Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126716 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #120 Gepost op: 27-01-2010, 12:44:32 »
Om de hele kleine dingen, ok, maar iedereen maakt toch soms kleine foutjes. Kijk je noemt er hier maar twee die ik overigens ook nog niet eens zo sterk vind  :P . Frits riep echt niet altijd tegelijk met Barbara waardoor het toch echt wel te verstaan moest zijn. Hind heeft het echt gewoon verkeerd verstaan.
Bij de rijtest, daar heb je gelijk in. Maar in feite deden alle kandidaten het slecht tijdens die opdracht, ze waren in principe allemaal even fout bezig.

Bovendien welke Mol gaat nou op een brug staan tijdens de eerste opdracht? Welke Mol legt elke juist foto bij elk goede voorwerp tijdens de tweede opdracht? Welke Mol laat nou de groep rennen dat ze toch nog net op tijd aankomen bij de kokeropdracht?
Als ik mol was geweest was ik zeker op de brug gaan staan. Je kon al ervanuit gaan dat zo'n opdracht immer tot mislukken is gedoemd! Waarom zou je dan zo opzichtig gaan mollen bij die opdracht, zoals bijvoorbeeld Hind deed. Nee, je kunt Frits echt nog niet afschrijven omdat hij op de brug stond. Die tweede opdracht kan ik wel met je eens zijn, maar met dat rennen ben ik het dan weer niet met je eens. Hij moedigde ze inderdaad aan om te gaan rennen, maar om het nou overtuigend te noemen... Ook had ik net het idee alsof hij maar in het wilde weg aan het rennen was, niet bewust direct naar het beeld, want volgens mij was hij ook verre van eerste die bij het beeld aankwam...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #121 Gepost op: 27-01-2010, 12:52:22 »
Je kunt er als Mol toch niet vanuit gaan dat een opdracht al gedoemd is te mislukken? Dat zou wel een hele slechte mol zijn, niets gaan uitvoeren omdat je denkt dat de groep er toch niet in slaagt. Nee de Mol moet juist plezier hebben in het saboteren en niet: "Ik stond erbij en ik keek erna".

Wat bedoel je met dat hij niet overtuigend genoeg zou zijn met het rennen? Als hij niet was gaan rennen, en hij was echt de eerste die dat riep en de groep met zich meetrok, dan waren ze nooit op tijd gekomen. Niet echt bepaald een actie van de Mol waar je trots op zou moeten zijn.

In feite sluit ik eigenlijk ook niets uit als Mol en in principe wil ik bij voorbaat ook niet zeggen dat iemand een slechte Mol is geweest, als een Mol geen mollenstreken uit heeft gevoerd. Want je weet nooit wat hij allemaal in het geheim wel niet heeft gedaan. Maar als een Mol zich volkomen als een echte kandidaat gaat gedragen (wat trouwens ook eigenlijk de bedoeling is), maar daarmee ook nog kandidatenstreken uithaalt die een Mol eigenlijk niet uit zou mogen halen, dan durf ik bij voorbaat al te zeggen dat Frits niet zo'n hele slimme Mol is. En eigenlijk schat ik Frits toch wat slimmer in dan dat. Ik sluit hem theoretisch niet uit, want je kan ook slechte Mollen hebben, maar praktisch gezien is het voor mij overduidelijk dat hij het niet is.

Tot nu toe dan..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline jumper

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 27-01-2010, 13:22:24 »
Bovendien welke Mol gaat nou op een brug staan tijdens de eerste opdracht? Welke Mol legt elke juist foto bij elk goede voorwerp tijdens de tweede opdracht? Welke Mol laat nou de groep rennen dat ze toch nog net op tijd aankomen bij de kokeropdracht?
Een mol die in de biecht aankondigt dat het spel wat hem betreft pas na de tweede executie echt gaat beginnen?

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #123 Gepost op: 27-01-2010, 18:14:17 »
Ik ga een gooi doen naar de vergulde zuignap...

Tijdens het executie spel met Barbara wil de mol natuurlijk een groene mega-topito geven om de kans dat er geld uit de pot gaat te vergroten. We weten uit het verleden dat de mol niet altijd eerlijk de opdrachten speelt (opnieuw rollen van dobbelstenen, oortjes (in belgië)).
Het tafeltje staat redelijk ver weg van de wachtende kandidaten en Barbara heeft haar rug naar het tafeltje toegekeerd als de topitos onder de bakjes geplaatst worden. Frits, de mol, heeft onder beide bakje een groene topito gestopt. Het risico dat een medekandidaat het ziet is klein en de mol mag natuurlijk ook best een beetje risico nemen. (De niet gekozen topito wordt achter af buiten beeld door een productiemedewerker onder het bakje vandaan gehaalt, zodat Barbara het niet ziet.)

Ik zal op verzoek nog screenshots plaatsten waarop je ziet dat het niet in beeld is.

Bewijs maar eens dat het niet zo is!  ;)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 27-01-2010, 18:40:51 »
Ik vond het ook verdacht dat de topitobakjes bij Frits niet in beeld waren, maar je moet je wel bedenken dat het voltallige kandidatenteam heus niet allemaal bijziend is (zoals een mol)!
Tell me what your telescope says

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 27-01-2010, 18:45:30 »
Ik vond het ook verdacht dat de topitobakjes bij Frits niet in beeld waren, maar je moet je wel bedenken dat het voltallige kandidatenteam heus niet allemaal bijziend is (zoals een mol)!
Mmmmm, dit had ik nog niet opgemerkt, dan wordt mijn vermoeden steeds duidelijker.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #126 Gepost op: 27-01-2010, 18:51:11 »
Een ander opvallend iets is dat op het laatst, nadat bekend is geworden dat Barbera mag blijven, ze met zijn allen nog even na staan te praten. Eerst zie je alle kandidaten in beeld, alleen Frits staat er niet tussen. Een volgend shot zie je Frits er ineens wel tussen staan op de plaats van ik dacht Erik of Hind. (?)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 27-01-2010, 18:56:06 »
Een ander opvallend iets is dat op het laatst, nadat bekend is geworden dat Barbera mag blijven, ze met zijn allen nog even na staan te praten. Eerst zie je alle kandidaten in beeld, alleen Frits staat er niet tussen. Een volgend shot zie je Frits er ineens wel tussen staan op de plaats van ik dacht Erik of Hind. (?)

Ach dat is de montage...
Misschien stond Frits net buiten beeld even zijn veters te strikken, weet jij veel.
Tell me what your telescope says

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #128 Gepost op: 27-01-2010, 18:57:04 »
biechts werden toen waarschijnlijk opgenomen, een beeld eerder was kim er niet ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 27-01-2010, 23:39:33 »
Wat denken jullie van deze: er zitten 2 presentatoren van de avro aan tafel tijdens het etentje, de derde avro presentator is Frits, dat maakt de 3 compleet. De Avro heeft in dit 10e jaar dan ook wat te vieren. Mooi toch voor de Avro? Scheelt hun geld in de pot. Frits doet ook opsporing verzocht !! De avro presentator kon toch geen mol zijn? Nou hier is de presentator als mol.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2010, 00:16:26 door yessie »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 28-01-2010, 17:28:03 »
Een mogelijke molactie van Frits in afl. 1 kan zijn dat hij vooraf heeft lopen verkondigen dat hij hoogtevrees had. Op de boot dachten ze dat het Frits niet kon zijn op die brug, vanwege die hoogtevrees. Als mensen eenmaal in de tunnel zitten "het kan Frits niet zijn" zullen ze ook geen "Frits"  verstaan, al wordt het nog zo hard geroepen. Ze verstaan gewoon wat er het meeste op lijkt.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 28-01-2010, 17:30:36 »
Hier ben ik het wel mee eens.
Alhoewel ik het geen doorslaggevende reden vindt om Frits te verdenken.
Stelletje molloten...

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #132 Gepost op: 28-01-2010, 21:26:13 »
Frits heeft zich deze aflevering wel flink verdacht gemaakt. (Zou hij zijn kleren nu eigenlijk nog terug hebben gekregen?)

Ik denk dat Frits wel een goede mol zou kunnen zijn. Hij koos ook voor 'de mol' tijdens de schoolopdracht en ging er daarmee uit.

Offline jaspermolfan

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 28-01-2010, 21:33:35 »
Ik heb een theorie dat Frits de mol is  ::tandpastasmiley:: Dankzij de twitter van de mol :D

De mol tweette vanavond

De keten is zo sterk als de zwakste schakel...

Frits die zat dus 's nachts aan 'de sterke keten', en had de vrijstelling.
Maar die 'sterke keten,' is dus zo sterk als 'de zwakste schakel' De ketting was dus
niet erg sterk, en Frits werd losgemaakt/kon zichzelf losmaken, en heeft bijv. in een hotel
geslapen. Volgende ochtend komt hij terug en doet hij alsof hij gewoon aan de ketting in het
bos heeft geslapen..

Goede theorie?  :P

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 28-01-2010, 21:35:47 »
Frits heeft zich wat mij betreft net minder verdacht gemaakt door die vrijstelling te nemen. Hij staat nu volledig buiten de groep en het vertrouwen van de anderen is net wat de Mol nodig heeft om te kunnen saboteren. Een pure kandidaatsactie dus imo.

Offline milcof

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 28-01-2010, 21:39:35 »
Het dagboek van de mol op wieisdemol.nl van deze week wijst ook wel heel erg op Frits, maar dat kan natuurlijk ook schijn zijn!

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 28-01-2010, 21:39:57 »
Wat een held! Heb in elk geval flink kunnen lachen om hem deze aflevering.

Is in het spel echt exact het tegenovergestelde van hoe hij op TV overkomt.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #137 Gepost op: 28-01-2010, 21:44:50 »
Zooooooooo, zorgt Frits er even voor dat de bijnaam 'Autocue Frits' de prullenbak in mag!

Helemaal na het fragment voor volgende week gezien te hebben, MJ Frits  ;D

Geweldig! 8)
No Milk today???

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 28-01-2010, 21:48:01 »
Frits Sissing is een held.  8)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #139 Gepost op: 28-01-2010, 22:01:13 »
Ik denk dat Frits een goede investering heeft gedaan door 1600 euro op te offeren voor die vrijstelling. De verdenking gaat nu naar hem, en daar bijt gegarandeerd iemand zich op stuK.

Frits is voor mij met deze actie nog steeds geen mol.