Auteur Topic: Kandidaten 2010  (gelezen 87738 keer)

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten 2010
« Reactie #220 Gepost op: 3-12-2009, 16:55:53 »
Coach postte eergister dat het uitgesteld was tot gister. (am i making any sence?)

Dacht ik ook... Maar gisteren was er  niks
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #221 Gepost op: 3-12-2009, 17:02:47 »
Aw, stond dat artikel gister in Spits? Heb geen krant gezien.  :(

En cool hé, de eerste beelden uit de nieuwe serie!! Mega mega molkriebels bezorgt dat  ;D Nog 36 dagen en dan mogen we weer. Ik hoop op een enorme medialawine, net als vorig jaar! Hoe meer kijkcijfers hoe beter.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-12-2009, 17:31:58 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 3-12-2009, 17:04:18 »
Foto van Arjen op de persconferentie

Wat zou Erik laten zien op z´n mobieltje?  ???

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 3-12-2009, 17:08:18 »
hmm.. jah.. Interesting.... JAmmer dat we daar niks op kunnen zien

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #224 Gepost op: 3-12-2009, 17:30:31 »
Bedankt voor het leuke artikel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 3-12-2009, 18:49:53 »
En cool hé, de eerste beelden uit de nieuwe serie!! Mega mega molkriebels bezorgt dat  ;D Nog 36 dagen en dan mogen we weer.

Er bestaat zo'n Vista desktop gadget, waarmee je de dagen tot een belangrijke datum kan aftellen. Als ik klaar ben ben met aftellen tot Sinterklaas, stel ik 'm in op WIDM!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 3-12-2009, 18:59:19 »
Er bestaat zo'n Vista desktop gadget, waarmee je de dagen tot een belangrijke datum kan aftellen. Als ik klaar ben ben met aftellen tot Sinterklaas, stel ik 'm in op WIDM!

Goed idee  :)
Mijn msn-naam telt ook al af.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #227 Gepost op: 3-12-2009, 19:14:26 »
weet jij dan niet wanneer Sinterklaas is?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 3-12-2009, 19:37:52 »
Citaat
"Zelfs na 15 gin-tonics zeg ik niets."

Hè, had ik die vraag toch even moeten stellen in Carré, dan hadden we zeker geweten of dit klopt.   ;D :D

Offline FF

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 4-12-2009, 10:30:35 »

Waarschijnlijk wil hij gewoon verslaafde fans pesten :P
« Laatst bewerkt op: 4-12-2009, 10:32:28 door FF »
mijn verdachten:

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #230 Gepost op: 4-12-2009, 11:03:13 »
Vooral de zin: 'de mol verstopt zich niet' intrigeert me enorm... Krijgen we een opvallende mol?

Het is als lange Hollander sowieso moeilijk je te verstoppen tussen al die kleine Japanners.

Offline EchteMol

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 4-12-2009, 15:11:36 »
Op bezoek bij 'Wie is de Mol?'
Donderdag 7 januari begint het weer: Wie is de Mol? Dit keer speelt het spectaculaire avontuur zich af in Japan. Pauze mocht exclusief de eerste aflevering bekijken en sprak met een aantal deelnemers.

Door Esther Hagen

‘Ik kan natuurlijk niet zeggen hoe Japan was, want misschien lag ik er al na één dag uit en heb ik niks van het land kunnen zien’, zegt Erik van der Hoff geheimzinnig. De presentator van onder andere Het Blok en Samenwonen vindt het wel heel moeilijk niets te mogen zeggen. 'Je moet continu liegen en op je hoede zijn en dat is zwaar!'

Potje liegen
Ook Tim Akkerman (ex-zanger van Direct) mocht mee naar Japan. 'Dit was echt helemaal te gek! Ik had me voor de volle honderd procent voorbereid en wist alles van iedereen. Maar zodra ik op het vliegveld aankwam en de andere kandidaten zag,wist ik dat het vrijwel voor niks was geweest. Iedereen staat toch maar een potje te liegen tegen elkaar!'

Genoten
Hind heeft genoten van het spel en Japan. 'Ik heb zoveel mooie dingen kunnen zien en doen en het eten was elke keer weer heerlijk!' Wel heeft de zangeres het zwaar gehad tijdens de opnames. 'Ik was elke keer weer blij als de biecht kwam. Dan mocht je even in je eentje alles tegen de camera zeggen wat je wilde.'

Hind met rood hoofd
Maar Hind, jij was er vast niet de eerste aflevering al uit als je veel van Japan hebt kunnen zien én meerdere keren een biecht hebt gedaan? ‘Daar mag ik helemaal niks over kwijt laten’ zegt Hind met een rood hoofd.

Tiende jaar van Wie is de mol?
Dit jaar viert Wie is de Mol? feest, want het is alweer de tiende reeks. Volgens presentator Pieter Jan Hagens is dat ook goed te merken: 'In elke aflevering kun je wel iets zien dat verwijst naar eerdere jaren. Leuk dus voor de kijker, want 2010 is echt hét jaar van de Mol.'

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #232 Gepost op: 4-12-2009, 15:20:06 »
Oehh.. Dus misschien toch een vorige-edities hint dit jaar!
Vorig jaar is er al één opgemerkt.. maar deze bleek onjuist..
En volgens mij zeiden meerdere mensen, waaronder ook ik dacht ik, dat deze hint beter tot zijn recht kwam in de tiende serie!  :P
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 4-12-2009, 15:20:11 »
Volgens presentator Pieter Jan Hagens is dat ook goed te merken: 'In elke aflevering kun je wel iets zien dat verwijst naar eerdere jaren. Leuk dus voor de kijker, want 2010 is echt hét jaar van de Mol.'

Het klopt dus inderdaad, met wat er eerder gezegd werd. Dat het een feest van herkenning zou zijn. Toen dachten we al dat er in elke aflevering iets terug zou komen van eerdere series ::ok::

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 4-12-2009, 15:38:01 »
Het klopt dus inderdaad, met wat er eerder gezegd werd. Dat het een feest van herkenning zou zijn. Toen dachten we al dat er in elke aflevering iets terug zou komen van eerdere series ::ok::

Jah, echt leuk!!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #235 Gepost op: 4-12-2009, 16:31:07 »
Maar Hind, jij was er vast niet de eerste aflevering al uit als je veel van Japan hebt kunnen zien én meerdere keren een biecht hebt gedaan?
Dat dacht ik dus ook :P
The British are not impressed.

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 4-12-2009, 16:48:32 »
Heb ik er toch nog iets aan dat mijn school altijd die rare pauze bladen in de mediatheek heeft liggen.. misschien voor het eerst dat ik niet uit verveling dat blad meeneem

Offline EchteMol

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 4-12-2009, 17:29:58 »
In het AD van afgelopen woensdag stond ook nog een artikel.

Vrouwen liegen het beste in nieuw seizoen Wie is de Mol?

Albert Kok

Liegen en bedriegen? Laat dat maar aan vrouwen over. Zij kunnen dat veel beter dan mannen. Dat leert een bliksemenquête onder de deelnemers van de tiende editie van het programma Wie is De Mol?, waarin alles er weer om draait om die ene bedrieger te ontmaskeren.

Tim Akkerman, tot april van dit jaar de frontman van de band Di-rect, is gedecideerd: ''Vrouwen zijn venijniger dan mannen. Kunnen sneller schakelen en meer verzwijgen. Dat maakt vrouwen betere leugenaars dan mannen. Als mannen proberen te liegen, prik je daar zo doorheen.''

EO-presentator Manuel Venderbos moet van het hart dat sommige van de vijf vrouwen in het gezelschap verontrustend goed konden liegen: ''Ze zijn sluwer. Wij mannen dachten aan het einde van een lange opnamedag vaak: zo, en nu gezellig met z'n allen een biertje drinken. Terwijl de vrouwen zelfs dan nog niet uit hun rol vielen.''

Actrice Kim Pieters houdt het erop dat vrouwen ingewikkelder liegen en daardoor lastiger op een leugen zijn te betrappen: ''Mannen liegen rechttoe rechtaan. Daardoor zijn ze vaak makkelijker te ontmaskeren. Dat is volgens mij genetisch bepaald. Vrouwen beschikken niet zoals mannen over brute kracht, dus moeten ze al sinds de oertijd hun raffinement aanspreken om zich uit hachelijke situaties te redden.''

Zangeres Hind Laroussi vindt ook al dat vrouwen sluwer zijn dan de 'ongecompliceerde' mannen. ''Zelf kan ik ook tamelijk goed liegen, '' geeft ze toe. Om daar meteen aan toe te voegen dat ze dit talent zelden benut: ''Een paar jaar geleden heb ik met mezelf afgesproken om zoveel mogelijk de waarheid te zeggen. Ik werd ongelukkig van al dat gedraai. Maar in het programma kwamen al die vroegere ervaringen wel héél goed van pas!''

Voor het programma streken de deelnemers (ook Barbara Barend, Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Loretta Schrijver, Frits Sissing en Sanne Vogel) neer in Japan. Een land dat zich uitstekend leent voor Wie is de Mol? omdat, zo heeft presentator Pieter Jan Hagens gemerkt, niets daar is wat het lijkt. Hij verwonderde zich in Japan over verwarmde wc-brillen, buschauffeurs met witte handschoenen en individuen die zich het liefst in grote groepen verschuilen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #238 Gepost op: 4-12-2009, 17:42:18 »

Hè, had ik die vraag toch even moeten stellen in Carré, dan hadden we zeker geweten of dit klopt.   ;D :D
het waren Mojito´s, en wel heel erg veel......

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 5-12-2009, 20:26:13 »
Verspreekt Hind zich nou? op het Shownieuws filmpje?

Vraag over de mol antwoord ze ; voor mij een weet voor jou een vraag..
De Bijeenkomst afleveringen wordt toch altijd iig na de eerste aflevering opgenomen?

Zit ze dan dus bij de laatste drie?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !