Auteur Topic: [Kandidaat] BARBARA is niet de mol  (gelezen 68418 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] BARBARA
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2010, 12:38:26 »
wat ik me dus afvraag: ik sluit niet helemaal uit dat de mol oortjes in heeft.  Marc Simons droeg ze inderdaad.

Alleen vraag ik me af: wat is het nut van die oortjes in dit geval?

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 23-01-2010, 12:41:41 »
Oortjes of geen oortjes, je kunt Barbara nu wel wegstrepen als mol.

Al had ze geen rood scherm, het werd afhankelijk van andere mensen of ze mocht blijven of niet. Met een mol kan je dat niet doen, want je kunt als makers niet het risico nemen dat je andere kandidaten de mol naar huis laat sturen.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #162 Gepost op: 23-01-2010, 12:42:57 »
Ik zal mijn conclusie uitleggen.

Als barbara iets in haar oor heeft zodat ze altijd de groene topito kan kiezen....
Dan betekend het dat ze ALTIJD 2000 (of 3000? weet nie meer) UIT de pot zal halen.
Dan zouden de kandidaten dus geen eerlijke kans hebben om geld te verdienen.
Hierdoor is Barbara NIET de mol. snappie?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #163 Gepost op: 23-01-2010, 12:55:10 »
Het ging niet om geld uit de pot te halen, maar om geld te verdienen, dus dat is nogal een verschil.

En eerlijk gaat het natuurlijk in wieisdemol nooit. De mol krijgt altijd instructies om zo goed mogelijk te kunnen saboteren en geld uit de pot te houden.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #164 Gepost op: 23-01-2010, 13:08:33 »
wat ik me dus afvraag: ik sluit niet helemaal uit dat de mol oortjes in heeft.  Marc Simons droeg ze inderdaad.

Alleen vraag ik me af: wat is het nut van die oortjes in dit geval?

Het krijgen van informatie, onder welk dopje de groene schijf lag.
Niets is wat het lijkt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline ootje

• Forumlid
  • Ik haat reality ...
« Reactie #165 Gepost op: 23-01-2010, 13:11:12 »
Misschien is ze gewoon een beetje hardhorend. Iemand daar al wel eens aan gedacht? ???
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #166 Gepost op: 23-01-2010, 13:14:11 »
die kreeg ze toch van de kandidaat? Met de beste wil van de wereld kan ik op de geplaatste foto geen ''oortjes'' ontdekken.

Je wil ermee zeggen dat de mol er koste van kost voor moet zorgen dat de topito compleet groen wordt, zodat het de pot 2000 euro kost, haal ik uit dit verhaal. Als jij een foto kunt tonen, waarop de oortjes te zien zijn, en dan bedoel ik duidelijk te zien, dan geloof ik je theorie over die oortjes. De laatste foto die je plaatste, toont slechts oorbellen, zoals ik al zei.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #167 Gepost op: 23-01-2010, 13:14:39 »
Daar wil ik aan toevoegen, dat de waarde van dit extra spel is het feit dat Manuel al was afgevallen. Te verwachten is dan dat er niet nog een tweede persoon afvalt. Dat was niet gepland, ook qua afleveringen. Barbara wordt door jullie lekker niet meer verwacht, maar ik weet dat ze de mol is. 8)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #168 Gepost op: 23-01-2010, 13:15:10 »
die kreeg ze toch van de kandidaat? Met de beste wil van de wereld kan ik op de geplaatste foto geen ''oortjes'' ontdekken.

Je wil ermee zeggen dat de mol er koste van kost voor moet zorgen dat de topito compleet groen wordt, zodat het de pot 2000 euro kost, haal ik uit dit verhaal. Als jij een foto kunt tonen, waarop de oortjes te zien zijn, en dan bedoel ik duidelijk te zien, dan geloof ik je theorie over die oortjes. De laatste foto die je plaatste, toont slechts oorbellen, zoals ik al zei.
Dat haar haar anders zit, zegt al genoeg voor mij. Toevoeging: En dat ze mee wordt genomen door PJ ( wat in mijn ogen totaal geen toevoegde waarde heeft aan het spel. Alleen dan dat het spel 2x uitgelegd moet worden)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2010, 13:17:54 door Jelsir »

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #169 Gepost op: 23-01-2010, 13:16:10 »
Het ging niet om geld uit de pot te halen, maar om geld te verdienen, dus dat is nogal een verschil.

En eerlijk gaat het natuurlijk in wieisdemol nooit. De mol krijgt altijd instructies om zo goed mogelijk te kunnen saboteren en geld uit de pot te houden.

Nee, het koste geld om barbara terug te krijgen.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #170 Gepost op: 23-01-2010, 13:26:06 »
maar ik weet dat ze de mol is. 8)

Hey, Pieter-Jan zit ook op dit forum, dat wist ik niet eens!
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #171 Gepost op: 23-01-2010, 13:26:27 »
Daar wil ik aan toevoegen, dat de waarde van dit extra spel is het feit dat Manuel al was afgevallen. Te verwachten is dan dat er niet nog een tweede persoon afvalt. Dat was niet gepland, ook qua afleveringen. Barbara wordt door jullie lekker niet meer verwacht, maar ik weet dat ze de mol is. 8)
Dat weet jij niet, dat weten alleen de finalisten, een handjevol productiemedewerkers en Pieter Jan.

Overigens was mijn theorie bij het terughalen van Barbara ook een organisatorische. Het wegvallen van twee kandidaten zou verderop het spelen van bepaalde spellen in gevaar kunnen brengen. Vandaar dat er naar mijn mening voor deze originele oplossing is gekozen.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #172 Gepost op: 23-01-2010, 13:27:43 »
Ik weet meer dan jullie denken ::)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #173 Gepost op: 23-01-2010, 13:32:52 »
Dan kan het niet anders dan dat jij tot het produktieteam behoort.

Kom eens met de foto met die oortjes?

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #174 Gepost op: 23-01-2010, 13:35:36 »
Dan kan het niet anders dan dat jij tot het produktieteam behoort.

Kom eens met de foto met die oortjes?

Dit is een onzichtbaar oortje. Kost 400 euro maar dan heb je ook wat.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2010, 13:42:33 »
Dat is een foto van een oortje ja. Maar zit dat aantonbaar in de oren van Barbara?

Ik weet meer dan jullie denken ::)
dat bleek vorig seizoen wel.........

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2010, 13:44:16 »
Dat is een foto van een oortje ja. Maar zit dat aantonbaar in de oren van Barbara?

dat bleek vorig seizoen wel.........
Toen wist ik niet meer, dan jullie denken ::rofl::

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2010, 13:56:47 »
Nee, het koste geld om barbara terug te krijgen.

Nee niet waar, ze kunnen 2000 euro verdienen zegt PJ en er is niet gezegd dat er geld uit de pot gaat als Barbara blijft. Kijk het nog maar eens terug op 45 min.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2010, 14:10:49 »
Een groen scherm betekent toch dat je de test niet het allerslechtst hebt gemaakt. Als iedereen een groen scherm kreeg, behalve Barbara, betekent dat toch dat Barbara de test het slechtst heeft gemaakt?

Nee, voor mij is het duidelijk, Barbara is niet de mol.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2010, 14:15:53 »
Een groen scherm betekent toch dat je de test niet het allerslechtst hebt gemaakt. Als iedereen een groen scherm kreeg, behalve Barbara, betekent dat toch dat Barbara de test het slechtst heeft gemaakt?

Nee, voor mij is het duidelijk, Barbara is niet de mol.

Zoals ik al eerder zei, volgens mij was het idee van deze aflevering niemand te laten afvallen. Manuel was al afgevallen, en in de tijdplanning was er niet gepland twee mensen te laten afvallen. Ze willen gewoon onrust scheppen, maar eigenlijk ging iedereen gewoon door. Een leuk spel element, waardoor mensen Barbara niet meer verdenken. Als Manuel wel mee zou spelen, zou waarschijnlijk gewoon 1 iemand afvallen.