Auteur Topic: Travian  (gelezen 42277 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Travian
« Reactie #120 Gepost op: 2-11-2009, 11:25:19 »
Ik heb mij ook geregistreerd ik zit op 79 -16 en ik heet Barrymore ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
« Reactie #121 Gepost op: 2-11-2009, 11:34:08 »
Why don't I ever listen to me?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 2-11-2009, 14:04:35 »
Onder welke namen spelen jullie?
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #123 Gepost op: 2-11-2009, 15:36:30 »
ik ben toms -1, 10
bijna in het midden dus :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #124 Gepost op: 2-11-2009, 15:50:27 »
Onder welke namen spelen jullie?

Serfer 1
Dorp: Wakkerdam.
Kaart(51|-34)
Why don't I ever listen to me?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #125 Gepost op: 2-11-2009, 18:34:47 »
Mijn account op server 1: Sellers (69|-44)
Geniet nooit met mate...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 2-11-2009, 19:10:13 »
Ik ben Tyl en ik zit op server 1 op 9|-76  :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #127 Gepost op: 3-11-2009, 17:17:07 »
Ik heb een account aangemaakt en zit nu op 73|-34.

En ik heb nog geen idee hoe het werkt.  ::rofl::
En kan iemand me vertellen hoe ik de naam van mij dorp kan instellen? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 3-11-2009, 17:19:32 »
dat krijg je uitgelegd!! :P. ik zou dat ding wel ff beetje volgen want je krijgt allemaal leuke dingen :P.  anyway. zo uit me hoofd moet je dat bij 'je profiel' doen. helemaal links in het scherm ;)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 3-11-2009, 17:28:05 »
Okee, bedankt!  ;D

Moet ik dus gewoon maar rustig die stappen volgen, of weet je zo andere stappen die ik het beste snel kan uitvoeren? Bijv. gebouwen die ik snel moet bouwen, of grondstoffenvelden die ik sneller moet upgraden dan die raadgever zegt.

Edit: nog een vraagje...  ;D was is Travian plus? Dat heb ik nu één dag. ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 3-11-2009, 17:41:33 »
Als je op de link Travian plus klikt kun  je lezen wat het precies inhoud [stukje Voordelen], je kan bv twee dingen tegelijk bouwen.
Als je goud krijgt kun je deze het beste investeren door je produktie met 25% te verhogen.
In het begin is het verstandig om je grondstoffen op te waarderen, dus zorg dat je alles eerst op level 1 krijgt. En verder gewoon de aanwijzigingen volgen van de gallier. ::ok::

Succes!!
« Laatst bewerkt op: 3-11-2009, 17:43:09 door m@ri@nne »

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 3-11-2009, 17:46:28 »
Leuk KD.  ::bravo::

Ik ben nu vooral bezig mijn gs-veldjes te uppen, maar ik wil morgen of zo wel beginnen met een ambassade. Ik ga met mijn alliantiegenoten van server 3 hier weer samenspelen, maar jullie mogen er natuurlijk ook allemaal bij als je wilt.
Het kost alleen een beetje veel gs om de ambassade hoog genoeg te krijgen, dus nog even geduld. Ik heb mijn alliantiegenoten op server 3 voorgesteld of zij evt 1x de uurproductie willen sturen zodat ik kan bouwen, ik wacht nog even af wat hun antwoord daarop is ;)

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 3-11-2009, 17:53:01 »
Okee! Ik weet natuurlijk niet of ik dit spel lang blijf spelen. Kan het voor jullie geen nadelen hebben als ik lid word van jullie alliantie?

Nog even twee vraagjes: ik heb nu 20 goud gekregen. marianne, jij zegt dat ik het het beste kan investeren door mijn productie te verhogen (in plaats van Travian plus te verlengen). Moet ik dus gewoon van alle vier de grondstoffen de productie verhogen? Of is het slim als ik wat goud achter de hand houd?

En alvast een andere vraag: als ik straks gebouwen ga neerzetten in mijn dorp, maakt het dan wat uit wáár ik ze bouw? In het centrum of in de tweede ring?

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 3-11-2009, 17:54:42 »
Ik ben trouwens een Romein.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 3-11-2009, 17:55:19 »
zal ik ook in jullie buurt gaan zitten en gewoon voor jullie dingen produceren? gs bijv? mss dat ik later als ik weer iets meer tijd heb dan 'echt' mee kan gaan doen ;).

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 3-11-2009, 17:56:57 »
Ja, bouw snel een dorp naast het mijne. Dan voel ik me ook weer wat veiliger!  ;D

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 3-11-2009, 17:57:02 »
Ik dacht zuinig te zijn, en eerst voor maar 2 grondstoffen (klei en hout) die 25% extra aan te zetten, maar binnen een dag kwam ik van de andere 2 ook tekort, dus uiteindelijk staan ze allevier aan  ;D
Sowieso kun je je grondstoffen het beste eerst investeren in het ophogen van de grondstofveldjes. Als gallier is het ook wel handig om straks, als je moet kiezen bij de opdrachten, voor economisch te gaan (als germaan kun je beter voor militair gaan en grondstoffen gaan roven).

Het is niet nadelig voor de alliantie als je er als noob bijkomt, als je maar een beetje vlot het spel doorkrijgt (maar dat gaat lukken, we helpen elkaar natuurlijk binnen de alliantie) en je blijft groeien. Je hebt er alleen zelf voordeel bij, want in het begin vallen ze je minder aan als je bij een alliantie zit.

Waar je welk gebouw neerzet maakt niet uit, alleen op dat halfronde veldje rechtsonder/naast je hoofdgebouw daar moet de verzamelplaats komen. Verder is het maar net wat jij handig of mooi vindt.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 3-11-2009, 17:57:13 »
zal ik ook in jullie buurt gaan zitten en gewoon voor jullie dingen produceren? gs bijv? mss dat ik later als ik weer iets meer tijd heb dan 'echt' mee kan gaan doen ;).

Ja, graag, leuk!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 3-11-2009, 17:57:38 »
Ik ben trouwens een Romein.

oh, kies dan ook maar voor economisch, is als beginner wat makkelijker denk ik

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 3-11-2009, 18:00:10 »
ik zit 16/-82

wat is gs eigenlijk :P
Het duurt ook ff voordat het lekker loopt natuurlijk, want moet van alles eerst opbouwen ;)