Auteur Topic: Travian  (gelezen 42315 keer)

Offline tdietz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Travian
« Reactie #80 Gepost op: 30-10-2009, 15:36:04 »
ben je 5 grondstofvelden kwijt?? nee dan zou ik je ook niet meer aanvallen want dan valt er niks te halen ::ohno::
5 man kwijt natuurlijk :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #81 Gepost op: 30-10-2009, 15:49:38 »
over een uur wordt ik weer aangevallen,
maar dan door een totaal andere speler
van mij mag hij, hij verliest alleen maar zijn leger :P

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 30-10-2009, 15:58:25 »
over een uur wordt ik weer aangevallen,
maar dan door een totaal andere speler
van mij mag hij, hij verliest alleen maar zijn leger :P

Das dan maar te hopen Tdietz ;)
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #83 Gepost op: 30-10-2009, 16:02:14 »
Das dan maar te hopen Tdietz ;)
idd, maar hij moet minimaal 10 man hebben om mij iets pijn te kunnen doen
en hij kan gewoon niet zo'n groot leger hebben
tenzij anderen hem versterking hebben gestuurd
Hij zit iig nog niet in een alliantie :)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 30-10-2009, 16:12:03 »
Ik werd laatst ook aangevallen, maar die had zeker al wel 15 dorpen..dus daar was mijn legertje vast niet tegen opgewassen, dus heb ik die maar snel naar Test gestuurd als versterking..maar ja die zijn dus 30 uur onderweg :(, en kon ze ook niet meer terug fluiten, dus zit nu al 2 dagen zonder m'n leger..maar heb al wel weer een klein legertje opgebouwd, waar ik mijn omliggende dorpjes mee kan overvallen. ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #85 Gepost op: 30-10-2009, 16:18:03 »
Ik werd laatst ook aangevallen, maar die had zeker al wel 15 dorpen..dus daar was mijn legertje vast niet tegen opgewassen, dus heb ik die maar snel naar Test gestuurd als versterking..maar ja die zijn dus 30 uur onderweg :(, en kon ze ook niet meer terug fluiten, dus zit nu al 2 dagen zonder m'n leger..maar heb al wel weer een klein legertje opgebouwd, waar ik mijn omliggende dorpjes mee kan overvallen. ;D
maar ik zit op server 1 heh
die is nog maar net gestart, dan heeft niemand echt een groot leger ;D
Op server 6 ben ik nog geen enkele keer aangevallen :)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 30-10-2009, 16:34:11 »
maar ik zit op server 1 heh
die is nog maar net gestart, dan heeft niemand echt een groot leger ;D
Op server 6 ben ik nog geen enkele keer aangevallen :)

Mazzelpik ::jaja::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #87 Gepost op: 30-10-2009, 17:12:06 »
moet terugkomen op wat ik eerder heb gezegd:
die gast die me net heeft aangevallen had ik iets serieuser moeten nemen
maar heel veel pijn heeft hij me niet gedaan :)
maar ik kan hem nog wel aan, hij heeft alleen weer een leger gestuurd, maar nu heb ik meer vallen :)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 30-10-2009, 21:29:07 »
Oei, nog meer vallen, dus nog meer troepen die hij daarna gaat sturen om zijn troepen te bevrijden  ::)

Overigens start ik a.s. maandag op server 1, met een aantal anderen, tussen 7 en 10 uur, in het kwadrant ZO. Het is de bedoeling dat we daar met een deel van onze server 3-ally weer gaan samenspelen, maar nieuwe spelers erbij zijn altijd welkom. Dus wie wil, kom erbij  :D
« Laatst bewerkt op: 6-03-2013, 19:24:26 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #89 Gepost op: 30-10-2009, 22:14:01 »
Oei, nog meer vallen, dus nog meer troepen die hij daarna gaat sturen om zijn troepen te bevrijden  ::)

Overigens start ik a.s. maandag op server 1, met een aantal anderen, tussen 7 en 10 uur, in het kwadrant ZO, onder de naam Tyl. Het is de bedoeling dat we daar met een deel van onze server 3-ally weer gaan samenspelen, maar nieuwe spelers erbij zijn altijd welkom. Dus wie wil, kom erbij  :D
ik zal me er wel bij aanmelden
en heb gewoon brutaal een pm'etje gestuurd naar die gast, ik heb al zijn troepen vrij gelaten als hij me niet meer aanvalt, hij vond het een goede deel ::trots::
ik kan je wel helpen met bescherming strax, zit eigenlijk precies in het midden
Maar heb op dit moment niemand die me aanvalt, en mijn schuilplaats kan tot 570 bewaren
heb 10 vallen leeg staan en heb 1 soldaat
Dus ik denk dat ik het moeilijkste gedeelte heb overleefd ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 30-10-2009, 22:16:44 »
goed zo, heb je goed gedaan dan, voor zo'n newbee  ::ok::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 30-10-2009, 22:17:31 »
hmm klinkt wel interessant dit spel
tenminste een beetje actie itt bij mhe
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 30-10-2009, 22:26:07 »
hmm klinkt wel interessant dit spel
tenminste een beetje actie itt bij mhe

pas op, het vreet tijd  :-X

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 30-10-2009, 22:29:02 »
pas op, het vreet tijd  :-X

Ha ha... ik zag het al... ik ga het ook niet spelen... om dezelfde reden dat ik nooit aan WOW ben durven beginnen... de angst adt ik nooit achter die computer meer uit zal komen :)  MAar het ziet er wel leuk uit... vroger speelde ik wel eens 'play bij mail' en dan de eerste versies van Avalon en Gladius et Pilum... daar laat dit me ene beetje aan denken... leuk...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #94 Gepost op: 30-10-2009, 23:33:12 »
Overigens start ik a.s. maandag op server 1, met een aantal anderen, tussen 7 en 10 uur, in het kwadrant ZO, onder de naam Tyl. Het is de bedoeling dat we daar met een deel van onze server 3-ally weer gaan samenspelen, maar nieuwe spelers erbij zijn altijd welkom. Dus wie wil, kom erbij  :D

Lijkt me wel leuk. Ik heb al aardig geoefend op server 6. Dat farmen is toch wel grappig. En een ally in de buurt is ook weer eens wat anders dan en ally in een ander kwadrant. ;D

Ik heb trouwens laatst eens mijn eigentroepen weten te vernietigen. ::schaam:: Wist niet dat het kon... :-\\

Nog even een vraagje. Hoe kon je eigenlijk aan natuur's troepen. Met dat inleidende verhaaltje heb je een rat gekregen. Maar hoe kon je aan andere?
« Laatst bewerkt op: 30-10-2009, 23:35:54 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 30-10-2009, 23:44:40 »
Ik krijg bijna zin om het weer te gaan spelen. Maar ik ga het toch niet doen. Ik heb het heel lang geleden gedaan en vond het echt een rotspel. Ik werd continu aangevallen, zo'n 5x per dag steeds door dezelfden en kon niet eens normaal iets opbouwen, want het werd toch meteen vernietigd. Toen heb ik een keer met behulp van iemand anders haar leger afgemaakt, toen kreeg ik een pm van haar waarin ik gewoon werd uitgescholden. En toen heeft ze helemaal mijn hele dorp gesloopt. Vervolgens heb ik zelf de rest van mijn dorp naar de vernieling geholpen, zodat ze daar geen lol meer van hadden en dat was het einde van mij en Travian. Ik snap dat dat aanvallen erbij hoort, maar ik vind wel dat je anderen ook een kans moet geven om het te kunnen spelen. En het is gewoon niet leuk als je je dorp een beetje probeert op te bouwen dat je 5x per dag opnieuw kunt beginnen.  ::ohno::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #96 Gepost op: 30-10-2009, 23:46:59 »

Nog even een vraagje. Hoe kon je eigenlijk aan natuur's troepen. Met dat inleidende verhaaltje heb je een rat gekregen. Maar hoe kon je aan andere?
Dat vraag ik me dus ook af, misschien door een oase te veroveren en de dieren die je niet moet afmaken om de oase te bemachtigen krijg jij dan????? ???

Ik krijg bijna zin om het weer te gaan spelen. Maar ik ga het toch niet doen. Ik heb het heel lang geleden gedaan en vond het echt een rotspel. Ik werd continu aangevallen, zo'n 5x per dag steeds door dezelfden en kon niet eens normaal iets opbouwen, want het werd toch meteen vernietigd. Toen heb ik een keer met behulp van iemand anders haar leger afgemaakt, toen kreeg ik een pm van haar waarin ik gewoon werd uitgescholden. En toen heeft ze helemaal mijn hele dorp gesloopt. Vervolgens heb ik zelf de rest van mijn dorp naar de vernieling geholpen, zodat ze daar geen lol meer van hadden en dat was het einde van mij en Travian. Ik snap dat dat aanvallen erbij hoort, maar ik vind wel dat je anderen ook een kans moet geven om het te kunnen spelen. En het is gewoon niet leuk als je je dorp een beetje probeert op te bouwen dat je 5x per dag opnieuw kunt beginnen.  ::ohno::
Dat had ik dus vandaag, heb ze gewoon een berichtje gestuurd dat ik hun leger zou vrijlaten (had heel veel vallen gebouwd) als zij mij niet meer aanvallen
ben nu alweer 6 uur niet meer aangevallen ;D
nu kan ik me tenminste opbouwen

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 31-10-2009, 10:38:00 »
Lijkt me wel leuk. Ik heb al aardig geoefend op server 6. Dat farmen is toch wel grappig. En een ally in de buurt is ook weer eens wat anders dan en ally in een ander kwadrant. ;D

Ik heb trouwens laatst eens mijn eigentroepen weten te vernietigen. ::schaam:: Wist niet dat het kon... :-\\

Leuk, en welkom  ::bravo::

Natuurtroepen kun je zelf niet aankomen, je kunt er alleen tegen vechten. Dat wil zeggen, als je een oase wilt veroveren moet je eerst de natuurtroepen die daar leven doden. En als je dan te lang wacht met de oase echt veroveren, leven er weer een paar nieuwe.
Afgelopen week heb ik een oase veroverd. Ik had alle dieren gedood met een aanval zonder held, omdat mijn held op dat moment even niet beschikbaar was. Een halve dag later viel ik aan met mijn held, en toen waren er weer 10 beesten daar  >:(

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #98 Gepost op: 31-10-2009, 11:11:24 »
Maar hoe kom je nou aan die beesten dan? ???
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 31-10-2009, 11:49:38 »
Maar hoe kom je nou aan die beesten dan? ???

die leven en die groeien daar, in de oases, die moet je dus doden (je moet een overval tegen de oase doen) voordat je de oase kunt bezitten