Nou, vorig jaar zat laik 95% op Jon... Vandaar dat ik hem nog steeds de slechste mol ooit vond.
Ik zit juist op Arjen, omdat hij juist vaak de mogelijkheid heeft om subtiel te mollen: leiding nemen, argumenten hebben voor zijn verkeerde suggesties... niet zo opvallend en opzichtig als sommige andere het proberen.
Andere kandidaten hebben ook wel verkeerde suggesties: maar die roepen die dan zomaar zonder enige onderbouwing. Arjen stelt bijvoorbeeld voor om de bordjes van rechts naar links neer te leggen, in de richting als ze die hebben gevonden. Sanne roept dan nog: "Ja! wat Japanners lezen ook van rechts naar links", waarna Arjen haar verbetert: ze lezen eigenlijk van boven naar beneden en dan pas van rechts naar links. Arjen showt zo zijn kennis, zodat hopelijk mensen nog 'beter' naar zijn ideeën gaan luisteren.
Daarna komt Frits met de sloten die hij per ongeluk/expres verkeerd draait...Erik verbetert hem, en dan komt Kim met een argument in de trant van: "Ja maar bij mijn fiets is het zoals Frits het doet"... alsof haar fietsslot ook maar iets te maken heeft met dit, en op deze sloten staat zelfs een pijltje!
Ik zit dus vast op Arjen (o wee als hij het niet is, lach me dan maar uit
). Maar als ik zou moeten kiezen tussen Kim of Frits: dan zou ik voor Frits gaan. Hij doet die sloten verkeerd, en had zo tenminste de opdracht kunnen laten mislukken...Kim staat er maar bij en roept maar wat.