Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195723 keer)

Offline FF

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #80 Gepost op: 25-01-2010, 18:27:37 »
De mol maakt zich bekend in afleving 3. Zo werd vertelt in aflevering 1.
En wie maakt zich in aflevering drie bekend aan de rij-instructeur van haar auto : Kim, Kim (daarbij wijzend naar haarzelf)

Zo gemakkelijk kan het toch niet zijn?

Briljant eenvoudig, maar niemand denk er aan (behalve jij dan).
Het zou me niets verbazen als dit de onderliggende betekening van deze mindfuck is
mijn verdachten:

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #81 Gepost op: 25-01-2010, 18:35:02 »
Briljant eenvoudig, maar niemand denk er aan (behalve jij dan).
Het zou me niets verbazen als dit de onderliggende betekening van deze mindfuck is
uhm, lees even een paar berichten boven mollemania
alleen zij?? maak er nog maar een paar van ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #82 Gepost op: 27-01-2010, 20:00:06 »
@tdietz: Jij bent zo overtuigd van Kim. Ik heb inmiddels een vrijblijvende keuze gemaakt van Sanne. Maar verdenk Kim toch ook nog wel. Waarom wijst Kim samen met Erik Manuel erop dat Manuel verder moet kijken naar de voetbal van Barbara?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #83 Gepost op: 27-01-2010, 20:16:12 »
@tdietz: Jij bent zo overtuigd van Kim. Ik heb inmiddels een vrijblijvende keuze gemaakt van Sanne. Maar verdenk Kim toch ook nog wel. Waarom wijst Kim samen met Erik Manuel erop dat Manuel verder moet kijken naar de voetbal van Barbara?
klopt, dat is inderdaad iets onmollerigs, maar zoiets zo ook heel verdacht zijn als ze het niet deed, erik was erbij en als erik seind en Kim niet maakt ze zichzelf alleen maar verdacht, dit moest wel

ik denk dat Kim de mol is waarvan iedereen denkt dat ze te graag de mol wil uithangen en daardoor niet de mol kan zijn

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2010, 20:18:06 »
Het is de interpretatie van Manuel dat ze dat doen. Mogelijk heeft ze onbewust wat zenuwachtige trekjes.
Ik zie Kim in elk geval niet heel duidelijk seinen. (?)

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2010, 20:54:24 »
Het is de interpretatie van Manuel dat ze dat doen. Mogelijk heeft ze onbewust wat zenuwachtige trekjes.
Ik zie Kim in elk geval niet heel duidelijk seinen. (?)
Ik eigenlijk wel, samen met Erik is dit vrij duidelijk te zien.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #86 Gepost op: 29-01-2010, 13:06:56 »
Kim is voor mij nu toch wel redelijk mol af. Zij wist het antwoord op die Samoerai vraag niet en gokte toen goed. Als ze de mol was had ze makkelijk fout kunnen gokken, want het was ook geen makkelijke vraag.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2010, 13:10:10 »
Kim is voor mij nu toch wel redelijk mol af. Zij wist het antwoord op die Samoerai vraag niet en gokte toen goed. Als ze de mol was had ze makkelijk fout kunnen gokken, want het was ook geen makkelijke vraag.
het was een super makkelijke vraag, en door wat jij nu zegt ben ik er zekerder van dat Kim de mol is, een super afleiding van haar, iets goed gokken en vervolgens verder in het spel de mist in gaan en niks verdienen voor de pot :P

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #88 Gepost op: 29-01-2010, 13:20:17 »
het was een super makkelijke vraag, en door wat jij nu zegt ben ik er zekerder van dat Kim de mol is, een super afleiding van haar, iets goed gokken en vervolgens verder in het spel de mist in gaan en niks verdienen voor de pot :P

Vond haar sowieso al niet echt verdacht, maar hierdoor nog minder. En ik vond het persoonlijk een moeilijke vraag, had echt geen idee. :p
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 29-01-2010, 13:26:44 »
Die laatste vraag had ze mijns inziens zeker wel kunnen weten. Die samurai-vraag weet ik niet en is ook niet relevant.
Relevant is dat zij, en niet Arjen, na de eerste vraag doorgaat en het verknalt.
Een beetje net als Arjen vorige week in de auto, goed je best doen tot het er op aan komt.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 29-01-2010, 14:03:04 »

Zo zie je maar dat 1 actie verschillende opvattingen kan oproepen.

Ik ben het eens met tdietz. Dit was, voor een slimme meid als Kim, een gemakkelijke vraag.
Voor iedereen die maar een beetje wiskunde gahed heeft moet dit te doen zijn. Vond het vooral opvallend dat ze pas later ineens wel de goede formule weet. Een echt molactie m.i.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #91 Gepost op: 29-01-2010, 14:31:21 »
Het ging om de vraag over de samoerai toch? Waar het antwoord papierkunstvouwen was ofzo  :P Die wist ik ook niet  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #92 Gepost op: 29-01-2010, 14:36:14 »
Het ging om de vraag over de samoerai toch? Waar het antwoord papierkunstvouwen was ofzo  :P Die wist ik ook niet  :P
dan ben ik duidelijk de enige die die vraag makkelijk vond en ik heb geen enkel verstand van de japanese cultuur, misschien dat ik het weet door tekenfilms :P van vroega
maar die wiskunde vraag was ook super simpel hoor

maar trouwens, in het intro filmpje zie je die samourai die telkens een ander geluid maakt, Kim heeft nu de vraag over de samourais gehad, misschien een hint :-\\

Offline japiekrekel

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 29-01-2010, 20:56:43 »
Bij de samourai-vraag bladert Kim door een van de boeken. Er bevindt zich een kaart of een brief tussen een van de pagina's. Bij het zien van dat stuk papier bladert ze gewoon door! Ik zou ff gaan kijken wat er op staat! Desondanks heeft ze de vraag goed, maar verdient ze er geen geld mee.

Zie [11:08] afl. 4.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2010, 21:26:38 »
Precies, dat viel mij ook direct al op inderdaad. Best opvallend, dat stuk papier, ik zou toch even kijken of er iets op staat...
... of tussen welke pagina's dat papiertje gestoken is. Misschien was er een aanwijzing in het boek te vinden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #95 Gepost op: 3-02-2010, 15:39:19 »
Dat van die samoerai-vraag heeft mij weer een bevestiging gegeven dat Kim mijn molkandidaat blijft. Wat is er nu beter voor een mol dan een vraag goed gokken, maar vervolgens buiten tijd te raken! Je wist dat je binnen de tijd weer buiten de school moest zijn, dus een goede vraag deed er helemaal niks toe!
Ich bin ein Bärliner!

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 3-02-2010, 23:12:39 »
Dat Kim begon over Patagonie,deed ze dit niet bewust, heeft dit gebied te maken met een/de Mol? dus dat ze bewust dit gebied wilde aankaarten?
Ananas

Offline juul4

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
« Reactie #97 Gepost op: 4-02-2010, 22:22:53 »
Kim zat vanavond lekker te mollen, eerst tijdens t peddelen en bij het voetstuk naar boven sjorren met Sanne en imo deed ze ook erg haar best tijd te rekken bij de check van de bordjes....

maar ik moet er (helaas) bij vermelden, dat ik een paar keer tijdens de uitzending heb gedacht dat ze stuk voor stuk nog steeds de mol kunnen zijn  ::rofl::
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Rubmol

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 5-02-2010, 11:20:54 »
Valt me op dat er zo weinig in het Kim topic staat.

Voor mij is ze toch overduidelijk de mol.
Ik zal even alles op een rijtje zetten:

AFLEVERING 1:

- Kim op de boot, de beste plek voor een mol. Ze maakt gretig gebruik van Hind die zegt dat ze Tim hoort.
- Kim is één van de weinigen die geen veto recht wil. En aan het veto recht heb je als mol zijnde niet veel.
- Ze loopt samen met Erik enorm te kloten bij het kiezen van kandidaten bij voorwerpen. De Yvon techniek? Die deed eveneens 'te' mollerig tegenovwer Sander waardoor ze niet langer werd verdacht door Sander.
- Ze koopt een oosters theepotje, heel slim, want dat kan ook op Hind slaan.

AFLEVERING 2:

- Ze loopt een paar keer samen met Arjen langs een koker zonder de koker op te merken. Bovendien vindt ze geen één koker.
- Ze gaat op de laptop zitten!!! Je merkt toch meteen dat je op een laptop zit, tenzij je de mol bent..
- Ze communiceert heel slecht in het Holland Village, en wordt buiten beeld neergeschoten. Niemand die kan bevestigen dat ze echt haar best heeft gedaan. Toch vreemd dat Kim de enige is waarvan je niet ziet dat ze wordt neer geschoten.

AFLEVERING 3:

- Bij de auto opdracht doet ze van alles fout, maar geeft Sanne de schuld van alles.
- Ze etaleert tegenover Karel en Angela erg duidelijk haar kennis over eerdere seizoenen van 'de mol'. Dit doet ze door een eerdere aflevering uit seizoen 6 'na te spelen'. Jammer genoeg voor Kim pakken Karel en Angela deze hint niet echt op.
- Ze geeft Barbara een topito. Wat geld kost uit de pot.

AFLEVERING 4:

- Kim doet eerst het dictee verkeerd samen met Arjen. Iemand moet achterblijven, maar als mol wil je natuurlijk in het spel blijven, dus ze haalt Arjen redelijk makkelijk over om zelf verder te mogen. Ideaal voor de mol.
- Ze kent de stelling van Pythagoras niet meer, waardoor er niks wordt verdient voor de pot.
- Bij de vrijstelling opdracht zaait ze veel onrust samen met Frits.

AFLEVERING 5:

- Het slepen van het blok samen met Sanne ksot heel veel tijd. Bovendien probeert ze Sanne te demotiveren.
- BIj de karaoke opdracht doet iedereen het vrij goed. Maar wat mij opviel was dat zij bij het raden van liedjes niet of nauwelijks meedeed. Ze had geen één liedje goed, en heeft maar 2 of 3 suggesties gedaan.
- Bij de andeling opdracht loopt Kim snel langs de eerste twee bordjes 'omdat het alleen maar de richting naar de tempel aangeeft'

Een flinke lijst. Nou weet ik wel dat bij de andere kandidaten ook zo'n lijst kan worden gemaakt maar het verschil is dat die kandidaten ook veel geld hebben binnengehaald.Kim heeft bij geen 1 opdracht geld voorde pot verdiend.

Voor mij is het dus wel duidelijk: Kim is de mol.

« Laatst bewerkt op: 5-02-2010, 15:34:48 door Rubmol »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 5-02-2010, 11:46:45 »
Mooi lijstje, ik blijf ook op Kim hoor.. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...