Auteur Topic: [Kandidaat] BARBARA is niet de mol  (gelezen 68472 keer)

Offline M90

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] BARBARA
« Reactie #80 Gepost op: 16-01-2010, 17:37:54 »
Zou een slimme actie zijn geweest van Tim  ::ok::

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #81 Gepost op: 16-01-2010, 17:39:42 »
Ik denk dat Barbara niet de mol is. Op het einde van de aflevering en Tim krijgt een rood scherm, zegt hij meteen dat Barbara de pot bij moet houden. Hij weet dat de pot dan "veilig" is, aangezien hij op Barbara zat. Het viel mij meteen op, wat denken jullie?

Denk ook dat de pot bij haar in goede handen is.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #82 Gepost op: 16-01-2010, 17:46:44 »
Gezien de graai-acties van George, toen hij zich mocht ontfermen over het geld, lijkt het me ook beter om het aan iemand toe te vertrouwen die de mol naar alle waarschijnlijkheid niet is.

Overigens kan Tim best de juiste persoon als mol hebben aangeduid, maar het antwoord op die vraag wordt niet zwaarder ''gewogen'' dan welke andere vraag dan ook in de test. Anders gezegd: wanneer Tim de juiste mol aanduidt, en de overige 19 vragen fout heeft, heeft ie gewoon dikke pech.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #83 Gepost op: 16-01-2010, 18:01:06 »
Ik denk dat Barbara niet de mol is. Op het einde van de aflevering en Tim krijgt een rood scherm, zegt hij meteen dat Barbara de pot bij moet houden. Hij weet dat de pot dan "veilig" is, aangezien hij op Barbara zat. Het viel mij meteen op, wat denken jullie?
ik denk dat jij me net voor bent, bekeek net de aflevering opnieuw en kwam om dit te posten :P
daarom schrijf ik barbara nog meer af ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline zon21

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 16-01-2010, 18:47:32 »
Nee Barbara vind ik een typisch persoon die erin zit om verdacht te worden, maar zelf geen mol. Ik zit nog steeds op Kim :D

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #85 Gepost op: 16-01-2010, 19:19:42 »
Nee Barbara vind ik een typisch persoon die erin zit om verdacht te worden, maar zelf geen mol. Ik zit nog steeds op Kim :D
hahahaha, of je hebt de namen door elkaar gehaald of je hebt een beetje oogkleppen op gehad ::rofl:: ::bravo:: ::rofl::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #86 Gepost op: 16-01-2010, 20:11:04 »
hahahaha, of je hebt de namen door elkaar gehaald of je hebt een beetje oogkleppen op gehad ::rofl:: ::bravo:: ::rofl::

haha ;D
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Alico

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #87 Gepost op: 17-01-2010, 05:43:20 »
Denk ook dat de pot bij haar in goede handen is.

Ha ha Ha leuke woordspeling..... ::wenkbrauw::
« Laatst bewerkt op: 17-01-2010, 05:46:29 door Alico »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 17-01-2010, 12:24:38 »
Ha ha Ha leuke woordspeling..... ::wenkbrauw::

o ja  ::rofl::  ::rofl::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #89 Gepost op: 17-01-2010, 13:32:09 »
Ik ben denk ik uit de hint die gaat over E.T.

E.T. staat ook wel voor Eufraat en Tigris. De vlag van de E.T. is een gele streep met twee blauwe strepen erom heen.

Hints:
- Blauw (water) is de kleur van de mol. De mol draagt vaak/altijd blauwe kleding. ( De kleur van de mol theorie. )
- De mol staat overal om heen. ( Zie de vlag. ) De blauwe lijnen op de vlag, symboliseren de 2 rivieren.
- De Eufraat en de Tigris liggen in het midden-oosten. ( De oosten-theorie )
- De vlag bevat een maan. De mol houdt van nacht. ( De mol weet niet waar de zon op komt. )
« Laatst bewerkt op: 17-01-2010, 13:38:54 door Jelsir »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #90 Gepost op: 17-01-2010, 13:39:24 »
Mmmmmm...........Heb op oude kaarten van Perzië en Mesopothamië gekeken, maar kan daar geen Japan op ontdekken. Alles wat vanuit Nederland in de richting van Duitsland ligt, ligt van hieruit gezien in het oosten.

Ik denk niet dat je je alleen op de uitspraak ''OOSTEN'' moet blijven concentreren, want uiteindelijk kom je ook weer in het westen uit. De wereld is namelijk al rond sinds een paar wetenschappers (Copernicus, Gallilei) dat hebben ontdekt......

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #91 Gepost op: 17-01-2010, 13:56:41 »
Mmmmmm...........Heb op oude kaarten van Perzië en Mesopothamië gekeken, maar kan daar geen Japan op ontdekken. Alles wat vanuit Nederland in de richting van Duitsland ligt, ligt van hieruit gezien in het oosten.

Ik denk niet dat je je alleen op de uitspraak ''OOSTEN'' moet blijven concentreren, want uiteindelijk kom je ook weer in het westen uit. De wereld is namelijk al rond sinds een paar wetenschappers (Copernicus, Gallilei) dat hebben ontdekt......
Maar we leven in Nederland.

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 17-01-2010, 14:27:27 »
E.T (of ET) staat (als officiële afkorting) helemaal niet voor Eufraat en Tigris (en al helemaal niet in het engels), maar dit is een ezelsbruggetje om beide te onthouden.

wat mij betreft gaat de link wat ver :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #93 Gepost op: 17-01-2010, 14:30:09 »
Wat ik bedoel, is dat je niet alles kunt ophangen aan het begrip ''oosten''. Er zijn zoveel andere dingen die ook vaak genoemd zijn, en in beeld gebracht zijn, zoals het rode in aflevering 1 bij Hind, de verqwijzingen naar voorgaande series, en noem nog maar een paar dingen. Door je niet zo te concentreren op het begrip OOST of OOsten, zie je misschien andere dingen die meer hout snijden.

Dat is wat ik bedoel te zeggen.

Een voorbeeld: ik concentreer me onder meer op Sanne, juist vanwege de twee keer dat ze naast de afvaller zat. Ik zie dan bepaalde handelingen als mol-handelingen, zoals het feit dat ze zegt dat ze die laptop niet zag.

Maar ik stel er wel tegenover dat Sanne ook heel positieve bijdragen heeft geleverd, zoals het vergelijken van straatnaambordjes met wat op de plattegrond staat.

Ik zet dus niet al mijn kaarten op Sanne.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #94 Gepost op: 17-01-2010, 15:14:50 »
Wat ik bedoel, is dat je niet alles kunt ophangen aan het begrip ''oosten''. Er zijn zoveel andere dingen die ook vaak genoemd zijn, en in beeld gebracht zijn, zoals het rode in aflevering 1 bij Hind, de verqwijzingen naar voorgaande series, en noem nog maar een paar dingen. Door je niet zo te concentreren op het begrip OOST of OOsten, zie je misschien andere dingen die meer hout snijden.

Een voorbeeld: ik concentreer me onder meer op Sanne, juist vanwege de twee keer dat ze naast de afvaller zat. Ik zie dan bepaalde handelingen als mol-handelingen, zoals het feit dat ze zegt dat ze die laptop niet zag.

Maar ik stel er wel tegenover dat Sanne ook heel positieve bijdragen heeft geleverd, zoals het vergelijken van straatnaambordjes met wat op de plattegrond staat.

Samenvatting: kijk uit voor een tunnelvisie. ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #95 Gepost op: 17-01-2010, 15:16:12 »
Yep, je kan namelijk ook recht door het middelpunt van de aarde, is een stuk korter.

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #96 Gepost op: 17-01-2010, 15:35:15 »
Yep, je kan namelijk ook recht door het middelpunt van de aarde, is een stuk korter.

wel warm hoor...
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #97 Gepost op: 17-01-2010, 16:28:13 »
E.T (of ET) staat (als officiële afkorting) helemaal niet voor Eufraat en Tigris (en al helemaal niet in het engels), maar dit is een ezelsbruggetje om beide te onthouden.

wat mij betreft gaat de link wat ver :P
Kan slaan op het: 'Niets is wat het lijkt' principe.

Het is maar een theorie. En dat rood in afl 1 op Hind sloeg, is waarschijnlijk allee maar omdat Hind een sleutelpositie speelde in die aflevering door haar naam: Hind/Hint.

Offline Mistey

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #98 Gepost op: 18-01-2010, 23:31:55 »
Barbara had echt een onwijs tof shirt aan in aflevering 2!
Geen van jullie weet toevallig waar deze verkrijgbaar is? ::hypocriet::

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #99 Gepost op: 18-01-2010, 23:33:15 »
Barbara had echt een onwijs tof shirt aan in aflevering 2!
Geen van jullie weet toevallig waar deze verkrijgbaar is? ::hypocriet::
ik ken het shirt wel ergens van, misschien dat een vriendin van mij hetzelfde shirt heeft