Auteur Topic: Kandidaten 2010  (gelezen 87742 keer)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Kandidaten 2010
« Reactie #40 Gepost op: 23-10-2009, 16:49:20 »
Heb hier een stukje grijs verleden van Erik van der Hoff uit zijn Roberto Jacketti & the Scooters tijdperk gevonden:

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Doet me weer denken aan de oude klasseavonden op de middelbare school  :D

En al gravend door zijn verleden kom ik dit tegen:

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

Een nog jonge Angela tijdens haar Dolly Dots periode samen met Roberto Jacketti :)
Zou dit een hint kunnen zijn?

::oink::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #41 Gepost op: 23-10-2009, 17:14:50 »
Oh ja, ik weet nog vorig jaar na dat IceSave debacle, draaiden ze hem op Radio 1, als IceSave The Day. :P
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 23-10-2009, 17:23:43 »
Zo.. die groepsfoto staat bij mij al als bureaublad achtergrond
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #43 Gepost op: 23-10-2009, 17:32:22 »
GAAF!
Manuel Venderbos is een hele toffe kerel  ::jaja:: Ik ken hem in het echt een beetje, en hij is heel erg lekker enthousiast  ::jaja:: ::ok::

En Arjen Lubach is al jaren een persoonlijke held van me, dus die mag ook ver komen ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #44 Gepost op: 23-10-2009, 17:37:39 »
k ken er drie niet... Sanne kim en Arjen niet.. De rest wel..

:o dat is ook mijn lijstje :o van onbekende bekende nederlanders

ik ga trouwens voor Erik want die kijkt langs de camera
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #45 Gepost op: 23-10-2009, 17:38:33 »
Leuke Kandidatenlijst, en leuke Bestemming : Japan. ::joehoe::

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 23-10-2009, 17:41:45 »
Je komt uit Grootegast?:D

::jaja:: Niekerk om precies te zijn.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #47 Gepost op: 23-10-2009, 17:44:25 »
Ik lees het net op teletekst! Leuk! ::ok::

Manuel Venderbos, Erik van der Hoff en Hind lijken me leuke kandidaten!
Frits Sissing (het klopte dus!) is natuurlijk een beetje een sulletje, maar misschien krijgen we eens een wat vlottere kant van hem te zien in WIDM?
Loretta Schrijver en Barbara Barend vind ik een stuk minder.  :(

Van Arjen Lubach en Kim Pieters had ik nog nooit gehoord. En Sanne Vogel klinkt vaag bekend, maar er gaat nog geen belletje rinkelen als ik haar zie.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #48 Gepost op: 23-10-2009, 18:32:47 »
De nieuwe kandidaten schuiven straks aan bij Boulevard ::ok::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 23-10-2009, 19:25:31 »
Als Arjen van de Lama's is ken ik die. Verder enkel nog Frits, Loretta en Hind. Alle anderen zeggen me niets.

Wordt het een mix van OBN/BN serie voor mij. Onbekende bekende nederlanders en bekende nederlanders.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RENNE

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 23-10-2009, 19:29:44 »
Ik, als Vlaming zijnde, herken dit jaar helemaal niemand!  ::schaam::
Maar dat maakt me niet minder blij hoor! Ik kijk echt uit naar de
volgende reeks!

デモル (de mol)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #51 Gepost op: 23-10-2009, 20:06:27 »
Vanavond zat Wie is de Mol weer in Boulevard. Het fragment met beelden en interviews is hierrr [wmv] te bekijken!
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #52 Gepost op: 23-10-2009, 20:10:57 »
Vanavond zat Wie is de Mol weer in Boulevard. Het fragment met beelden en interviews is hierrr [wmv] te bekijken!
hadt gemist, maar leuk filmpje en die ring moeten ze gewoon winnen ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 23-10-2009, 20:17:15 »

Leuk stukje weer ::ok:: en Kim Pieters.. ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 23-10-2009, 20:55:25 »
Even een overzichtje van de kandidaten en waar je ze van kunt kennen! ::vergroot::

1. Tim Akkerman (29): Voormalig zanger-gitarist van Di-rect. Ze scoorden de grootste hits met de singles: ‘She’, ‘Hungry For Love’, ‘Cool Without You’ en ‘A Good Thing’. Hij verliet begin dit jaar de band.

2. Barbara Barend (35): Sportjournaliste en presentator van sportprogramma's. Ze heeft onder andere ‘Voetbal Insite’ gepresenteerd.

3. Erik van der Hoff (46): Zanger geweest van band: Roberto Jacketti & The Scooters. ‘I Save The Day’ was de grootste hit die ze scoorde. Hij heeft een tijd bij Nickelodeon wat kinder/jeugd programma's gepresenteerd en is nu presentator bij Net 5 van o.a. Ben je slimmer dan een kind? en wat huizenprogramma''s

4. Hind Laroussi (24): Die kennen de meesten denk ik wel. Ze was helaas niet de winnaar van idols 1, waarbij ze derde werd achter Jim & Jamai. Na haar eerste 2 singles 'Summer All Over Again' en 'Weak' hoorde niemand eigenlijk iets meer van nieuwe singles van haar totdat in 2008 bekend werd dat ze mee zou gaan doen aan ‘Hét Eurovisie Songfestival’. Dit werd voor haar een flop, want ze bereikte de finale weer niet.

5. Arjen Lubach (30, sinds gisteren): Schrijver van de boeken 'Bastaardsuiker' en 'Mensen die ik ken die mijn moeder hebben gekend'. En waarschijnlijk kun je hem ook kennen van ‘Buro Renkema’, daar ken ik hem in ieder geval van. Bij dit ‘bedrijf’ maakt hij humoristische filmpjes, die vaak betrekking hebben op het nieuws, dat hij op een satirische wijze bekritiseert. Deze filmpjes kwamen onder andere in het Talpa programma ‘Koppensnellers’. Nu maakt hij nog steeds filmpjes, maar nu voor het satirische programma ‘Koefnoen’ (geweldig programma)! Verder was hij het hoofdjurylid van ‘Lama Gezocht’.

6. Kim Pieters (30): Actrice, die in verschillende films heeft gespeeld. Maar je kunt haar het best kennen uit ‘Onderweg Naar Morgen’, waarin ze van 2001 tot 2004 de rol van Claire Simons vertolkte.

7. Loretta Schrijver (53): Televisiepresentatrice. Ze presenteerde bij RTL het ‘RTL Nieuws’ en nam de stap naar de AVRO, waar ze ‘Alle Dieren Tellen Mee’ presenteerde. Hierna keerde ze weer terug bij ‘RTL Nieuws’, waana ze weer naar ouderen-omroep Max ging. Daar deed ze het programma ‘Max en Loretta’. Vervolgens kreeg ze een burn-out en later bleek er geen plaats meer te zijn bij omroep Max voor Loretta. Ze moest dus noodgedwongen opstappen.

8. Frits Sissing (46): Van 2000 tot eind 2007 presentator van ‘Opsporing Verzocht’. In 2006 deed hij mee aan het uitgemolken programma ‘Dancing With The Stars’, waar hij na liveshow 7 afviel. De laatste programma’s die hij presenteerde waren: ‘Op zoek naar …’ en ‘In de hoofdrol’.

9. Manuel Venderbos (33): EO-figuur en presentator van ‘Jong’. Hij verzorgde voice-overs voor MTV, Nederland 1, Z@ppelin, Nickelodeon en Talpa. De meeste mensen vinden dus dat hij een fijne stem heeft. Op Z@ppelin presenteerde hij ook blinQ voor de EO. Hij deed meerdere keren live-verslag van het EO-feestje: EO-jongerendag. Nu heeft hij het discussieprogramma Ontopic van de geschorste Arie Boomsma overgenomen.

10. Sanne Vogel (25): Toneel, Film, Schrijven, Regisseren: Sanne doet het allemaal. Ze speelde de rol van Claudia in de film: ‘Het Schnitzelparadijs’. Haar eerste kinder/jeugdboek heet: ‘Het levenswerk van een talentloos meisje’. Vanaf 27 oktober zullen we haar kunnen zien in de comedyserie ‘Floor Faber’ waarbij het draait om de persoon Floor, die gespeeld wordt door ex mol-kandidate Georgina Verbaan.

Leuke groep lijkt mij ;D! Ik ken er 8 van de 10. Alleen Kim Pieters en Sanne Vogel kende ik niet.

Mijn eerste mol verdachte: Sanne Vogel
Winnaar: Frits Sissing
Verliezer: Kim Pieters

Eerste afvaller: Manuel Venderbos

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #55 Gepost op: 23-10-2009, 21:14:26 »
Leuke groep kandi's!! Ik ben dan wel heel benieuwd over wie Humberto Tan het had in Boulevard, tijdje terug, die hij kende die meedeed... toch ook erg jammer dat een lekkertje als sebas niet meer meedoet
ik heb ERIK!!!! mjammie!!!! ::love:: ::love:: ::love::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #56 Gepost op: 24-10-2009, 09:54:46 »
Haha, ik ben een paar dagen in Las Vegas, en hop ik mis dit breaking news.
Maar wel erg fijn dat we eindelijk de kandidaten nu weten. Het oogt als een jonge groep deelnemers (uitzondering nagelaten).
Ik ken er tenminste 8 van, alleen Sanne en Arjen zeggen me helemaal niets.

Nu eerst maar eens een profielschets maken van deze mensen, voor m'n schot-voor-de-boeg gevoel qua mol, finalisten en eerste afvallers.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Lonneke*L

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 24-10-2009, 11:20:33 »
Volgens mij is Arjen meer schrijver dan cabaratier maar ik kende hem ook niet...
Leuk dat lachebekje Loretta mee doet. Ik denk dat Barbara Barend ::pinokkio:: een goede mol zou kunnen zijn...Nog even geduld en het feest barst weer los! ::tandpastasmiley::

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #58 Gepost op: 24-10-2009, 11:47:51 »
De is dus een (de?) groepsfoto in Japan:

Raar dat Loretta niet helemaal er op staat. Erg slordig.
« Laatst bewerkt op: 24-10-2009, 11:49:26 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 24-10-2009, 11:48:44 »
Ik denk het niet eigenlijk. Want Loretta staat er zo gek op. Ze zouden er dan toch wel voor zorgen dat je haar ook helemaal kan zien...