Valt me op dat er zo weinig in het Kim topic staat.
Voor mij is ze toch overduidelijk de mol.
Ik zal even alles op een rijtje zetten:
AFLEVERING 1:
- Kim op de boot, de beste plek voor een mol. Ze maakt gretig gebruik van Hind die zegt dat ze Tim hoort.
- Kim is één van de weinigen die geen veto recht wil. En aan het veto recht heb je als mol zijnde niet veel.
- Ze loopt samen met Erik enorm te kloten bij het kiezen van kandidaten bij voorwerpen. De Yvon techniek? Die deed eveneens 'te' mollerig tegenovwer Sander waardoor ze niet langer werd verdacht door Sander.
- Ze koopt een oosters theepotje, heel slim, want dat kan ook op Hind slaan.
AFLEVERING 2:
- Ze loopt een paar keer samen met Arjen langs een koker zonder de koker op te merken. Bovendien vindt ze geen één koker.
- Ze gaat op de laptop zitten!!! Je merkt toch meteen dat je op een laptop zit, tenzij je de mol bent..
- Ze communiceert heel slecht in het Holland Village, en wordt buiten beeld neergeschoten. Niemand die kan bevestigen dat ze echt haar best heeft gedaan. Toch vreemd dat Kim de enige is waarvan je niet ziet dat ze wordt neer geschoten.
AFLEVERING 3:
- Bij de auto opdracht doet ze van alles fout, maar geeft Sanne de schuld van alles.
- Ze etaleert tegenover Karel en Angela erg duidelijk haar kennis over eerdere seizoenen van 'de mol'. Dit doet ze door een eerdere aflevering uit seizoen 6 'na te spelen'. Jammer genoeg voor Kim pakken Karel en Angela deze hint niet echt op.
- Ze geeft Barbara een topito. Wat geld kost uit de pot.
AFLEVERING 4:
- Kim doet eerst het dictee verkeerd samen met Arjen. Iemand moet achterblijven, maar als mol wil je natuurlijk in het spel blijven, dus ze haalt Arjen redelijk makkelijk over om zelf verder te mogen. Ideaal voor de mol.
- Ze kent de stelling van Pythagoras niet meer, waardoor er niks wordt verdient voor de pot.
- Bij de vrijstelling opdracht zaait ze veel onrust samen met Frits.
AFLEVERING 5:
- Het slepen van het blok samen met Sanne ksot heel veel tijd. Bovendien probeert ze Sanne te demotiveren.
- BIj de karaoke opdracht doet iedereen het vrij goed. Maar wat mij opviel was dat zij bij het raden van liedjes niet of nauwelijks meedeed. Ze had geen één liedje goed, en heeft maar 2 of 3 suggesties gedaan.
- Bij de andeling opdracht loopt Kim snel langs de eerste twee bordjes 'omdat het alleen maar de richting naar de tempel aangeeft'
Een flinke lijst. Nou weet ik wel dat bij de andere kandidaten ook zo'n lijst kan worden gemaakt maar het verschil is dat die kandidaten ook veel geld hebben binnengehaald.Kim heeft bij geen 1 opdracht geld voorde pot verdiend.
Voor mij is het dus wel duidelijk: Kim is de mol.