Ik ben nu voor het eerst volledig aangehaakt bij Wie is de mol? en het leek mij leuk om even de reacties te peilen bij mijn grootste verdachte.
Wat mij opviel bij afl 3 is dat Arjen heel prominent bij het openingsshot (met alle spelers) een/zijn joker showt. Ik moet bekennen dat ik het via internet heb teruggekeken dankzij het hele giro 555 verhaal (en er te laat achter kwam dat de uitzending later werd uitgezonden).
Daarnaast verstond ik ook niet echt duidelijk of hij nu zei: "Wij als molspelers" of "Ik als molspeler". (ik dacht zelf het laatste).
Het vogeltje op zijn shirt in relatie met Twitter
Het feit dat hij foutloos rijdt en alle(?) geldpunten pakt, om vervolgens lekker minimaal 2 keer over hetzelfde stuk asfalt te rijden en alles te verspelen.
het feit dat hij alleen rijdt en daarom niet moeilijk hoeft te doen over zijn eventuele molacties.
Het feit dat hij het gesprek bij de wasserette afkort en weg wilt (waarom vraag je niet gewoon wie de andere twee heren verdenken: het interesseert hem niet en hij heeft moeite zijn spel hoog te houden)
Enniewee, hier even een braindump gedaan van mijn gedachten. Kan ik weer met een lichter hoofd op vakantie komende week