Auteur Topic: [Kandidaat] BARBARA is niet de mol  (gelezen 68484 keer)

Offline Steen

• Forumlid
Re: [Kandidaat] BARBARA
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2010, 15:56:04 »
Ik zit ook op Barbara. Aanvulling op de post hierboven:

Er is gezegd: let op de kleuren van de vlag. De rode sleutel midden tussen de witte lijkt op de Japanse vlag. De Japanse vlag is wit met rood; het rood in de vlag staat symbool voor de opkomende zon. Japan is ook het land van de rijzende zon. De zon komt in het oosten op. Barbara staat op het oosten (daar waar de zon opkomt), op de brug, en bij haar hoort de rode vlag. Dat Hind juist het rode label kreeg, betekent dat het inderdaad een Hind/t is.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2010, 16:47:36 »
Barbara heeft mij nog niet kunnen overtuigen dat zij de mol is... Maar ik vond haar reactie aan de voet van de brug, over waar in Japan de zon op gaat inderdaad wel heel opvallend. Aan die reatie zou je toch niet zeggen dat ze gestudeerd heeft, en een slimme meid is. Verder viel mij op dat ze op de peiler ineens haar bril afdoet, terwijl je juist daar toch meer last van de zon zou moeten hebben, zo zonder veel beschutting. Ik wil zeker niet beweren dat het een aanwijzing is, maar ik vond het gewoon opvallend.
Ich bin ein Bärliner!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2010, 19:56:00 »
Er wordt nu heel erg gewezen op het feit dat Barbara twijfelde over waar de zon opkwam. Maar ik vind dit eigenlijk niet zo onlogisch (dat ze erover twijfelde). Ik denk dat er heel wat mensen even zouden twijfelen hierover. Het lijkt mij gewoon de overpeinzing van iemand die zeker het juiste wil doen.

Offline ThomasMol

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2010, 21:03:36 »
Er wordt nu heel erg gewezen op het feit dat Barbara twijfelde over waar de zon opkwam. Maar ik vind dit eigenlijk niet zo onlogisch (dat ze erover twijfelde). Ik denk dat er heel wat mensen even zouden twijfelen hierover. Het lijkt mij gewoon de overpeinzing van iemand die zeker het juiste wil doen.

Niet beledigend ofzo, maar ik denk dat een groot deel van de vrouwen twijfelt als je ze in Japan vraagt: 'Waar komt de zon op?' ;)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2010, 21:09:58 »
Niet beledigend ofzo, maar ik denk dat een groot deel van de vrouwen twijfelt als je ze in Japan vraagt: 'Waar komt de zon op?' ;)
ik zou het gezegd kunnen hebben ::hypocriet::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2010, 21:11:11 »
Oh, en geen enkele man zou zich dat afvragen? ???

:P
Keep calm and eat chocolates!

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2010, 21:18:23 »
Ik denk dat heel veel mensen ook in Nederland niet zouden weten waar de zon opkomt.
Tell me what your telescope says

Offline ThomasMol

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2010, 21:20:54 »
Oh, en geen enkele man zou zich dat afvragen? ???

:P

ja zou ook kunnen :-X
Ik bedoel alleen maar aan te geven dat het niet zo vreemd is dat je je afvraagt waar de zon opkomt. ;)
En als mol, weet je toch ook wel dat je 3 andere mensen er niet van kan overtuigen dat de zon in het westen opkomt.
Bovendien stonden de kandidaten op pijlers toch goed???

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2010, 21:41:41 »

Bovendien stonden de kandidaten op pijlers toch goed???

Volgens mij weet je dat niet zeker, maar ligt wel voor de hand denk ik.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2010, 21:52:09 »
Ik bedoel alleen maar aan te geven dat het niet zo vreemd is dat je je afvraagt waar de zon opkomt. ;)

ben ik helemaal met je eens ::jaja:: en ik denk dat Veerraak ook zeker een puntje heeft
Keep calm and eat chocolates!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2010, 10:58:11 »
Dat was dus wat ik gisteren ook al probeerde duidelijk te maken. :-)
(Ik twijfel daar dus niet aan voor alle duidelijkheid he).

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2010, 14:53:14 »
zoals hier alvaker gezegd is stond barbara op de oosterse pilaar,
en in het oosten komt de zon op
de japanse vlag staat voor de rode opgaande zon

dat is allemaal al gezeg

en veel hebben dit al gezegd als mogelijke hint, dan kan je er nog aan toevoegen dat barbara rood haar heeft
ikzelf denk niet dat barbara de mol is, met die voorwerp opdracht deed ze het juist heel goed en onmols
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Meriek

• Forumlid
  • Fulltime Molloot
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2010, 15:11:17 »
Als Barbara de Mol is, dan zou ze er ook niet verstandig aan doen om die voorwerpenopdracht in de war te sturen. Als ik het me goed herinner, moest ze namelijk als één van de eerste de juiste foto's neerzetten. Hierna zouden er nog twee tweetallen langskomen, die alles weer goed konden zetten, waardoor zij zich als Mol verdacht zou hebben gemaakt, zonder dat ze er iets mee op zou schieten. Als Mol is het gewoon erg ongunstig om als eerste de voorwerpen langs te moeten gaan (dat geldt overigens ook voor de andere kandidaten, die vroeg aan de beurt waren).

Nu vraag ik mij af: heeft de Mol zelf kunnen bepalen, wanneer hij/zij aan de beurt was? Ik geloof dat de twee vetoërs de tweetallen mochten indelen; hebben die ook de volgorde mogen bepalen?
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #53 Gepost op: 14-01-2010, 15:22:38 »
Als Barbara de Mol is, dan zou ze er ook niet verstandig aan doen om die voorwerpenopdracht in de war te sturen. Als ik het me goed herinner, moest ze namelijk als één van de eerste de juiste foto's neerzetten. Hierna zouden er nog twee tweetallen langskomen, die alles weer goed konden zetten, waardoor zij zich als Mol verdacht zou hebben gemaakt, zonder dat ze er iets mee op zou schieten. Als Mol is het gewoon erg ongunstig om als eerste de voorwerpen langs te moeten gaan (dat geldt overigens ook voor de andere kandidaten, die vroeg aan de beurt waren).

Nu vraag ik mij af: heeft de Mol zelf kunnen bepalen, wanneer hij/zij aan de beurt was? Ik geloof dat de twee vetoërs de tweetallen mochten indelen; hebben die ook de volgorde mogen bepalen?
dat vroeg ik me ook al af
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2010, 15:33:25 »
In het Holland Village (geheime filmpje in de laatste Molmail) komt een vrij langdurig shot voor van "De Rode Leeuw". Lijkt op het eerste oog niets bijzonders, bijna elk dorp heeft een kroeg die zo heet. Maar ik bedacht ineens dat het een hint richting Barbara zou kunnen zijn, letterlijk een Rode (haarkleur) Leeuw (sterrenbeeld)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2010, 16:05:57 »
dat vroeg ik me ook al af
Het is sowieso dat de veto-ers de duo's mochten indelen. Volgens mij is er niets gezegd of zij ook de volgorde mochten bepalen, maar het zou zo maar kunnen zijn dat de volgorde is bepaald in welke volgorde de duo's die zijn gekozen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2010, 21:45:43 »
Analyse afl. 2:

- Barbara heeft geen haast, berg op. Ze wil de opdracht laten mislukken.
- Barbara vind 3 kokers, terwijl ze altijd als laatste op de locatie komt, en de kokers niet goed zichtbaar zijn.
- Barbara is in de lasergame direct dood. Weer een speler minder die het geld kan vinden.
- Barbara zorgt er voor dat Kim dood geschoten wordt.
- Barbara heeft geen jokers nodig, en geeft 2 jokers aan Arjen. Hierdoor kan Arjen haar vertrouwen. ( Arjen heeft het jammer genoeg door. Maar komt in twijfel. )
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #57 Gepost op: 14-01-2010, 22:10:48 »
Analyse afl. 2:

- Barbara heeft geen haast, berg op. Ze wil de opdracht laten mislukken.
- Barbara vindt 2 kokers, terwijl ze altijd als laatste op de locatie komt, en de kokers niet goed zichtbaar zijn.
- Barbara is in de lasergame direct dood. Weer een speler minder die het geld kan vinden.
- Barbara zorgt er voor dat Kim dood geschoten wordt.
- Barbara heeft geen jokers nodig, en geeft 2 jokers aan Arjen. Hierdoor kan Arjen haar vertrouwen. ( Arjen heeft het jammer genoeg door. Maar komt in twijfel. )

even 2 foutjes verbeterd ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #58 Gepost op: 14-01-2010, 22:56:57 »
- Barbara vind 3 kokers, terwijl ze altijd als laatste op de locatie komt, en de kokers niet goed zichtbaar zijn.
Dat is dus niet mols, de mol wil geen kokers vinden, want daarmee kunnen ze makkelijker het einddoel bereiken.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2010, 22:59:57 »
Dat is dus niet mols, de mol wil geen kokers vinden, want daarmee kunnen ze makkelijker het einddoel bereiken.
Uhh, ze komt al als laatste binnen, en ze probeerd zich zelf niet verdacht te maken.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)