Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Goed, 2 kandidaten duidelijk in beeld dus. Maar wie is bijvoorbeeld de vrouw achter Barbara Barend op 36 seconden?:
Was er vorig jaar ook niet zo'n filmpje dat ineens op youtube verscheen? Misschien is dit opgezet spel en helemaal niet stiekem gedaan, maar gewoon door medewerkers om iedereen alweer nieuwsgierig te maken? En het dan als zo'n filmpje gemaakt alsof het van buitenstaanders af komt, inclusief grammaticale fout en alles. Anyway, van alle genoemde namen doet alleen Bas Westerweel een belletje rinkelen eigenlijk.
barbara die is toch van ZAP sport geweest ofzo .en inderdaad manuel van hoe heet dat programma van de eo ook al weer.
Zij is van RTL Voetbal, en van Eredivisie Live voor zover ik weet, en volgens mij presenteert ze ook nog iets met haar pa op het Gesprek.
Ze zeggen ook : 'toen moesten we stoppen'. Denk je dat ze het hierbij laten? nee tuurlijk niet. Die moeten het dan echt meteen wissen hoor..
Zodirect de namen van 3 kandidaten bij RTL Boulevard! (ik ga heel hard lachen als ze Frits Sissing, Manuel Venderbos en Barbara Barend gaan noemen).
Hopelijk wordt ook het land onthuld!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
696 gasten en 4 vaste bezoekers