Het 'niemand heeft op de mol gestemd dus de mol wint' daar geloof ik absoluut niet in, dat heb ik ook nooit gezegd. Het enige waar ik nog enigszins in geloof (tegen beter weten in) is dat deze hele finale die we zagen in aflevering 9 gespeeld is, en dat straks in aflevering 10 Frits een mega 'sliep-uit' naar ons allemaal en Sanne en Kim uithaalt, en toch de mol is. En de pot gaat dan meteen van 22000 naar 16000 terug. Dat is ook de enige reden dat het leuk zou zijn om het zo te brengen: de pot even op 22000 zetten en in 10 weer terug naar 16000. Het zou ook iig stroken met de uitspraak 'in aflevering 10 zien jullie het'.
Wat echter ook nog eens ontzettend tegen Frits als mol spreekt is dat in de Ninja opdracht hij de pot van 3050 euro blijft verdedigen als Kim gevangen zit. Als Frits de mol was, had hij Kim kunnen gaan bevrijden en daarna triest zitten zijn als het geld uit de pot gejat was. Dat deed hij niet, en het geld ging in de pot. Een ontzettend onmolse actie. En als Frits na donderdag ook echt als winnaar blijft staan, heeft hij dat goed gedaan. Die 3050 euro zit direct in zijn zak!
Nog steeds hoop ik op Frits als mol. Maar vraag me af of het dan een goeie is geweest.
In 10 zullen we het zien!