Koekoe's laatste schrijffout: You can leave your head on
Okee,hat,head...foutje van mij.Trouwens,als je goed luistert naar dit nummer dan klinkt het meer als head,maar dit terzijde.
Mevrouwtje lolbroek moest dit uiteraard openbaar maken en werd dus meteen gesteund door 'Roem van Yerseke'
Ha-ha-ha,'grappig' dus
Wel...
Ik zal nu eens iets doen waar ik 300% tegen ben,maar ik kan niet anders
Nu zal ik ook eens een zin openbaar maken die onze meest geleerde forummer onder ons;onze apotheker
aan mij schreef.Ze heeft jaren gestudeerd,kent de meest moeilijke woorden,maar toen gebeurde dit.Ik vroeg haar iets en ze antwoordde met;
"Ik denk dat het iets te maken heeft mijn zijn." Ik herhaal;
"Ik denk dat het iets te maken heeft mijn zijn." WTF is dit?En wat moet ik daar op antwoorden?
Kijk,Megan post soms ook een "zin",alle woorden staan er wel in,maar je moet ze zelf een beetje in de juiste volgorde plaatsen.Moeilijk,maar na een tijdje krijg je het wel voor elkaar
maar;
"Ik denk dat het iets te maken heeft mijn zijn" Ik heb geprobeerd,maar ik kan er niets zinnigs van maken
Ik heb een anderstalige fout gemaakt,maar dit is toch ook niet echt Nederlands
Misschien begrijpen de Kuundersen dit of een of andere Zuid-Afrikaanse stam,maar ik niet hoor
Alhoewel,nu ik er dieper over nadenk...... Als ik nog eens een berisping van een moderator krijg,dan heb ik mijn antwoord reeds klaar
"Sorry,ik beloof je dat het in de toekomst niet meer zal gebeuren;
ik denk dat het iets te maken heeft mijn zijn."