrymore?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 9-11-2009, 12:36:22 »
Echt niets ontvangen :(

Online Swifty

• Forumlid
« Reactie #279 Gepost op: 9-11-2009, 12:38:33 »
Echt niets ontvangen :(

Hmm, apart, bij reborn stond de uitnodiging gewoon netjes klaar in de ambassade...