Gezien de locatie, en de tekst denk ik dat Frits zijn interview in de molmail in Nederland is opgenomen.
Althans dit filmpje is niet in Japan opgenomen, dus [veel] later gemonteerd danwel in scene gezet, gezien de fietsers [europees uiterlijk], bebouwing [ziet er niet japans uit] en zijn kapsel... Het woord "
ketting" valt op, want waarom niet bosopdracht of vrijstellingspel oid... De "
plus" is ook overbodig, en
... is goud waard horen we ook iets te vaak mi...
Daarom denk ik dus dat het wel degelijk met Kim haar ketting en gedoe te maken heeft Tsubasa
En geweldig over die T... T is afgeleide van kruis, wat ook weer haar liefhebberij van thee verklaart. Ook is dat weer een kruis in kanji... kan het nog meer obvious
Haar meteens worden mTHEEn [zegt ze vaak], dictee is dTHEE [examenopdracht] en zo zijn er nog meer voorbeelden [zie dit topic]. Heel goed gevonden Jane
http://en.wikipedia.org/wiki/TVandaar haar voorliefde voor Thee? Vandaar dat ze een opdracht doet in een Theekamer? Vandaar de opmerking "Het genieten van een tuin"? Vandaar de versprekingen met "Thee", "plus" en "tien"? Vandaar de ketting? Vandaar demoltien? Vandaar al die tienen, kruisen en plussen in tweets?
HELP IK WORD GEK!
Edit: "momen
THEEl" zo rond 11:20 aflevering 8 en vaker
Ik heb een collega met Gronings accent, maar dit is wel erg overdreven van Kim...