Auteur Topic: [Kandidaat] BARBARA is niet de mol  (gelezen 68449 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] BARBARA
« Reactie #200 Gepost op: 24-01-2010, 12:15:01 »
En wat nou als een van de kandidaten haar de rode topito probeerde aan te smeren? Kun je dan nog zo goed acteren dat je overtuigend voor de groene kan kiezen? En wat als er 3 kandidaten zijn die dit trucje proberen? Is ze nog steeds geloofwaardig als ze daar 3 groene topito's vandaan weet te slepen? Zou WIDM de kandidaten manipuleren? IMHO, no way. Zouden ze op deze manier hun mol riskeren? IMHO, impossible.

It's all in the game, toch?
Ik denk dat het niet uit te sluiten is dat ze een mol danwel kandidaat gewoon een keer oortjes geven als dat zo uitkomt. Zeker omdat dat in BE3 ook is gebeurd.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
« Reactie #201 Gepost op: 24-01-2010, 16:02:43 »
Oortjes op zich vind ik geen probleem. Mits de Mol zelf ook nog invloed heeft.
Hier zou de regie Barbara als speelpop gebruiken om ons te misleiden, Barbara zelf heeft er zelf totaal geen invloed op. Ik vind dat een Mol, naast hulp van de regie, zelf voldoende speelruimte moet hebben om als mol te functioneren en genoeg zelf kan beslissen over haar Molacties. Hier zou dat totaal niet het geval zijn.

~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #202 Gepost op: 24-01-2010, 16:05:14 »
Oortjes op zich vind ik geen probleem. Mits de Mol zelf ook nog invloed heeft.
Hier zou de regie Barbara als speelpop gebruiken om ons te misleiden, Barbara zelf heeft er zelf totaal geen invloed op. Ik vind dat een Mol, naast hulp van de regie, zelf voldoende speelruimte moet hebben om als mol te functioneren en genoeg zelf kan beslissen over haar Molacties. Hier zou dat totaal niet het geval zijn.

tenzij ze er zelf om gevraagd heeft...........
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #203 Gepost op: 24-01-2010, 16:09:32 »
tenzij ze er zelf om gevraagd heeft...........
Maar dat lijkt me een beetje een rare situatie. Dat zou betekenen dat de regie haar aanvankelijk helemaal geen hulp zou willen geven. En dat zou onzin zijn, want dan geef je de Mol de kans om het spel te moeten verlaten.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 24-01-2010, 16:22:49 »
punt 1: Barbara heeft gewoon oorbellen in. Klaar, uit.

punt 2: De topitostukken zijn lang van tevoren besteld, en niet goedkoop ook, dus reken maar dat ze niet zomaar ergens lagen voor noodgevallen. Misschien komen ze nog eens terug, maar dat zullen we wel zien.

punt 3: Ik blijf maar kijken naar de beelden van de 'executie'. Hoe kun je Barbara's gezichtsuitdrukkingen interpreteren? Feit is, dat je op het moment dat het groene scherm van Erik valt je haar reactie niet kunt zien (want het scherm is natuurlijk in beeld). Maar in de momenten daarvoor heeft ze wel zenuwachtige trekjes rond haar mond/ ogen; en daarna weer een vage glimlach, die dubbel te interpreteren valt.
Ze reageert dan nauwelijks op de aankondiging dat er nog geld te verdienen valt, maar de rest van de groep ook niet... Ik denk persoonlijk dat die aankondiging van Pieter Jan fout ging en overgedaan moest worden.
Is er misschien een psycholoog in de zaal?
« Laatst bewerkt op: 24-01-2010, 16:39:00 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 24-01-2010, 16:33:39 »
punt 1: Barbara heeft gewoon oorbellen in. Klaar, uit.

punt 2: De topitostukken zijn lang van tevoren besteld, en niet goedkoop ook, dus reken maar dat ze niet zomaar ergens lagen voor noodgevallen. Misschien komen ze nog eens terug, maar dat zullen we wel zien.

punt 3: Ik blijf maar kijken naar de beelden van de 'executie'. Hoe kun je Barbara's gezichtsuitdrukkingen interpreteren? Feit is, dat je op het moment dat het rode scherm valt je haar reactie niet kunt zien (want het scherm is natuurlijk in beeld). Maar in de momenten daarvoor heeft ze wel zenuwachtige trekjes rond haar mond/ ogen; en daarna weer een vage glimlach, die dubbel te interpreteren valt.
Ze reageert dan nauwelijks op de aankondiging dat er nog geld te verdienen valt, maar de rest van de groep ook niet... Ik denk persoonlijk dat die aankondiging van Pieter Jan fout ging en overgedaan moest worden.
Is er misschien een psycholoog in de zaal?

Welk rood scherm precies?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 24-01-2010, 16:38:31 »
Eh oeps...ik bedoel: wanneer de camera wegdraait... ::schaam:: ben ik in mijn eigen val getrapt

edit: aangepast :)
Tell me what your telescope says

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 27-01-2010, 15:29:00 »
We hebben helemaal geen oortjes gezien! Alleen maar een haardracht die veranderd is. En wat bewijst dat? je weet niet wat er gebeurd is toen ze weg ging. Mss zat er wel een half uur tussen. Heeft ze ondertussen ff der hoed afgezet en toen later weer op gedaan.
Ik denk niet dat barbara de mol is, want dit was naar mijn inziens te riskant. En mol zou niet in deze situatie gebracht worden (met of zonder oortjes).

En dat die opdracht met barbara in het zand nog niet geweest is zegt niks. Mss moeten ze wel vragen beantwoorden over afgevallen kandidaten.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 27-01-2010, 15:56:11 »
Nee natuurlijk heb je geen oortjes gezien. Het zou wel heel erg raar zijn als je ze wel zou hebben gezien. Het gaat op dit forum toch ook over speculeren, dat is juist zo leuk. Het bewijst ook helemaal niets en ik verdenk Barbara hierdoor ook niet ineens als mol. Het is gewoon opvallend en dat wordt hier gewoon gemeld.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 27-01-2010, 18:26:06 »
Ik bedoel meer dat je helemaal niks ziet wat ook maar een beetje lijkt op een oortje. als je iets vreemds zag, dan kan ik het me nog voorstellen dat je dan gaat letten op het haar enzo.
En tuurlijk mag je speculeren, maar soms gaan sommige mensen te ver naar mijn idee.

Offline RENNE

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 27-01-2010, 19:15:14 »
De theorie van de 'oortjes' was toen ik het op tv zag ook mijn eerste gevoel! Het zou best kunnen!
Daarbij hou ik ook de woorden van Pieter Jan 'NIETS IS WAT HET LIJKT' in m'n achterhoofd.
Voor mij blijft ze verdachte nummer 1 ... maar er zijn uiteraard geen concrete bewijzen  :)

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 27-01-2010, 20:43:04 »
Ik bedoel meer dat je helemaal niks ziet wat ook maar een beetje lijkt op een oortje. als je iets vreemds zag, dan kan ik het me nog voorstellen dat je dan gaat letten op het haar enzo.
En tuurlijk mag je speculeren, maar soms gaan sommige mensen te ver naar mijn idee.

Ja maar als wij iets zien wat een beetje lijkt op een oortje, dan zien de kandidaten het ook en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Tegenwoordig zijn die oortjes ook zo klein dat ze gewoon in je oor zitten en ze dus niet uitsteken. Het zou zomaar kunnen dat ze oortjes in heeft, maar net zo goed niet natuurlijk. Ik beweer ook niet dat ze ze in heeft, maar door het haar ineens voor de oren, zou het best kunnen.

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 28-01-2010, 15:43:53 »
iemand er al bij nagedacht hoe duur zulke oortjes wel niet zijn.. waarom zouden ze geld uitgeven aan oortjes als ze ook gewoon iemand anders neer kunnen zetten

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 28-01-2010, 15:47:56 »
Maakt echt geen verschil, een paar oortjes.
Stelletje molloten...

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 28-01-2010, 20:51:54 »
Eerste opdracht leggen ze wel heel veel de nadruk op Barbera hoor, geloof er niets van  ;D

Regie manipulatie!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #215 Gepost op: 28-01-2010, 21:23:55 »
Barbara eruit, dat scheelt mij weer wat moltwijfels.

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 28-01-2010, 21:33:25 »
arme jelsir ::rofl::

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 28-01-2010, 21:33:53 »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #218 Gepost op: 28-01-2010, 22:52:15 »
Uiteindelijk vond ik het toch wel jammer dat ze eruit ging: er zijn kandidaten die ik liever had zien vertrekken. Bovendien vond ik haar ook helemaal niet verdacht, dus kan ik niemand wegstrepen.

Wel goed dat die hele haar/oortjes-theorie nu definitief ontkracht is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bubbeltje

• Forumlid
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
« Reactie #219 Gepost op: 28-01-2010, 22:54:38 »
Barbara wist het dus gewoon echt niet.
Nog steeds niet. ::ohno::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.