Auteur Topic: [Kandidaat] HIND is niet de mol  (gelezen 74554 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] HIND
« Reactie #100 Gepost op: 16-01-2010, 01:39:48 »
Ik vind Hind verre van gezellig, zeg maar vreselijk saai en ze brengt nagenoeg niks in. Ze mag wat mij betreft snel afvallen.
Vraag me af wat er in at koppie omgaat. Ik vind haar leurloos en niet interessant. Nu maar hopen dat niet ook nog de mol is.

Offline Alico

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 16-01-2010, 02:06:54 »
Hind is de mol..... :)
Ben bang dat we nog lang van haar saaiheid mogen genieten.
 :(
« Laatst bewerkt op: 16-01-2010, 10:56:28 door Bakkertje, Reden: plaatje in post verwijderd »

Offline Alico

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 16-01-2010, 02:20:08 »
Hind neemt weinig iniatieven, ze wacht af........daar vind ik haar verdacht in omdat ze zo steeds zelf kan bepalen.
Zo ook met die duo's vormen.

Ze is voor mij tot nu verdachte nr 1   ::)

Offline Niuno

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2010, 20:55:09 »
Ik had het al geplaatst bij de Terugblik naar vorige seizoenen Topic, maar hoort hier meer thuis.

Afl. 1, kwam George uit seizoen 3.                        1+3=4 (=D)
Afl. 2, herhaling jokerspel seizoen 6.                    2+6=8 (=H)
Over aflevering 3 wordt in betreffende topic nog gedacht:
Afl. 3, etentje zoals in Argentinië, seizoen 6.           3+6=9 (=I)

Ik denk dat de Hind-aanhangers hier wel blij van kunnen worden.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #104 Gepost op: 18-01-2010, 23:09:33 »
 BORING!!! hup meid wat pit erin aub of rap naar huis!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 18-01-2010, 23:13:05 »
Afl. 2, herhaling jokerspel seizoen 6.                    2+6=8 (=H)

jokerspel kan ook komen uit Seizoen 8 Afl 1... Dan krijg je 2+8=10 (=J)  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2010, 07:59:39 »
Als Hind de Mol is is ze in de eerste twee afleveringen alvast goed bezig:

1.1 boot, brug en helikopter
- Hind en de andere kandidaten op de boot hebben problemen met de verrekijker.
- Volgens Hind hebben Frits en Loretta hoogtevrees en staan ze waarschijnlijk niet op de brug. Volgens Arjen heeft Hind ook gezegd dat ze Frits in de helikopter zag. We horen haar dit zelf ook zeggen als de taak van de kandidaten op de boot er op zit (ze herkende het t-shirt van iemand in de helikopter als dat van Frits).
- Hind verstaat "Tim" als Barbara "hier is Frits" roept.
- De kandidaten op de boot herkennen 3 van de 4 kandidaten op de pijlers niet en hangen zo drie foute combinaties op. Hind zorgde er voor dat ze in de bootgroep kwam door helemaal rechts in de groep te gaan staan. (Al had PJ die weet wie de Mol is ook een ander stuk van de rij naar de boot kunnen sturen).

1.2 voorwerpen bij kandidaten
- Hind denkt dat Loretta bij de vlinders hoort (ze wordt vebeterd door Arjen).
- Hind en Arjen kiezen Frits bij de tv-gids.

2.1 kokers
- Hind en Frits lopen voorbij koker 2. (Barbara ziet deze wel liggen.)
(- We zien Hind niets toevoegen aan het zoeken van de oplossing/eindlocatie.)

2.2 Holland Village
- Hind drukt op een knop die al eerder door Arjen en Sanne was ingedrukt. Hierdoor verdwijnt het bijbehorende kaartdeel van het scherm.

Wat Hind wel goed heeft gedaan: Barbara herkennen op de brug, koker vinden en goede knop indrukken.

Waarom is Hind het eigenlijk niet? Omdat haar acties te duidelijk in beeld zijn gebracht? Vooral in aflevering 1 is dat iets wat je totaal niet bij de Mol verwacht.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2010, 11:47:19 »
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat wanneer er meerdere spelers uit het spel zijn, Hind naar voren gaat komen en zich meer met het spel/iedereen bemoeit.
Ze zegt nu weinig maar geeft wel altijd een extra trap.. zoals op de boot.
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2010, 12:06:24 »
Sommige mensen willen dat ze er zo snel mogelijk uitligt.. maar waarom? omdat ze zo stil is.? Bedoel misschien tijdens de opdrachten is ze erg stil, maar gewoon in het hotel is ze volgens mij wel leuk. Zoals die scene met barbara over de wasbakken is ze wel weer leuk..

ze is gewoon erg verlegen. Nou dat kan toch? Gun het der dat ze ver komt. ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2010, 13:48:41 »
Sommige mensen willen dat ze er zo snel mogelijk uitligt.. maar waarom? omdat ze zo stil is.? Bedoel misschien tijdens de opdrachten is ze erg stil, maar gewoon in het hotel is ze volgens mij wel leuk. Zoals die scene met barbara over de wasbakken is ze wel weer leuk..

ze is gewoon erg verlegen. Nou dat kan toch? Gun het der dat ze ver komt. ::ok::
::ok:: Mee eens Tommie. Stille wateren, diepe gronden. Hind kan ook nog wel eens de mol zijn.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 19-01-2010, 15:05:30 »
Hind stond ook wel erg opvallend op de eerste kandidatenfoto's: negen kandidaten en Hind...

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2010, 15:47:46 »
Als Hind de Mol is is ze in de eerste twee afleveringen alvast goed bezig:

1.1 boot, brug en helikopter
- Hind en de andere kandidaten op de boot hebben problemen met de verrekijker.
- Volgens Hind hebben Frits en Loretta hoogtevrees en staan ze waarschijnlijk niet op de brug. Volgens Arjen heeft Hind ook gezegd dat ze Frits in de helikopter zag. We horen haar dit zelf ook zeggen als de taak van de kandidaten op de boot er op zit (ze herkende het t-shirt van iemand in de helikopter als dat van Frits).
- Hind verstaat "Tim" als Barbara "hier is Frits" roept.
- De kandidaten op de boot herkennen 3 van de 4 kandidaten op de pijlers niet en hangen zo drie foute combinaties op. Hind zorgde er voor dat ze in de bootgroep kwam door helemaal rechts in de groep te gaan staan. (Al had PJ die weet wie de Mol is ook een ander stuk van de rij naar de boot kunnen sturen).

1.2 voorwerpen bij kandidaten
- Hind denkt dat Loretta bij de vlinders hoort (ze wordt vebeterd door Arjen).
- Hind en Arjen kiezen Frits bij de tv-gids.

2.1 kokers
- Hind en Frits lopen voorbij koker 2. (Barbara ziet deze wel liggen.)
(- We zien Hind niets toevoegen aan het zoeken van de oplossing/eindlocatie.)

2.2 Holland Village
- Hind drukt op een knop die al eerder door Arjen en Sanne was ingedrukt. Hierdoor verdwijnt het bijbehorende kaartdeel van het scherm.

Wat Hind wel goed heeft gedaan: Barbara herkennen op de brug, koker vinden en goede knop indrukken.

Waarom is Hind het eigenlijk niet? Omdat haar acties te duidelijk in beeld zijn gebracht? Vooral in aflevering 1 is dat iets wat je totaal niet bij de Mol verwacht.
Dat is precies waarom ik Hind weer terug heb gehaald in mijn verdachtenlijst.. Toch komt ze samen met Arjen echt te verdacht over.. en ik weet wel het is echt geen argument, maar het zit me toch dwars..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #112 Gepost op: 19-01-2010, 17:46:27 »
Sommige mensen willen dat ze er zo snel mogelijk uitligt.. maar waarom?
Omdat dat goed is voor mijn pool.  >:D Ik weet namelijk niet wie ik anders in moet vullen. :-[

Ik heb Hind ook nog niet afgeschreven. Ik vindt haar niet heel mollig, maar ze kwam wel veel hoger uit in een analyse waarin ik geprobeerd heb zoveel mogelijk objectief te blijven. (In de taart van G-root komt ze ook heel hoog uit.) Door dat verschil tussen mijn gevoel en de analyse, heb ik besloten haar goed in het oog te houden.
Ik vindt haar mogelijke molacties niet heel erg opvallen, behalve op de boot in opdracht 1, maar als ik in mijn overzicht kijk doet ze wel regelmatig een kleine verdachte dingetjes. Het valt mij alleen niet zo op tussen Kim, Arjen en Sanne.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #113 Gepost op: 19-01-2010, 18:25:18 »
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat wanneer er meerdere spelers uit het spel zijn, Hind naar voren gaat komen en zich meer met het spel/iedereen bemoeit.
Ze zegt nu weinig maar geeft wel altijd een extra trap.. zoals op de boot.

Als Hind het redt, denk ik ook wel dat ze verderop in het seizoen wat losser komt.

Daarnaast hadden we ook nog het vrienden-joker-spel. Ik kreeg een beetje de indruk dat zij bewust koos om alleen te zijn. In afl. 1 maakte ze al een opmerking over dat ze nog geen partner heeft. (Van wat we zagen had de helft nog geen partner) en ook in een molmailfimpje maakte ze daar een opmerking over.
Toen de kandidaten in aflevering 2 bij hun partner moesten staan, ontstond er een wat onsamenhangend triootje tussen Kim, Manuel en Hind. Kim deed nog vaag over dat de dames ook voor elkaar konden kiezen. Vervolgens was Manuel duidelijk met zijn keuze: Kim. En wat deed Hind? Ze protesteerde niet, ze leek zelfs opgelucht dat ze het spel alleen kon spelen. Daarmee haalde ze 2(?) jokers binnen.
Het zou op voorkennis kunnen slaan. Een goede reden om in het begin afstand te bewaren tov de rest van de groep. Maar wat moet een mol met jokers? Om ermee te kunnen onderhandelen? Als ik het goed zag zette Hind al haar jokers in.

Nu het 'gedwongen' vriendje zoeken voorbij is en de bijbehorende opdracht gespeeld zou het me niks verbazen dat Hind nu losser gaat worden.

Hind, we houden heus wel van je hoor.
Maar ga je deze week toch weer invullen als mogelijke afvalster.

::regenboog::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #114 Gepost op: 19-01-2010, 20:35:18 »
Theorette;" Less is more", "Niets is wat het lijkt":

Aangegeven op 08-01-2010...maar nu verdwenen uit dit topic...spooky ????!
Of ik moet dit zelf hebben gedaan maar kan het me niet voorstellen, ben juist op zoek naar mijn theorette en baal dat ik het niet terug kan vinden...Daedalius reageert op 08-01-10 om 02.27.11 u op mijn reactie geplaatst op 08/01/10, 00.16.08 uur...moderator, weet iemand hoe dit kan??

Niets is wat het lijkt, toch? Overduidelijk in beeld....afl. 1
Hind:
*In interview geeft zij als enige niet aan wat haar beroep is,
*als enige Niet in beeld bij 1e test,
*Wit is spectrum van alle kleuren, dus als wat ontbreekt krijg je andere kleur... (rode sleutelhanger),
*In interview geeft zij aan als enige niet te kunnen zeggen wat WIDM met haar heeft "gedaan",
*Geeft in afl. 1 aan -als enige- nog geen vriendje te hebben,
*Geeft aan in afl 2 naar onbekende bestemming te gaan.

En nu wederom een bekrachtiging van de theorette:
*In afl 2 bij de test: bij welke test hoor je als enige geen voice over van de kandidaat?...juist! Hind

Niets is wat het lijkt ...!!!!

« Laatst bewerkt op: 19-01-2010, 20:48:41 door Bodde »
maltho thi afrio lito

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 19-01-2010, 21:10:15 »

Aangegeven op 08-01-2010...maar nu verdwenen uit dit topic...spooky ????!
Of ik moet dit zelf hebben gedaan maar kan het me niet voorstellen, ben juist op zoek naar mijn theorette en baal dat ik het niet terug kan vinden...Daedalius reageert op 08-01-10 om 02.27.11 u op mijn reactie geplaatst op 08/01/10, 00.16.08 uur...moderator, weet iemand hoe dit kan??

Ik denk dat dat komt omdat ik per ongeluk 2 topics (hind en afl 1)bij elkaar had gevoegd  ::schaam:: die toen handmatig weer uit elkaar moest halen, en daarbij waarschijnlijk jou post over het hoofd heb gezsien  :-[ Ik heb zon vermoeden dat jou post zich in het aflevering 1 topic bevind. Excuses voor het ongemak  :-*
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #116 Gepost op: 19-01-2010, 21:14:17 »
Dank voor snelle reactie Maud...nu maar hopen dat ik mijn theorette terug vinden kan... ;)
maltho thi afrio lito

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 19-01-2010, 21:17:01 »
Als het goed is staat ie nu weer in het Hind topic  :)
op blz 2  ::vergroot::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #118 Gepost op: 19-01-2010, 21:19:27 »
 ::ok::
Dank!
maltho thi afrio lito

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #119 Gepost op: 21-01-2010, 17:26:20 »
BORING!!! hup meid wat pit erin aub of rap naar huis!
Als je Loretta mocht geloven scheen ze wel ziek te zijn geweest aan het begin. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft dat ze zich zo opstelt?
Ich bin ein Bärliner!