Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126714 keer)

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #100 Gepost op: 26-01-2010, 19:47:27 »
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg. Ik zit vanuit mijn Kim-tunnel al een tijdje richting de tunnelingang van Arjen te staren, maar nu begin ik Frits in eens heel verdacht te vinden.

:-[

Ik kan mijn gevoel niet onderbouwen door molacties te noemen. Als Frits de mol is heeft hij in aflevering 1 ook vooral geprobeerd het vertrouwen te winnen van zijn medekandidaten. Het komt doordat ik het gevoel heb dat hij vaak aan het 'acteren' is, ook in biechts. Daarbij vindt PJH ook opmerkelijk kijken bij het Jokerspel, als Frits en Erik jokers uitwisselen.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 26-01-2010, 19:58:28 »
Ik verdenk Frits ook steeds meer ::jaja:: vooral op die trap, bij die lasergame, toen hij net niet het geld had, heel verdacht. En hij was wel heel slim Karel aan het misleiden.
Keep calm and eat chocolates!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #102 Gepost op: 26-01-2010, 20:14:44 »
Ik zie in Frits ook wel een mol. Hij wordt zo weinig in beeld gebracht. Je lijkt zo weinig over hem te weten.
In de testen lijkt Hind ook steevast erg veel op Frits in te zetten, en zij zit er nog steeds in.

Ik zou Frits in alle geval wel een goede mol vinden.

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 26-01-2010, 20:19:29 »
Frits houd ik nu ook volop in de gaten, al mijn aanwijzingen kloppen nog tot dusver.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
« Reactie #104 Gepost op: 26-01-2010, 21:18:49 »
Fijn dat er eindelijk wat meer mensen de ogen openen. :D (;))
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #105 Gepost op: 26-01-2010, 21:21:17 »
Ik had Frits als schot voor de boeg en heb het zo lang mogelijk vol proberen te houden, maar nadat hij iedereen steeds aan het opjutten was om te rennen tijdens de kokeropdracht, heb ik hem definitief geschrapt.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 26-01-2010, 22:43:02 »
dat vond ik juist mols, want met dat rennen was je er nog niet, de oplossing was nog niet gevonden, en ze hadden natuurlijk niet alle kokers...

maar mijn mol blijft nog even Sanne ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 26-01-2010, 22:46:56 »
Hij maande ook tot rennen helemaal op het laatst toen ze al wisten waar ze heen moesten. Uiteindelijk hadden ze 1 minuut over ... wat als Frits ze niet had laten rennen ?  ::)

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #108 Gepost op: 26-01-2010, 22:50:05 »
Over frits als mol zijnde denk ik het er hetzelfde over als Erik, zeer zeker geen mol dus
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 26-01-2010, 23:47:08 »
Maar misschien wou Frits die opdracht juist een HELDENROL vervullen, zodat niemand hem meer zou verdenken en hij bij Holland Village daardoor zijn slag kon slaan. Vooral Erik deed daar blindelings wat hij zei. PJ heeft het de volgende dag ook inderdaad over een heldenrol van Frits. Maar hij miste wel net het geld... Wel toevallig (of niet, dus), dat alle woorden die bij de koker-opdracht werden gevonden OOK naar helden verwijzen.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2010, 23:54:42 door jumper »

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #110 Gepost op: 27-01-2010, 00:07:47 »
Er is maar één moment geweest dat ik over Frits twijfelde en dat is in het Holland Village geweest

maar ik vind hem gewoon geen mol, onder andere qua gedrag, zou het op dit moment een afknapper vinden als hij de mol is

Offline jumper

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 27-01-2010, 00:20:21 »
Ja, de ene mol is nou eenmaal de andere niet. Ben het roerend met je eens dat die rol Frits niet zo past, er zijn veel leukere -en betere?- kandidaat-mollen deze keer. Maar ja ... die zijn het helaas niet!
« Laatst bewerkt op: 27-01-2010, 00:24:02 door jumper »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #112 Gepost op: 27-01-2010, 12:22:16 »
Frits blijft een grote molkandidaat, echter ik blijf nog steeds bij Kim. Maar juist door het opjutten van de anderen bij een aantal opdrachten zou hij zo maar de mol kunnen zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #113 Gepost op: 27-01-2010, 12:24:35 »
Maar wat heeft hij nou precies uitgevreten dan?
Ik kan eigenlijk maar twee acties bedenken, die voor hem als Mol zouden pleiten, dat zijn Holland Village en dan dat hij Karel heeft overtuigd, als hij Mol zou zijn is dat een mollenactie.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 27-01-2010, 12:27:48 »
Ik kan eigenlijk maar twee acties bedenken, die voor hem als Mol zouden pleiten, dat zijn Holland Village en dan dat hij Karel heeft overtuigd, als hij Mol zou zijn is dat een mollenactie.

Het blijft zo'n verwarrende opdracht ... ok, als hij de Mol is dan is Karel overtuigen een Molactie, maar als hij een kandidaat is, is het juist een kandidaatactie ... eigenlijk hebben we er dus niets aan ?

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #115 Gepost op: 27-01-2010, 12:31:29 »
Het gaat ook om de hele kleine dingen, zoals dat hij nagenoeg tegelijk met Barbara op de brug in Nagasaki zijn naam naar beneden riep wetende dat dan het veel moeilijker is dat te horen. En toch vond ik het ook opvallend hoeveel fouten Hind maakte bij de rijtest met Frits aan de portofoon...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2010, 12:34:55 »
Het gaat ook om de hele kleine dingen, zoals dat hij nagenoeg tegelijk met Barbara op de brug in Nagasaki zijn naam naar beneden riep wetende dat dan het veel moeilijker is dat te horen. En toch vond ik het ook opvallend hoeveel fouten Hind maakte bij de rijtest met Frits aan de portofoon...
hmm, volgens mij heeft er hier iemand last van een tunnelvisie ::)

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #117 Gepost op: 27-01-2010, 12:35:45 »
hmm, volgens mij heeft er hier iemand last van een tunnelvisie ::)
Nee hoor, ik zit nog steeds op Kim als mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #118 Gepost op: 27-01-2010, 12:39:42 »
Nee hoor, ik zit nog steeds op Kim als mol...
dan zit je goed ::jaja::

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #119 Gepost op: 27-01-2010, 12:39:54 »
Om de hele kleine dingen, ok, maar iedereen maakt toch soms kleine foutjes. Kijk je noemt er hier maar twee die ik overigens ook nog niet eens zo sterk vind  :P . Frits riep echt niet altijd tegelijk met Barbara waardoor het toch echt wel te verstaan moest zijn. Hind heeft het echt gewoon verkeerd verstaan.
Bij de rijtest, daar heb je gelijk in. Maar in feite deden alle kandidaten het slecht tijdens die opdracht, ze waren in principe allemaal even fout bezig.

Bovendien welke Mol gaat nou op een brug staan tijdens de eerste opdracht? Welke Mol legt elke juist foto bij elk goede voorwerp tijdens de tweede opdracht? Welke Mol laat nou de groep rennen dat ze toch nog net op tijd aankomen bij de kokeropdracht?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~