Auteur Topic: [Kandidaat] HIND is niet de mol  (gelezen 74554 keer)

Offline Jaspervl

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: [Kandidaat] HIND
« Reactie #120 Gepost op: 21-01-2010, 22:51:10 »
Wat heeft Hind met rood trouwens?
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 21-01-2010, 23:10:40 »
Misschien vindt ze rood gewoon een mooie kleur?

Als ze alle afleveringen iets rood heeft dan wordt het wel verdacht.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 22-01-2010, 00:19:32 »

Het staat haar enorm goed, so who gives a fuck wat ze er mee heeft?  ;)

Offline Jaspervl

• Forumlid
  • De Mol
« Reactie #123 Gepost op: 22-01-2010, 03:49:55 »
Op zich niets mis mee, maar wel opvallend dat in aflevering 1 de 'sleutelhanger' met de naam van Hind ook rood is...(de rest is wit)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2010, 03:54:29 door Jaspervl »
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 22-01-2010, 15:50:26 »
Ik heb echt geen idee meer waar het hier stond (zoekfunctie werkte niet bij me), maar was in afl. 1 of 2 er niet iets met dat Hind (of iemand anders?? maar ik dacht Hind) in de test bij een vraag een antwoord koos dat maar op 1 iemand kon slaan (bv de vraag is Zat de Mol in een luchtballon?, terwijl alleen Pietje in de luchtballon zat, als je nee zegt is je kans statistisch gezien veel groter), iemand nog enig idee wat en hoe dat was? Want deze keer koos ze dus weer opvallend voor dat de Mol gekozen was door Angela&Karel waarmee je dus weer véél minder kans hebt dat je antwoord goed is. (ja ik ga er vanuit dat als we die vraag/antwoord zo zien, dat dat dan ook gewoon bij elkaar hoort..) Geen idee wat ik ermee wil zeggen maar het schoot door mn hoofd en ik weet niet goed wat ik er nou mee aanmoet.

Offline Renske.

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 22-01-2010, 15:53:30 »
Het valt trouwens wel weer op, dat we Hind in aflevering 3 weer met een spiegel zagen. (Ik weet niet of ze in aflevering 2 ook met een spiegel te zien was).
Eerst in aflevering 1 in het vliegtuig, nu in aflevering 3 in de bus.
Is ze gewoon erg ijdel, of zit er wat meer achter?

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #126 Gepost op: 22-01-2010, 15:56:37 »
Het valt trouwens wel weer op, dat we Hind in aflevering 3 weer met een spiegel zagen. (Ik weet niet of ze in aflevering 2 ook met een spiegel te zien was).

Viel mij ook op. Through the Looking Glass? Krijgen we de Alice taferelen terug?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #127 Gepost op: 22-01-2010, 17:14:18 »
(ja ik ga er vanuit dat als we die vraag/antwoord zo zien, dat dat dan ook gewoon bij elkaar hoort..) Geen idee wat ik ermee wil zeggen maar het schoot door mn hoofd en ik weet niet goed wat ik er nou mee aanmoet.

Ga er maar vanuit dat dit niet zo is.  :) Het wordt er achteraf ingeplakt en het zou te veel verraden als ze de werkelijke antwoorden laten zien.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 22-01-2010, 17:21:46 »
Ik heb echt geen idee meer waar het hier stond (zoekfunctie werkte niet bij me), maar was in afl. 1 of 2 er niet iets met dat Hind (of iemand anders?? maar ik dacht Hind) in de test bij een vraag een antwoord koos dat maar op 1 iemand kon slaan (bv de vraag is Zat de Mol in een luchtballon?, terwijl alleen Pietje in de luchtballon zat, als je nee zegt is je kans statistisch gezien veel groter), iemand nog enig idee wat en hoe dat was? Want deze keer koos ze dus weer opvallend voor dat de Mol gekozen was door Angela&Karel waarmee je dus weer véél minder kans hebt dat je antwoord goed is. (ja ik ga er vanuit dat als we die vraag/antwoord zo zien, dat dat dan ook gewoon bij elkaar hoort..) Geen idee wat ik ermee wil zeggen maar het schoot door mn hoofd en ik weet niet goed wat ik er nou mee aanmoet.

Was mij ook opgevallen. Vorige keer koos ze ook voor Frits. De vraag was iets van : Als hoeveelste ging de mol op zoek naar geld in het Holland Village (of iets van die strekking) en ze koos de optie "laatste", dat zou dus Frits zijn. Dus ofwel Hind zit in een Frits-tunnel, ofwel we worden door de montage voor de gek gehouden. Of ze is zelf de mol en dan maakt het niets uit wat ze invult. Niets is wat het lijkt.

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2010, 17:58:31 »
Wederom horen we geen voice-over van Hind zelf bij het maken van de test...
 "niets is wat het lijkt, less is more"..
maltho thi afrio lito

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2010, 23:42:05 »

Hind twittert: "rood is mijn lievelingskleur....."

Dus daar is je antwoord! :P
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #131 Gepost op: 23-01-2010, 12:01:40 »
Vond ik ook zo bijzonder. Geintje van de montage om het ten tweede male te tonen? Iedereen zit verder met elkaar te overleggen en evalueren en Hind kijkt maar in dr spiegeltje. t Valt me sowieso op dat ze zich zelden mengt in de discussies/gesprekken.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Donderwolk

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 23-01-2010, 16:55:20 »
Vraag me af wat er in at koppie omgaat. Ik vind haar leurloos en niet interessant. Nu maar hopen dat niet ook nog de mol is.

Ja, idd ze zegt bijna niks. Zelfs bij het maken van de test heeft ze kennelijk niets te vertellen. Als dit de strategie is van de mol, vind ik het heel jammer. Ze voegt helemaal niks toe.  ::ohno::

Offline bambam

• Forumlid
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
« Reactie #133 Gepost op: 25-01-2010, 19:35:29 »
Is al opgemerkt dat Hind tijdens de executie een rood shirt draagt, maar bij het spel met de vrijstelling voor Barbara een grijs shirt draagt? (weet ook niet wat het te betekenen heeft, maat toch is het zo)

Offline M90

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 25-01-2010, 20:37:38 »
ik dacht dat ze het rode shirt eroverheen droeg, dus dan zou het gewoon een praktische reden (warmte ofzo) zijn, lijkt me

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #135 Gepost op: 25-01-2010, 21:07:05 »
Is het al iemand opgevallen dat rond 15:50 van aflevering 3 nadat Frits zegt: 'We gaan belangrijke mensen ontmoeten' (ik denk) Hind iets zegt dat lijkt op 'Heerlijk', wat kan duiden op voorkennis van dat ze gaan eten! Of versta ik het gewoon verkeerd?
...óf niet!

Offline Nessie79

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 25-01-2010, 21:07:57 »
Ze is ook altijd zo afwezig... letterlijk en figuurlijk. Werkt haar make-up bij als de anderen een discussie voeren, valt uit de lucht bij het diner na een vraag van Angela... Nee, ik zou het echt een anti-climax vinden mocht zij nu de mol zijn.  ::ohno::
Wie is de mol 2011?       1. Pepijn, 2. Karin, 3. Patrick

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #137 Gepost op: 27-01-2010, 12:52:15 »
Zij is ook de enige kandidaat waarbij ik nog steeds niet eht Wie-is-de-Mol-gevoel heb; ik heb net het idee alsof ze er eigenlijk bij past. Ik zou het niet erg vinden als ze er snel uitgaat, maar ja, dat ligt helemaal aan haar tests...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 28-01-2010, 23:01:05 »
Hind, als je dit leest.. Ik doneer €25,- voor het goede doel als je je Lara Croft pakje aandoet op de Molfandag. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 28-01-2010, 23:06:24 »
Ja die meid zag er geweldig uit en deed lekker mee in de zand opdracht.   ::bravo::