Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126654 keer)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #340 Gepost op: 6-03-2010, 12:03:12 »
Luisteren...

Je hebt gelijk, was me niet opgevallen. Vreemd geluidje dat al begint als de biecht nog in beeld is. Lijkt me dus achteraf erin gemonteerd ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #341 Gepost op: 6-03-2010, 19:44:40 »
Ik kan me niet voorstellen dat ze de mol info geven om een opdracht net wèl te laten slagen. Druist helemaal tegen het principe van WIDM in...

Als de mol totaal niet vertrouwd wordt is dat niet zo gek, dan kan hij beter wat credits opbouwen alvorens weer te gaan mollen. Frits kan dat nu wel gebruiken.

Waarom hij als hij de mol is niet kiest voor de lege/vraagtekenkoffer is me een raadsel. Hij weet dan zeker dat hij mee doet én hij kan een kandidaat die erg op hem let even uit het spel zetten. Ik kan ook niks bedenken waardoor hij de opdracht op afstand zou kunnen beinvloeden (zou leuk zijn als je in de terugblik ziet dat de mol op z'n gemakje aan 't klooien is).
« Laatst bewerkt op: 6-03-2010, 20:00:46 door Lautjuh »

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #342 Gepost op: 6-03-2010, 19:51:37 »
Frits is de mol gewoon niet, dat verklaart veel meer :P
En vertrouwd is nog altijd met alleen een d, dat kan nooit met dt, want de d zit niet in de infinitief ;)
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 6-03-2010, 20:02:09 »
Frits is de mol gewoon niet, dat verklaart veel meer :P
En vertrouwd is nog altijd met alleen een d, dat kan nooit met dt, want de d zit niet in de infinitief ;)

Ho, schandalige typfout  :-[

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 6-03-2010, 21:56:08 »
Er viel me iets kleins op: we zien alleen Frits op zijn molkaartje schrijven tijdens de koffertjesopdracht. Vorig jaar zagen we Jon ook in zijn eentje in beeld (in de grotopdracht) met het mollogo en dat was voor mij toen mede een reden om op hem te blijven zitten. Nu wordt Frits explicitiet in beeld gebracht met het mollogo. Vorig jaar was geen officiele hint trouwens, maar hij was wel de enige waar het mollogo overheen ging en dus toch opvallend.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #345 Gepost op: 9-03-2010, 06:53:48 »
Hij is het. We hebben deze serie toch vier avropresentatoren gezien. Frits "presenteerde" ook in de aflevering met de bioscoop door de voice-over te doen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 9-03-2010, 10:41:09 »
Cross-posting met topic 'Nummer 3 is de mol":

Zit net nog een keer afl. 3 te bekijken.
Op 33.33 precies zegt Angela: "De Mol"

Je hebt gelijk! Ze zegt: "Karel brulde al gelijk 'Frits Sissing is de mol'. Dat geloof ik helemaal niet", waarbij 'de mol' precies op 33'33'' valt. Als er echt iets met drieën is in deze serie dan moet dit een hint zijn!
Maar Frits is toch niet de mol??

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #347 Gepost op: 9-03-2010, 16:03:44 »
Ervanuitgaande dat ik Erik als enige zeker niet de mol vind, kan Frits zeker de mol zijn; alleen stond hij inderdaad in aflevering 7 behoorlijk buitenspel, wat een mol niet graag zou willen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 10-03-2010, 01:16:40 »
Ervanuitgaande dat ik Erik als enige zeker niet de mol vind, kan Frits zeker de mol zijn; alleen stond hij inderdaad in aflevering 7 behoorlijk buitenspel, wat een mol niet graag zou willen...

Er viel nochtans niet zo heel veel te mollen in die opdracht, geef kandidaten uitzicht op een vrijstelling en zij mollen uit geheel vrije wil (zo heeft de geschiedenis van WIDM ons geleerd). Kun je net zo goed gaan relaxen op een bankje  ;D

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #349 Gepost op: 10-03-2010, 09:00:22 »
Maar Frits had geen enkele invloed op danwel geld in de pot of danwel een vrijstelling in het spel toch? Keer op keer krijgt hij de meest ongunstige plek in de opdrachten na zijn move in het bos. Die 1600 uit de pot daar, als mol, is dus niet zo handig geweest...
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #350 Gepost op: 10-03-2010, 11:28:58 »
Ik ben met je eens dat hij sinds zijn vrijstelling niet echt op mooie molplekken heeft gestaan. Daarom lijkt hij ook niet de mol. Echter, ik zie in hem wel heel wat meer mol dan in Erik.
Ich bin ein Bärliner!

Offline mollemania

• Forumlid
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
« Reactie #351 Gepost op: 11-03-2010, 13:00:39 »
De reden waarom veel mensen op dit forum Frits afschrijven als de mol is dat hij zich door het nemen van de vrijstelling in het bos 'buiten' de groep heeft geplaatst en dat is volgens velen een foute strategie voor de mol.
Maar waarom want tot dusverre heeft Frits alleen tijdens de achtervolging in Tokyo buitenspel gestaan en niet meegedaan aan de opdracht.
Het verraad in het bos leverde als resultaat op 1600 euro uit de pot. Dit is feitelijk de opdracht die een mol meekrijgt : zoveel mogelijk geld uit de pot te halen.

Het effect van het nemen van de vrijstelling in het bos door Frits is dat de overige kandidaten Frits zijn gaan wantrouwen. Desondanks kan Frits toch mollen in de volgende opdrachten. Vaak komt hij in een situatie alleen en dat is als mol helemaal niet ongunstig.
En dan het afkopen aan het eind van aflevering 6. Frits wordt als eerste gevraagd of hij naar Tokyo wil ook al kost dit hem geld. Natuurlijk zegt Frits dat hij dit wil. Nu is het voor de overige kandidaten natuurlijk veel gemakkelijker om ook voor de "vrijstelling" te gaan want als Frits voor de tweede keer zijn medekandidaten "naait" door in plaats voor het geld voor een 'vrijstelling' te gaan, wie zou dan nog wel voor het geld kiezen? Ja Arjen maar die overschatte zichzelf en werd daarvoor later enorm afgestraft.
Frits heeft in zijn eentje in aflevering 3 misschien wel 6000 euro uit de pot gehaalt. Wie doet hem dat na?
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 11-03-2010, 13:03:10 »
Hij had geen controle over de opdracht vrijstelling/2000 euro in pot. 2000 euro is al meer dan die 1600 die hij uit de pot hield. Ook bij de tempeltrap stond hij onderaan, lees buitenspel (voor zover mogelijk). Het is duidelijk dat de kandidaten hem niet vertrouwen, althans hem keer op keer in de meest ongunstige (ook om te mollen) positie plaatst. Als hij vanuit die positie nog kan mollen zou ik dat heel knap vinden.
Weet je het niet, antraciet

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 11-03-2010, 13:31:57 »
Frits heeft in zijn eentje in aflevering 3 misschien wel 6000 euro uit de pot gehaalt. Wie doet hem dat na?

Tel daarbij het zijn van de mol volgens Karel bij op (ipv 3000 euro in de pot gaat er 3000 euro uit als hij echt de mol is, dus -6000), en hij heeft verder niets meer hoeven doen als mol :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tim100

• Forumlid
  • Hoi Frits.
« Reactie #354 Gepost op: 11-03-2010, 21:36:17 »
Mijn mol, hij is er nog in!

Erik ging op Kim, zij kan de mol (waarschijnlijk) niet zijn, en Kim ging op... Sanne geloof ik? Zij had wel 2 jokers, dus misschien had ze dan 15 fout in plaats van bijvoorbeeld 17. (Die in-welk-groepje-zat-de-molvragen kan je goed hebben, ook al dacht je dat de andere van de groepsleden de mol was.) Erik ging helemaal niet op Frits, dus hij had gewoon (weer voorbeeld) 17 fout. Frits kan er niet uit gaan en Sanne deed niet mee...
[tunnelvisie]

Offline belg

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 11-03-2010, 21:45:30 »
Kim kan wel nog de mol zijn.

Sanne gaat door met haar vrijstelling
Kim zou dan doorgaan omdat ze de mol is
Frits zit ook op Kim maar is dus sneller dan Erik.

Dan moet Erik wel naar huis.

Was vorig jaar een identieke situatie (als Kim de mol dus zou zijn)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 11-03-2010, 22:11:38 »
Arme Frits, als hij de mol niet is.

Tegenover die 2 uitgekookte meiden. Hij staat er helemaal alleen voor:\'(

Mocht Frits wel de mol zijn ::bravo::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 11-03-2010, 22:16:48 »
Frits sluit vriendschap met Erik, Erik vertrouwt hem en stemt op één van de meiden, en vliegt eruit. Frits en Erik tegen de meiden, die elkaar ook allerminst vertrouwen. Frits wordt compleet buiten schot gelaten in de montage, en krijgt zelfs zijn vertrouwen weer terug.
Waarom hij zo graag de pot wil beheren weet ik niet, misschien nog een laatste molactie voor de ontknoping?

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #358 Gepost op: 11-03-2010, 22:25:28 »
Ik zou graag een keer zien dat de mol de pot beheerd. Maar ik heb het idee dat dat niet gebeurd, gewoon  :-\\
No Milk today???

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #359 Gepost op: 11-03-2010, 22:52:15 »
'volg het geld'    ::hypocriet::
Twijfel is het begin van wijsheid