Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126664 keer)

Offline Pharos

• Forumlid
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #380 Gepost op: 12-03-2010, 15:32:18 »
Waarom verdenk jij Sanne dan, ik zie toch een zwart lijntje ;)

Edit: i see
« Laatst bewerkt op: 12-03-2010, 15:42:56 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #381 Gepost op: 12-03-2010, 16:03:42 »
In het gesprek wat Frits met PJ heeft gebeurt iets raars. PJ vraagt naar een naam, maar die komt niet.

PJ: Heb je enig idee wie dat op z'n geweten heeft?
Frits: Of het zou de mol kunnen zijn.

Welke naam wordt er hier weggeknipt en waarom?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
« Reactie #382 Gepost op: 12-03-2010, 16:08:30 »
Omdat daaruit wellicht zou blijken wie hij verdenkt. Stel, hij zei: "Sanne, of het zou de mol kunnen zijn." Inmiddels weten we dat Erik is afgevallen, dus zouden we kunnen concluderen dat hij Kim verdenkt. Als hij dan volgende week ook nog de verliezer blijkt de zijn, is voor ons de zaak duidelijk: hij stemde dan op Kim en verloor, dus Sanne is de mol.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 12-03-2010, 16:11:14 »
Omdat daaruit wellicht zou blijken wie hij verdenkt. Stel, hij zei: "Sanne, of het zou de mol kunnen zijn." Inmiddels weten we dat Erik is afgevallen, dus zouden we kunnen concluderen dat hij Kim verdenkt. Als hij dan volgende week ook nog de verliezer blijkt de zijn, is voor ons de zaak duidelijk: hij stemde dan op Kim en verloor, dus Sanne is de mol.

Ja, hij moet Sanne gezegd hebben, want hij verdenkt Erik niet en ziet Sanne als concurrent. Maar we weten toch al dat hij op Kim zit. Hij had trouwens ook bijna alleen de mogelijkheid om Sanne te zeggen, want Erik zou hem waarschijnlijk niet buitenspel zetten en als hij Kim zou zeggen en hij is de mol, dan laat 'ie zien dat hij voorkennis heeft.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2010, 16:13:13 door Lautjuh »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 12-03-2010, 17:50:54 »
In de montage wordt heel duidelijk door Sanne gezegd (vorige week en deze week, een paar keer zelfs) dat zij Kim verdenkt. Van Frits wordt dat een beetje in het midden gelaten. Waarschijnlijk omdat het dan nog een tikje verrassend is dat hij de winnaar wordt?
Keep calm and eat chocolates!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #385 Gepost op: 13-03-2010, 20:00:12 »
Ik schrijf Frits nog steeds niet af als mol (noem me maar dom).
Er zijn meerdere hints die naar Frits leiden (die zijn er bij alle kandidaten ik weet het)die ik erg geloofwaardig acht. Verder heeft Frits nog niet zoveel toegedragen aan de pot.
Uit de laatste executie kan je niks afleiden.
Stel nu dat Frits de mol is, dan valt Frits natuurlijk niet af.
De rest van de kandidaten zitten allemaal op een vrouw en zullen in deze fase van het spel niet meer spreiden. Zij vullen dus de hele test in op Sanne of Kim. Maar Sanne heeft een vrijstelling en gaat door. Kim heeft 2 jokers en ziet 2 van haar antwoorden op Sanne gecorrigeerd worden. Erik die dezelfde test als Kim maakt valt af.

Ik zal deze week nog wel even mijn hoofd breken maar op dit moment blijf ik bij Frits.

Offline chi

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 13-03-2010, 23:45:09 »
Frits is defenetly mijn mol!

Bij het karaoke-spel lieten ze een fimpje zien
met een voice-over: De STEM van FRITS lieve mensen!

Luister maar...

Ook zegt 'ie op nachtelijke beelden - waar je steeds geluiden van vogeltjes hoort
"hahaha" of "yoehoe" er tussendoor.

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 14-03-2010, 12:42:40 »
frits heb ik afgeschreven.. In de uitzending zegt kim iets in de zin van: nu arjen eruit is moet ik toch maar weer wat beter op erik en sanne letten.. Oftewel arjen zat op frits en kim is nu aan het twijfelen gebracht omdat hij eruit gevlogen is..

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 14-03-2010, 12:56:21 »
frits heb ik afgeschreven.. In de uitzending zegt kim iets in de zin van: nu arjen eruit is moet ik toch maar weer wat beter op erik en sanne letten.. Oftewel arjen zat op frits en kim is nu aan het twijfelen gebracht omdat hij eruit gevlogen is..
Ehm... Arjen zat op Erik. Daar is geen geheim van gemaakt.

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #389 Gepost op: 14-03-2010, 14:59:38 »
Ehm... Arjen zat op Erik. Daar is geen geheim van gemaakt.
dat is wat ze je doen geloven ja.. zowiezo zat hind ook op frits terwijl in de uitzendingen bleek dat ze op sanne zat.. Heb met dr gechat en daarin beweerde ze toch echt op frits gezeten te hebben..

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #390 Gepost op: 14-03-2010, 15:37:41 »
dat is wat ze je doen geloven ja.. zowiezo zat hind ook op frits terwijl in de uitzendingen bleek dat ze op sanne zat.. Heb met dr gechat en daarin beweerde ze toch echt op frits gezeten te hebben..

Ik kan me nog herinneren dat hind ook in de uitzendingen zei Frits verdacht te vinden hoor  ::vergroot:: niet dat het iets zegt  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #391 Gepost op: 18-03-2010, 08:05:06 »
Ik wil nog wel een leuke theorie in het zakje doen:

Frits is de mol, maar omdat het nieuws over het herkennen van PJ en Frits op een vliegtuig al zo vroeg bekend was, heeft de productie en de montage er alles aan gedaan om de beelden zo te monteren dat Frits tot 't eind niet de mol lijkt. Daarom zit iedereen nu op Kim of Sanne  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 18-03-2010, 09:57:58 »

Frits is de mol, maar omdat het nieuws over het herkennen van PJ en Frits op een vliegtuig al zo vroeg bekend was, heeft de productie en de montage er alles aan gedaan om de beelden zo te monteren dat Frits tot 't eind niet de mol lijkt. Daarom zit iedereen nu op Kim of Sanne  ::rofl::

Er is een nog makkelijkere theorie: vorig jaar zat de complete mensheid op Anniek, een paar uitzonderingen daar. 2 + 2 - 1 1+ 1 = 2 ;)

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #393 Gepost op: 18-03-2010, 14:31:50 »

Ik neem wel aan dat ze met dat nieuws behoorlijk in de maag hebben gezeten...
No Milk today???

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 18-03-2010, 14:49:55 »
Frits is de mol, maar omdat het nieuws over het herkennen van PJ en Frits op een vliegtuig al zo vroeg bekend was, heeft de productie en de montage er alles aan gedaan om de beelden zo te monteren dat Frits tot 't eind niet de mol lijkt

Da's nog zo'n gekke theorie niet hoor, als je tenminste dat middelste gedeelte pver dat vliegtuig weglaat  ::rofl::

Want het vliegtuig zegt alleen dat ie de finale heeft gehaald, meer niet!

Maar de rest zou stroken met wat men steeds roept over dat deze 10e serie zo schokkend en verrassend zal zijn en dat niets is wat het lijkt. Tot nu toe lijkt alles wat het is en is Kim de mol. Wat zou het prachtig zijn als Frits het toch zou zijn, the laugh's on us  ::oink::

Alleen hierom laat ik net die krappe 1% nog open dat Frits het mogelijk toch is en inderdaad veel flinke bedragen uit de pot heeft gehaald. En ik neem dan alles terug wat ik ooit over Kim heb gezegd  ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #395 Gepost op: 18-03-2010, 20:45:58 »
Zit Frits nu allerlei hints door te geven dat HIJ de mol is, of kijk ik verkeerd?

Offline thorinnl

• Forumlid
« Reactie #396 Gepost op: 18-03-2010, 21:22:06 »
Gefeliciteerd Frits!

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #397 Gepost op: 18-03-2010, 21:22:25 »
Gefeliciteerd Frits :D, en al vanaf aflevering 1 als winnaar ingevuld in de pool :P
You'll never walk alone

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 18-03-2010, 21:36:38 »
21.850000 lekker hoor.

Nu hopen dat Sanne verliest. Ik heb 4x Sanne als verliezer neer gezet inclusief de laatste 2x en Kim 4x als mol achter elkaar. Ik heb 2x Kim weg gestuurd, maar dat had ik bij Inge ook.

Offline Momfer de Mol

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 18-03-2010, 21:38:01 »
Frits, gefeliciteerd goed gespeeld, mooi gedanst en verdiend gewonnen. ::ok::