Auteur Topic: Kandidaten 2010  (gelezen 87717 keer)

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: Kandidaten 2010
« Reactie #240 Gepost op: 5-12-2009, 20:53:51 »
Verspreekt Hind zich nou? op het Shownieuws filmpje?

Vraag over de mol antwoord ze ; voor mij een weet voor jou een vraag..
De Bijeenkomst afleveringen wordt toch altijd iig na de eerste aflevering opgenomen?

Zit ze dan dus bij de laatste drie?
Ik denk dat ze meer doelt op het feit dat zij als enige weet of zei wel of niet de mol was.
De vraag was namelijk (correct me if i'am wrong): Was het moeilijk om de mol te spelen?
als je daarop antwoord dat is voor mij een weet en voor jou een vraag dan betekend dat niet direct dat jij de mol was.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #241 Gepost op: 5-12-2009, 21:21:19 »
beter had ik het niet kunnen zeggen....

ik vond die opmerking over de biechten veel interessanter. Theoretisch  hoeft ook dat niet te betekenen dat Hind verder dan aflevering 1 is gekomen.........er kunnen immers meer biechtren per aflevering zijn, en 1 aflevering kan over meerdere dagen zijn opgenomen, toch? In die tijd kan JP meerdere keren dezelfde kandidaten op bezoek hebben gehad.

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #242 Gepost op: 6-12-2009, 10:36:44 »
Ik krijg wel het gevoel dat Hind er niet helemaal tot het eind in is gebleven, als ze zich zo makkeljk verspreekt... :-X
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #243 Gepost op: 6-12-2009, 13:28:17 »
Ach, bij de perspresentatie heeft ze wel haar menselijke kant getoond. Maar dit soort versprekingen is dodelijk voor een kandidaat, figuurlijk, althans.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #244 Gepost op: 6-12-2009, 14:02:15 »
Ik zie de verspreking niet zo hoor.  ???
Kandidaten doen wel vaker geheimzinnig of terughoudend.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #245 Gepost op: 6-12-2009, 14:20:48 »
wat had ze anders kunnen zeggen ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #246 Gepost op: 6-12-2009, 14:21:56 »
De verspreking zou je kunnenopmaken uit het meervoud van het woord BIECHT, die Hind heeft gebruikt, in combinatie met het rood hoofd dat ze kreeg toe ze zei dat ze zich over bepaaldezaken niet mocht uitlaten.Dat laatste versterkt het vermoeden, dat ze langer dan 1 aflevering heeft meegedaan.

Niet dat dat nou een ramp is.......

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #247 Gepost op: 6-12-2009, 15:32:44 »
Nog steeds, Bodejos, zie ik niet wat de verspreking precies inhoudt!
Naar mijn idee heeft ze niks 'verkeerds' gezegd en bovendien zie ik helemaal geen rood hoofd  :P
Bovendien is een rood hoofd ook maar relatief..

Versprekingen zijn eigenlijk niet mogelijk bij Wie is de Mol?.. Ook al zou het groot in het nieuws komen dat Loretta de mol zou zijn.. je weet het nooit, maar dan ook nooit zeker!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 6-12-2009, 16:08:25 »
Oké, maar ik zie er ook geen verspreking in. De eerste afvaller gaat als het goed is sowieso al twee dagen mee en wie weet zijn er wel twee biechts op een dag.
Ze bereiden zich vast heel goed voor op dit soort momenten waarbij ´lastige´ vragen gesteld kunnen worden.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #249 Gepost op: 6-12-2009, 20:33:13 »
Ik denk ook geen verspreking. Gewoon een cliché opmerking om de vraag mee af te doen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #250 Gepost op: 6-12-2009, 23:16:02 »
Ik denk ook geen verspreking. Gewoon een cliché opmerking om de vraag mee af te doen.
Precies, dat denk ik ook ;)

Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag, kun je vertalen door Ik weet of ik wel of niet de mol ben, maar jij niet!
Dus van een echte verspreking kun je niet spreken (rare zin overigen :P)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #251 Gepost op: 7-12-2009, 00:09:55 »
Nee, nu halen jullie weer alles door elkaar. We hebben het over dit stukje:

Genoten
Hind heeft genoten van het spel en Japan. 'Ik heb zoveel mooie dingen kunnen zien en doen en het eten was elke keer weer heerlijk!' Wel heeft de zangeres het zwaar gehad tijdens de opnames. 'Ik was elke keer weer blij als de biecht kwam. Dan mocht je even in je eentje alles tegen de camera zeggen wat je wilde.'

Hind met rood hoofd
Maar Hind, jij was er vast niet de eerste aflevering al uit als je veel van Japan hebt kunnen zien én meerdere keren een biecht hebt gedaan? ‘Daar mag ik helemaal niks over kwijt laten’ zegt Hind met een rood hoofd.

(Trouwens, ik moet hier Hind en de schrijver van dat stukje, Esther Hagen, en de eindredactie van het blad waar dit in stond even terecht wijzen: "Daar mag ik niks over kwijt laten" is natuurlijk geen goed Nederlands. Het moet gewoon zijn "daar mag ik niks over zeggen". Iets kwijt willen (dus niet iets kwijt laten, daar heb ik nog nooit van gehoord) betekent dat je iets wil zeggen, en het gaat hier niet over wat Hind wil, maar over wat ze mag zeggen, dus het hele woord 'kwijt' kan in de zin niet worden toegepast)
« Laatst bewerkt op: 7-12-2009, 00:16:28 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #252 Gepost op: 7-12-2009, 01:40:24 »
Nog steeds, Bodejos, zie ik niet wat de verspreking precies inhoudt!
Naar mijn idee heeft ze niks 'verkeerds' gezegd en bovendien zie ik helemaal geen rood hoofd  :P
Bovendien is een rood hoofd ook maar relatief..

Versprekingen zijn eigenlijk niet mogelijk bij Wie is de Mol?..

Daedalus geeft exact aan wat ik bedoel. En waar jij  geen rood hoofd ziet, kijk je kennelijk toch ergens overheen.

Zoals ik zelf al aangaf,en ook Lautjuh zegt dat: theoretisch kunnen er best meer biechts zijn op een dag, en zegt dit dus niets over de lengte van haar verblijf in het spel. Maar alles bij elkaar:ze genoot iedere keer weer van het lekkere eten enzo, samen met de opmerking over die biechts, maakt dit het waarschijnlijk dat ze niet na de eerste aflevering al naar huis moet.

Mij maak je niet wijs dat dit allemaal zo ingestudeerd is.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #253 Gepost op: 7-12-2009, 08:22:04 »
Ok dat van daedalus is een ander verhaal ;)
Maar dan nog, het kan echt wel zo zijn dat ze ons om de tuin wil laten leiden!
Maar misschien wil ik dat wel graag. Aan de andere kant, misschien wil jij wel graag dat ze zich verspreekt!

Niets is wat het lijkt...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 7-12-2009, 10:34:55 »
In dat interview in Spits gaf JP het zelf ook al aan:

Citaat
Die biecht doen we iedere dag en soms wel twee keer per dag. Als er ook maar een beetje tijd is, bouwen we snel de biechtruimte op.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 7-12-2009, 10:35:36 »
Ze zullen wel denken, het spel is nog niet eens begonnen en we pluizen al alles uit ::rofl::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #256 Gepost op: 7-12-2009, 11:40:26 »
Verspreekt Hind zich nou? op het Shownieuws filmpje?

Vraag over de mol antwoord ze ; voor mij een weet voor jou een vraag..
De Bijeenkomst afleveringen wordt toch altijd iig na de eerste aflevering opgenomen?

Zit ze dan dus bij de laatste drie?
Dit lijkt mij geen verspreking! En ze spreekt de waarheid! Zelfs als ze niet tot het eind erin is gebleven weet zij immers of ze ja, danwel nee de mol is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 7-12-2009, 11:58:08 »
iig heb hind (als ze niet in de finale komt) zich goed verborgen weten te houden van haar internet :P

Vanaf 13 mei t/m 8 jun hb ze niks meer getwitterd. :P

afspraak buiten de deur.. verder computer dagje, mailen, websites bijwerken, telefoneren etc. Heerlijk!haha hoort erbij he! xx
7:48 AM Jun 8th from TweetDeck

tripje naar zweden uitgesteld. producers zijn helaas nog niet klaar met de song.
Morgen in nederland de demo opnemen. vandaag studeren!xx
5:05 AM May 13th from TweetDeck

En 27 april had ze denk ik een gesprek met mensen van de mol!

De dag begon om 09.30 met een afspraak voor een programma waar ik dit jaar aan ga mee doen!Zometeen opnames in Rotterdam voor Budget tv xx
2:16 AM Apr 27th from TweetDeck
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 7-12-2009, 12:03:17 »
De dag begon om 09.30 met een afspraak voor een programma waar ik dit jaar aan ga mee doen!

Oja, dat zou goed kunnen, misschien een soort van voorbereidend gesprek of bepalen van mogelijke molacties...  ;D

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 7-12-2009, 12:10:25 »
Oja, dat zou goed kunnen, misschien een soort van voorbereidend gesprek of bepalen van mogelijke molacties...  ;D

Idd :P
Helaas is hind de enige die zo vroeg begonnen is me Twitteren.. De rest is pas vanaf de zomer begonnen...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !