Ik weet het niet meer met Kim. Ik zou haar graag aan willen houden als mol, omdat ik eigenwijs en tegendraads ben en ze hier te minst verdacht wordt. Maar ja, ik ben van aflevering 3 uberhaupt niks wijzer geworden. Ik heb nog altijd 3 hoofdverdachten en dat worden er alleen maar meer. Als je het van de positieve kant bekijkt, moet ik natuurlijk gewoon blij zijn dat ik niet diep in een tunnel zit. Nog een week de tijd om alles te overwegen en evt. te switchen... voor volgende week moet ik een mol kiezen voor een poule met een paar collega's.
Over opdracht 1 en 3 valt heel weinig te zeggen, omdat iedereen wat mij betreft even verdacht is. In opdracht 2 bij de lunch zijn er een aantal acties die Kim schijnbaar vrijpleiten van het molschap. Ik vraag me echter af of we over die opdracht wel echt iets zinnigs kunnen zeggen. De kandidaten kregen aan het eind van de opdracht te horen hoe de vork in de steel zit; dat ze dezelfde opdracht hadden en dat het gunstig is voor de mol om aangewezen te worden. Die kandidaten hebben waarschijnlijk dezelfde overwegingen, gedachten en discussies als wij hier op het forum. Hen valt ook op dat Kim zich juist niet verdacht maakte als mol richting Angela en Karel.
Dit zou een ideale opdracht zijn om je als mol onverdacht te maken. Hoe flauw het ook is, en ondanks dat het een flink aantal € scheeld voor de pot.
Ik wil hier niet mee zeggen dat ik Kim verdacht vond tijdens de lunch opdracht, maar... dat ik net zo ver (van huis) ben als vorige week.