Hmm boeiende aflevering. Esmaralda stelde me teleur door marjolein niet aan te kunnen, ik denk die wint binnen drie seconden van de dames. Knap van Jeroen dat hij won en leuk ook! Heel jammer dat Simone naar huis moest, wilde haar niet zien vertrekken maar jeroen ook niet. Marcel is de sluwste wolf in schaapskleren die ik ooit gezien heb, snap er niks van dat mensen die nog niet doorhebben. Kan er niet bij dat er mensen zijn die Kurt leuk vinden, die had het bij mij al verpest toen hij Igor heel hinderlijk stond uit te lachen als een of andere debiel. En dan heb je psychologie gestudeerd? beetje raar om je dan niet te verdiepen in waarom iemand zo is, maar ze gewoon te gaan uitlachen als iemand met het iq van een potlootgummetje. Leuk dat Jeroen Rita meenam maar niet snugger, toont maar weer aan dat hij niet tactisch speelt anders had hij wel esmaralda meegenomen. Simone heeft gelijk, Dennis en Es zijn gevaarlijke spelers, maar die vernietigen zichzelf nog wel. Marcel is de slimste, die komt het verst. Die staat helaas straks samen met MArina in de finale vrees ik.