Auteur Topic: [Kandidaat] BARBARA is niet de mol  (gelezen 68475 keer)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] BARBARA
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2010, 21:50:04 »
Hier nog ene plaatje voor die pipo die me niet geloofde.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2010, 21:59:16 »

Mensen MOETEN jou ook echt geloven he?
Vorig jaar ook al met Vivienne en nu ga je ook al die richting op met Barbara..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2010, 22:01:03 »
Mensen MOETEN jou ook echt geloven he?
Vorig jaar ook al met Vivienne en nu ga je ook al die richting op met Barbara..

Citeer waar staat 'moeten'? Het is jouw keuze dit topic te lezen.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 22-01-2010, 22:05:15 »
Citeer waar staat 'moeten'? Het is jouw keuze dit topic te lezen.

nee ik citeer helemaal niks want dat heb je ook niet gezegt. Maar je blijft doordrammen totdat mensen zeggen ; Ja je hebt gelijk! Heel goed jelsir! Bravo!  ::bravo::

En als ik al jouw reacties wil ontwijken.. Dan mag ik hier wel van het forum weggaan.. Ik lees hier de theorie's over of barbara wel of niet de mol zou kunnen zijn.. Maar tot nu toe lees ik bijna steeds weer hetzelfde.. De oordoppen van Barbara.. :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #144 Gepost op: 22-01-2010, 22:11:11 »
nee ik citeer helemaal niks want dat heb je ook niet gezegt. Maar je blijft doordrammen totdat mensen zeggen ; Ja je hebt gelijk! Heel goed jelsir! Bravo!  ::bravo::

En als ik al jouw reacties wil ontwijken.. Dan mag ik hier wel van het forum weggaan.. Ik lees hier de theorie's over of barbara wel of niet de mol zou kunnen zijn.. Maar tot nu toe lees ik bijna steeds weer hetzelfde.. De oordoppen van Barbara.. :-\\

Ik heb dat nu voor 1x terug gehaald in dit topic ( of die van afl 3. ), en na de aflevering heb ik het er over gehad in de chat. En ik post het in dit topic en in het topic van de afl 3. Omdat theorien hier ook verzamelt moeten worden. Maar als je een gegronde reden hebt om een theorie de grond in te drukken moet je dat zeggen. En niet alleen maar zeggen van: Het is niet waar. Dat kan niet. Klopt niet. Bestaat niet. Is nuet mogelijk. Want daar heb ik niks aan.
Daarnaast probeer ik af en toe dingetjes te posten die gaan over andere kandidaten, of fun berichten.
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 22:13:14 door Jelsir »

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 22-01-2010, 22:19:16 »
Ik heb dat nu voor 1x terug gehaald in dit topic ( of die van afl 3. ), en na de aflevering heb ik het er over gehad in de chat. En ik post het in dit topic en in het topic van de afl 3. Omdat theorien hier ook verzamelt moeten worden. Maar als je een gegronde reden hebt om een theorie de grond in te drukken moet je dat zeggen. En niet alleen maar zeggen van: Het is niet waar. Dat kan niet. Klopt niet. Bestaat niet. Is nuet mogelijk. Want daar heb ik niks aan.
Daarnaast probeer ik af en toe dingetjes te posten die gaan over andere kandidaten, of fun berichten.

Het feit is dat ik geen reden kan hebben dat ik kan aantonen dat Barbara geen oordoppen in had.. Want dan had ik wel op haar rug mogen zitten tijdens de opnames.. Maar jij heb ook geen bewijs, want haar dat beetje voor der oren hangt is nog geen bewijs dat ze oordoppen inhad.. En je blijft nu steeds weer opnieuw screenshots posten met daarin beelden van barbara (en zo erg is dat eigelijk niet want echt onaantrekkelijk is ze niet.. :) ) en steeds weer aantonen dat het zo is.. En daar begin ik me behoorlijk aan te irriteren.. En jij irriteert je er weer aan dat mensen het niet geloven.. Krijgen we volgende week weer paar screenshots met barbara? Dan hoop ik echt dat barbara volgende week een staart in haar haar hebt.. Dan kunnen we goed zien wat barbara allemaal in haar oren stopt.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #146 Gepost op: 22-01-2010, 22:31:49 »
Het feit is dat ik geen reden kan hebben dat ik kan aantonen dat Barbara geen oordoppen in had.. Want dan had ik wel op haar rug mogen zitten tijdens de opnames.. Maar jij heb ook geen bewijs, want haar dat beetje voor der oren hangt is nog geen bewijs dat ze oordoppen inhad.. En je blijft nu steeds weer opnieuw screenshots posten met daarin beelden van barbara (en zo erg is dat eigelijk niet want echt onaantrekkelijk is ze niet.. :) ) en steeds weer aantonen dat het zo is.. En daar begin ik me behoorlijk aan te irriteren.. En jij irriteert je er weer aan dat mensen het niet geloven.. Krijgen we volgende week weer paar screenshots met barbara? Dan hoop ik echt dat barbara volgende week een staart in haar haar hebt.. Dan kunnen we goed zien wat barbara allemaal in haar oren stopt.

Afl 3./ Dit topic - Screens van het haar van Barbara.
Dit topic - Extra screen voor verduidelijking.

Ik val bijna van me stoel zo veel screens.

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #147 Gepost op: 22-01-2010, 22:32:39 »
Ik heb net de aflevering nog eens gekeken en expres op het haar van Barbara gelet bij de executie en daarna (door de berichtjes in dit topic van de oordopjes). Ik vond het ook opvallend dat het haar nu ineens over de oren hing en niet een beetje half, maar echt helemaal. Of het nou toeval is of niet, het is wel zo, dus zou ze net zo goed oortjes in gekregen kunnen hebben. Of hier nou bijna iedereen dat ongeloofwaardig vindt of niet, dit is het topic van Barbara met alle opvallende dingen waarom zij de mol zou kunnen zijn. Waarom nou iemand zo aanvallen die hier foto's post om het verschil in haardracht duidelijk te maken. Ik wil niet zeggen dat ik altijd alle hints snap die Jelsir hier post, maar dan lees ik het en reageer dan gewoon niet. We willen allemaal de mol ontmaskeren en hints vinden en de meeste hints die we denken gevonden te hebben, blijken achteraf niet juist, dus laat elkaar nou gewoon lekker speuren.

Offline Moooooooole

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 22-01-2010, 22:51:18 »
>>Tommie<< reageert op het "pipo die me niet geloofde", waarvan de toon een beetje drammerig overkomt, en Jelsir op het feit dat zijn (plausibele) theorie niet door iedereen wordt gedragen. Laten we het daar bij laten en het weer over Barbara hebben?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #149 Gepost op: 22-01-2010, 22:54:25 »
>>Tommie<< reageert op het "pipo die me niet geloofde", waarvan de toon een beetje drammerig overkomt, en Jelsir op het feit dat zijn (plausibele) theorie niet door iedereen wordt gedragen. Laten we het daar bij laten en het weer over Barbara hebben?
Dat 'geloven' sloeg op het feit, dat haar haar anders zit. En niet op het niet-geloven van mijn theorietje. Waarschijnlijk een miscommunicatie

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 22-01-2010, 22:59:08 »
>>Tommie<< reageert op het "pipo die me niet geloofde", waarvan de toon een beetje drammerig overkomt

Dat was inderdaad dat ik dacht van nu wordt het wel drammerig idd en wilde het toch even kwijt..
Want als iemand hier door blijft gaan over zn theorie dan is het Jelsir wel.. en zo heel erg is dat niet.. Echt leuk ook niet.. Vind ik.. Maar als je mensen 'Pipo' gaat noemen alleen omdat iemand niet echt in je theorie gelooft.. Dat vind ik wel ver gaan..

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 22-01-2010, 23:00:47 »
Dat 'geloven' sloeg op het feit, dat haar haar anders zit. En niet op het niet-geloven van mijn theorietje. Waarschijnlijk een miscommunicatie

Dat haar gaat (volgens mij) toch uiteindelijk weer over de oortjes..

maargoed ben er klaar mee.  ::zwaai::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #152 Gepost op: 22-01-2010, 23:08:11 »
Volgens mij bedoel je mij, maar ik ben geen pipo.
Dit is Pipo:

Zou hij soms ook een oortje dragen? Hij heeft zijn oren zo kundig onder dat kapsel verborgen!  :o ::vergroot::

Ontopic:
Nu toon je dus weer een plaatje waarop ze haar hoofd schuin voor de camera houdt, zodat je haar oor kunt zien. Dus daarvoor geldt weer hetzelfde: als ze recht in de camera kijkt zie je haar oor niet, van de zijkant wel...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Moooooooole

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 22-01-2010, 23:08:54 »
Oké, is het nu klaar allemaal?  ::tandpastasmiley::

Misschien dat Barbara idd de mol is, terwijl net wordt gedaan alsof ze er eigenlijk uit had gemoeten. Sta voor nogal wat wendingen open nadat ik Heinz' pagina nog eens heb bekenen: er zijn vaker kandidaten teruggekomen. En er zijn kandidaten zonder de test te maken door gegaan. Zie de bijzondere wendingen in het verleden op: http://home.student.uva.nl/n.schouten/top10wendingenpagina.htm.

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #154 Gepost op: 22-01-2010, 23:11:20 »
Nu toon je dus weer een plaatje waarop ze haar hoofd schuin voor de camera houdt, zodat je haar oor kunt zien. Dus daarvoor geldt weer hetzelfde: als ze recht in de camera kijkt zie je haar oor niet, van de zijkant wel...

Als je de uitzending bekijkt dan zie je het van alle kanten en zit het dus echt anders nadat ze terugkomt voor de topito's.

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 23-01-2010, 07:30:52 »
Stel Barbara is de mol, hoe verklaar je dan dat Tim uit het spel is? Verschillende kandidaten vonden het vreemd dat Tm weg moest omdat er 3 vragen over hemzelf gingen en hij een joker had.. Iemand (weet niet meer wie) concludeerde dat Tim dan alles op een persoon heeft gezet. Tim stemde op Barbara.. Voor mij is Barbara om die reden mol af. Of heb ik wat gemist?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #156 Gepost op: 23-01-2010, 10:40:20 »
Stel Barbara is de mol, hoe verklaar je dan dat Tim uit het spel is? Verschillende kandidaten vonden het vreemd dat Tm weg moest omdat er 3 vragen over hemzelf gingen en hij een joker had.. Iemand (weet niet meer wie) concludeerde dat Tim dan alles op een persoon heeft gezet. Tim stemde op Barbara.. Voor mij is Barbara om die reden mol af. Of heb ik wat gemist?
Tim heeft waarschijnlijk wel de hersenen om niet alles op 1 in te vullen. En om een oude regel terug te halen: Uit de antwoorden op de test, die te zien zijn, is niets te zeggen over de mol.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #157 Gepost op: 23-01-2010, 12:08:07 »
En hoe ga je dan verklaren wat de AVRO zal zeggen na afloop van het spel als Barbara de Mol blijkt te zijn?
Wat moeten zij antwoorden op de vraag: En wat als de Mol een rode topo had gekregen?

Hadden ze dan moeten antwoorden: Barbara had oordopjes in d'r oren!
Ik denk niet dat de AVRO een hoop kritiek wil van de meeste Molfans, want ik zou het eigenlijk wel spelbederf vinden als Barbara echt oordopjes in had. Een Mol wordt geholpen door de regie, natuurlijk, zonder hulp geen mol. Maar een Mol kan ook op eigen benen het spel spelen, dat staat op nummer 1. Hier doet de Mol niets, hier is de Mol een soort speelpop van de regie.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #158 Gepost op: 23-01-2010, 12:28:21 »
Op de foto die Jelsir plaatst, zie ik dat Barbara inderdaad iets in de oren draagt.

Het zijn oorbellen.

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #159 Gepost op: 23-01-2010, 12:34:23 »
Hadden ze dan moeten antwoorden: Barbara had oordopjes in d'r oren!
Ik denk niet dat de AVRO een hoop kritiek wil van de meeste Molfans, want ik zou het eigenlijk wel spelbederf vinden als Barbara echt oordopjes in had.

Al vaker gezegd ... de 3de Vlaamse mol had ook oortjes in, en dat is ook gewoon toegegeven ...
Spelletje ?! - It's a way of life !