Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 126626 keer)

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!
« Reactie #460 Gepost op: 21-03-2010, 22:04:11 »
Maar de mogelijkheid is er theoretisch dat de mol niet geraden wordt......

Zelfs als beide kandidaten alle vragen fout hebben, is er 1 het snelste  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #461 Gepost op: 22-03-2010, 01:35:45 »
Zou wat zijn  ;D

Je als mol totaal onmollig gedragen en super veel geld voor de pot verdienen. Die andere kandidaten in de finale snappen er niks van, stemmen uiteindelijk op elkaar en de mol loopt weg met een historisch hoge pot. 

Way to go! ::ok::
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline pd27

• Forumlid
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #462 Gepost op: 22-03-2010, 08:11:54 »
Ik blijf erbij dat Frits de mol is. Het is makkelijk te beredeneren, gewoon een paar puntje op een rijtje zetten:
- Niets is wat het lijkt
- Dit is een speciaal seizoen, dit seizoen is alles anders
- Kim stemt op Sanne, Sanne op Kim, dus niemand stemt op Frits
- Frits is de mol, maar niemand heeft het goed, dus krijgt Frits de pot

En voila, het speciale aan seizoen 10 is binnen  ::tandpastasmiley::

100% mee eens,Frits is de mol.
Winnaar van de mol is diegene die de mol ontmaskerd.
Je kunt dus in de finale nooit winnaar zijn als je de
mol niet goed hebt.
Het speciale aan seizoen 10 is dus dat er geen winnaar is.
Er is ook nooit gezegd dat Frits de winnaar is van "Wie is de Mol".
Wat Pieter Jan zegt is:
Jij bent de winnaar.................van de pot.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 22-03-2010, 08:26:50 »
"..van de pot

...van 22000" ja. Niet 16000 wat het zou zijn als hij de mol was.....

ps
Toch hoop ik vurig op wie ook anders dan Kim want anders is het dit jaar wel een supersaaie ontknoping: we wisten het dan voor de Spelen al dus zitten dan al maanden te kijken naar "alles is wat het lijkt".
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #464 Gepost op: 22-03-2010, 08:27:57 »
laat ik eens een keer ontkrachten:

in een vooruitzicht naar de volgende aflevering zegt PJH tegen sanne en Kim "één van jullie twee is de verliezer en de ander is de mol"  (mol en verliezer kan ook worden omgedraaid)

nog veel plezier in jullie tunnel, maar hij is eigenlijk al gesloopt
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline pd27

• Forumlid
« Reactie #465 Gepost op: 22-03-2010, 08:50:55 »
...van 22000" ja. Niet 16000 wat het zou zijn als hij de mol was.....

Dat was natuurlijk een kleine "vergissing" van Pieter Jan.
Zal in afl 10 wel gecorigeerd worden.
Hierbij moet ik denken aan de fout van Pieter Jan waarbij
Karel de Graaf Frits als mol aanwees.
Pieter Jan zei toen dat we dat pas zullen weten in afl 10
(nu dus afl 9) maar hij had er natuurlijk bij moeten zeggen
"tenzij Frits eerder afvalt".
Maar omdat hij wist dat Frits de mol was dacht hij daar niet aan.
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 09:32:17 door pd27 »

Offline pd27

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 22-03-2010, 09:05:22 »
laat ik eens een keer ontkrachten:

in een vooruitzicht naar de volgende aflevering zegt PJH tegen sanne en Kim "één van jullie twee is de verliezer en de ander is de mol"  (mol en verliezer kan ook worden omgedraaid)

nog veel plezier in jullie tunnel, maar hij is eigenlijk al gesloopt

PJH zegt "een van jullie is de verliezer een van jullie is de mol".
Met jullie bedoelt hij dus Frits Kim en Sanne.
Zo gemakkelijk krijg je me niet uit mijn tunnel  ;D

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #467 Gepost op: 22-03-2010, 11:36:18 »
Ook ik blijf heerlijk in mijn Frits tunnel en ben blij dat ik medestanders heb!

Alles zou beter en spannender zijn dit jaar. De hints nog moeilijker en met meer diepgang. We eindigen nu met een mol waar we al een paar afleveringen op zitten en een stapel hints over het getal 10, kruisjes en plusjes die door de achthonderdtachtigduizendmiljard tweets van de mol ons ook niet was ontgaan. Ik ben best teleurgesteld als Kim donderdag de mol is denk ik. Niet omdat we er van tevoren achter zijn gekomen, maar omdat het nogal een droge, matte jubileumserie lijkt te zijn geworden ondanks de beloftes vooraf. En dat zeg ik als Japan-fan!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline suzanv

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 22-03-2010, 11:53:24 »
Ook ik blijf heerlijk in mijn Frits tunnel en ben blij dat ik medestanders heb!

Alles zou beter en spannender zijn dit jaar. De hints nog moeilijker en met meer diepgang. We eindigen nu met een mol waar we al een paar afleveringen op zitten en een stapel hints over het getal 10, kruisjes en plusjes die door de achthonderdtachtigduizendmiljard tweets van de mol ons ook niet was ontgaan. Ik ben best teleurgesteld als Kim donderdag de mol is denk ik. Niet omdat we er van tevoren achter zijn gekomen, maar omdat het nogal een droge, matte jubileumserie lijkt te zijn geworden ondanks de beloftes vooraf. En dat zeg ik als Japan-fan!

En daarom is dit mijn theorie: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=35867.msg1065639#msg1065639

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #469 Gepost op: 22-03-2010, 13:14:34 »
Veel plezier nog in jullie tunnel... Hopelijk stort hij niet in voor donderdag!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #470 Gepost op: 22-03-2010, 14:42:19 »
Ik blijf erbij dat de 'alles is gespeeld' regel in het Moldagboek op zijn minst verdacht is.  ::vergroot::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 22-03-2010, 16:25:41 »
Vaarwel. ::zwaai::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #472 Gepost op: 22-03-2010, 19:29:53 »
 ::rofl:: Het is toch ook elk jaar weer hetzelfde.. Mensen, winnaar is winnaar... leg je erbij neer  ::rofl::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 22-03-2010, 19:36:38 »
::rofl:: Het is toch ook elk jaar weer hetzelfde.. Mensen, winnaar is winnaar... leg je erbij neer  ::rofl::

True. Tóch zou ik me nu kapotlachen als Frits het toch is. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline *Myra*

• Forumlid
« Reactie #474 Gepost op: 22-03-2010, 20:20:53 »
Jeeeeej ik geloof ook weer in Frits! Dank ::bravo:: Zat ik toch 3 hele dagen op Kim :o
Mede omdat mijns insziens Tsubasa gelijk heeft; ook ik vind de serie niet dramatisch spectaculairder dan voorgaande series zoals beloofd. En ik vind niet dat de regels keihard zouden vallen als idd niemand op de mol heeft gestemd en deze dus zelf wint.
Geniaal!

Edit: Hmm. Wacht. Toch beetje raar hoe het zit met het geld dan... de taak van de mol is toch om zoveel mogelijk uit de pot te houden. In de laatste opdracht heeft Frits duidelijk veel gewonnen. En gaat die 3000 van Karel er dan weer uit ofzo?

Haha k denk toch dat het niet helemaal opgaat... helaas; het had zo mooi kunnen zijn!
« Laatst bewerkt op: 22-03-2010, 20:51:55 door *Myra* »

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #475 Gepost op: 22-03-2010, 20:58:35 »
Het 'niemand heeft op de mol gestemd dus de mol wint' daar geloof ik absoluut niet in, dat heb ik ook nooit gezegd. Het enige waar ik nog enigszins in geloof (tegen beter weten in) is dat deze hele finale die we zagen in aflevering 9 gespeeld is, en dat straks in aflevering 10 Frits een mega 'sliep-uit' naar ons allemaal en Sanne en Kim uithaalt, en toch de mol is. En de pot gaat dan meteen van 22000 naar 16000 terug. Dat is ook de enige reden dat het leuk zou zijn om het zo te brengen: de pot even op 22000 zetten en in 10 weer terug naar 16000. Het zou ook iig stroken met de uitspraak 'in aflevering 10 zien jullie het'.

Wat echter ook nog eens ontzettend tegen Frits als mol spreekt is dat in de Ninja opdracht hij de pot van 3050 euro blijft verdedigen als Kim gevangen zit. Als Frits de mol was, had hij Kim kunnen gaan bevrijden en daarna triest zitten zijn als het geld uit de pot gejat was. Dat deed hij niet, en het geld ging in de pot. Een ontzettend onmolse actie. En als Frits na donderdag ook echt als winnaar blijft staan, heeft hij dat goed gedaan. Die 3050 euro zit direct in zijn zak!

Nog steeds hoop ik op Frits als mol. Maar vraag me af of het dan een goeie is geweest. :)

In 10 zullen we het zien!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline *Myra*

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 22-03-2010, 21:33:38 »
Het 'niemand heeft op de mol gestemd dus de mol wint' daar geloof ik absoluut niet in, dat heb ik ook nooit gezegd.

Neenee, dat was mijn eigen idee  :)

Citaat
Het enige waar ik nog enigszins in geloof (tegen beter weten in) is dat deze hele finale die we zagen in aflevering 9 gespeeld is, en dat straks in aflevering 10 Frits een mega 'sliep-uit' naar ons allemaal en Sanne en Kim uithaalt, en toch de mol is. En de pot gaat dan meteen van 22000 naar 16000 terug. Dat is ook de enige reden dat het leuk zou zijn om het zo te brengen: de pot even op 22000 zetten en in 10 weer terug naar 16000. Het zou ook iig stroken met de uitspraak 'in aflevering 10 zien jullie het'.

Zeker mee eens! Vind ik nog steeds beter dan de kruisjes-theorie.

Citaat
Wat echter ook nog eens ontzettend tegen Frits als mol spreekt is dat in de Ninja opdracht hij de pot van 3050 euro blijft verdedigen als Kim gevangen zit. Als Frits de mol was, had hij Kim kunnen gaan bevrijden en daarna triest zitten zijn als het geld uit de pot gejat was. Dat deed hij niet, en het geld ging in de pot. Een ontzettend onmolse actie. En als Frits na donderdag ook echt als winnaar blijft staan, heeft hij dat goed gedaan. Die 3050 euro zit direct in zijn zak!

Nog steeds hoop ik op Frits als mol. Maar vraag me af of het dan een goeie is geweest. :)

In 10 zullen we het zien!

Idd, het is voornamelijk de Ninja-opdracht die in de weg lijkt te zitten. Maar goed, het is niet voor niets een tunnel, en Frits heeft iig meer geld weggehaald uit de pot dan erin gedaan!
Maar we zullen het donderdag zien ja. Zoals velen met mij, kan k letterlijk niet wachten.. Hoofd slaat beetje op hol. Ik heb officieel een WinterspelenTrauma denk ik.. Duurt lang!  ::) ;D

Offline titatoon

• Forumlid
  • of tog niet...
« Reactie #477 Gepost op: 22-03-2010, 21:45:28 »
ik vind toch dat donderdag blijkt dat ze ons genapt hebben en dat frits de mol is!
of tog niet...

Offline pd27

• Forumlid
« Reactie #478 Gepost op: 22-03-2010, 22:55:58 »

Wat echter ook nog eens ontzettend tegen Frits als mol spreekt is dat in de Ninja opdracht hij de pot van 3050 euro blijft verdedigen als Kim gevangen zit. Als Frits de mol was, had hij Kim kunnen gaan bevrijden en daarna triest zitten zijn als het geld uit de pot gejat was. Dat deed hij niet, en het geld ging in de pot. Een ontzettend onmolse actie.

Edit: Hmm. Wacht. Toch beetje raar hoe het zit met het geld dan... de taak van de mol is toch om zoveel mogelijk uit de pot te houden. In de laatste opdracht heeft Frits duidelijk veel gewonnen.

Bij de laatste opdracht wist Frits dat Sanne en Kim elkaar als mol hadden.
Hij is er toen (bv. door te vragen aan de makers van Wie is de Mol)
achtergekomen dat hij dan de pot zou winnen.
Vandaar zijn fanatisme bij de laatste opdracht.
Komop "medestanders" niet te snel opgeven  ;D

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #479 Gepost op: 22-03-2010, 23:00:39 »

Bij de laatste opdracht wist Frits dat Sanne en Kim elkaar als mol hadden.
Hij is er toen (bv. door te vragen aan de makers van Wie is de Mol)
achtergekomen dat hij dan de pot zou winnen.
Vandaar zijn fanatisme bij de laatste opdracht.
Komop "medestanders" niet te snel opgeven  ;D

Ik vind je theorie niet compleet bruikbaar voor de prullenbak op 1 ding na...
Er is misschien nog 1% kans dat Frits de mol is als je denkt aan de 10de serie, speciaal etc. Maar 1 ding zal nooit maar dan ook nooit gebeuren en dat is dat de mol de pot wint. Dan is dit hele programma 1 grote paradox, geloof mij dan ook maar op mijn woord dat degene die toevallig de meeste antwoorden goed heeft of de test het snelst maakt wint als niemand op de goede mol zit.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug