Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 195727 keer)

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] KIM
« Reactie #100 Gepost op: 5-02-2010, 15:45:23 »
Het enige wat mij nu doet twijfelen aan Kim als mol is dat je Hind duidelijk hoort zeggen dat ze Kim verdenkt.
Ik schrijf haar voorlopig af als mol.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 5-02-2010, 15:49:34 »
Het enige wat mij nu doet twijfelen aan Kim als mol is dat je Hind duidelijk hoort zeggen dat ze Kim verdenkt.
Ik schrijf haar voorlopig af als mol.

Em bij Schiffers zegt ze dat ze Frits als mol heeft ....

Niets is wat het lijkt (en zeker de montage niet )
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 5-02-2010, 15:52:20 »
Em bij Schiffers zegt ze dat ze Frits als mol heeft ....

Niets is wat het lijkt (en zeker de montage niet )

Maar ze zegt dat ze nú denkt dat Frits de mol is. Zou ze dat denken als ze hem als mol had in het spel, nauwelijks gespreid had (zoals ze zegt) en vervolgens eruit is gevlogen?

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #103 Gepost op: 5-02-2010, 16:25:18 »
Kim is mijn mol, maar idd toen hind afviel kwam de twijfel bij mij naar boven
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #104 Gepost op: 5-02-2010, 16:28:22 »
Hind ook in Schiffers.fm over haar fouten en over Kim: "Het waren geen bewuste molacties zoals Kim dat heel erg bewust deed in beeld." Lijkt me dus dat ze Kim niet echt verdacht maar haar (net zoals ik voorlopig) als hulpmol ziet.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 5-02-2010, 16:40:09 »
Hind ook in Schiffers.fm over haar fouten en over Kim: "Het waren geen bewuste molacties zoals Kim dat heel erg bewust deed in beeld." Lijkt me dus dat ze Kim niet echt verdacht maar haar (net zoals ik voorlopig) als hulpmol ziet.

Of juist wel, omdat ze wel zag dat Kim dingen opzettelijk fout deed, terwijl het bij haarzelf per ongeluk ging.

Hoe het ook zij, Hind's vertrek doet mij twijfelen aan zowel Kim als Frits als mol. Vervelend, want ik heb Frits als mol  :-\\

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 5-02-2010, 20:55:04 »
Of ze is nu tot in keer gekomen

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 6-02-2010, 00:48:35 »
Ik zou haar wel een megaleuke mol vinden. Bovenop die laptop gaan zitten haha. En in de school was ze een top-mol, eerst nog ff pesterig goed hebben en doorgaan om dan later toch af te gaan op Pythagoras. Bij de krater en de bios molde ze ook flink.

Het is dan wel weer raar dat ze zich zo opstelt als Kandidaat naar Karel en Angela... gaat toch om 3000,=. En bij het slepen van het blok uit de sloep wilde Kim snel verder varen terwijl Sanne tijd wil nemen om aan te meren en omhoog te slepen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 6-02-2010, 00:50:40 »

Het is dan wel weer raar dat ze zich zo opstelt als Kandidaat naar Karel en Angela... gaat toch om 3000,=

???

Als de mol echt door Karel en Angela werd aangewezen, gaat er 3000 uit de pot. Hoezo gedraagt ze zich dan als Kandidaat?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #109 Gepost op: 6-02-2010, 00:54:49 »
Zo, Kim is echt zwaar gestegen in mijn lijstje na deze aflevering. Ik had 'r eigenlijk al afgeschreven na de kokeropdracht maar ze loopt nu wel onwijs te klooien.
Zo loopt ze voorbij het eerste bordje ("er staat gewoon richting krater") en doet ze alsof Sanne loopt te klooien met die tempel.
Verder helpt ze voor geen meter mee, bij geen enkele opdracht.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 6-02-2010, 01:06:55 »
Als de mol echt door Karel en Angela werd aangewezen, gaat er 3000 uit de pot. Hoezo gedraagt ze zich dan als Kandidaat?

Dan gaat er dus geen 3000 uit de pot maar komt er zelfs bij! Want ze kozen Frits. Waarom Kim dus een Kandidaatopdracht deed uit Argentinie en die goed keurig uitvoerde is dan wel erg onmols.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 6-02-2010, 01:09:40 »
???

Dit was één van de weinige opdrachten die voor de mol net zo lastig was als voor de kandidaten. (en met 6 tegen 1 misschien nog wel lastiger).

Waar Barbara maar ging proosten, bedacht kim dat verhaal met die woorden ...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 6-02-2010, 10:05:34 »
Dan gaat er dus geen 3000 uit de pot maar komt er zelfs bij! Want ze kozen Frits. Waarom Kim dus een Kandidaatopdracht deed uit Argentinie en die goed keurig uitvoerde is dan wel erg onmols.

Oh, zo bedoel je, ik snap je nu ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #113 Gepost op: 6-02-2010, 10:14:19 »
Toch jammer dat Kim afvaller nummer 6 is...........

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #114 Gepost op: 6-02-2010, 15:26:11 »
Ook erg verdacht hoe Kim naar die omgevallen paal (met 1 van de 10 symbolen) staarde, maar niets zei, en gewoon doorliep ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #115 Gepost op: 6-02-2010, 15:32:13 »
Ook erg verdacht hoe Kim naar die omgevallen paal (met 1 van de 10 symbolen) staarde, maar niets zei, en gewoon doorliep ...

Ja, het lijkt erop dat de groep zomaar voorbij dat bordje (2) loopt en Kim 'm wel ziet maar niets zegt (verdacht). Toch blijkt daarna dat de kandidaten al vanaf bordje 2 de tekens hebben onthouden (en Frits en Sanne hebben teken 1 zelfs ook onthouden).

Offline Avogadro

• Forumlid
  • Iene miene mutte
« Reactie #116 Gepost op: 6-02-2010, 19:57:28 »
Waar Barbara maar ging proosten, bedacht kim dat verhaal met die woorden ...

...en deed haar ketting af.

Offline McPieke

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 8-02-2010, 16:42:53 »
Jelsir merkte in het topic over aflevering 5 terecht op dat in de bioscoop/karaoke opdracht de woorden "om en om" wel in beeld zijn maar niet door de stem worden uitgesproken.

Zou dit kunnen leiden naar Kim:

Om en Om, het woord OM om de letter N: ONM...

Offline yessie

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 8-02-2010, 16:56:40 »
???

Wat mij verbaasde tijdens dat etentje was dat ze zich helemaal niet als kandidaat gedroeg.
Hoe kon ze ineens heel veel locaties herinneren, ik vond dat wel erg frappant. Dat schut je niet zo maar ineens uit je mouw lijkt mij. Ook dat ze bleef doorgaan om Karel Patagonië te willen laten zeggen, hoe verin je zo snel zo'n locatie. Dan wil ik het nog helemaal niet hebben over haar groene jurk.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 8-02-2010, 17:08:20 »
Jelsir merkte in het topic over aflevering 5 terecht op dat in de bioscoop/karaoke opdracht de woorden "om en om" wel in beeld zijn maar niet door de stem worden uitgesproken.

Zou dit kunnen leiden naar Kim:

Om en Om, het woord OM om de letter N: ONM...

Vind ik heel sterk gevonden.  ::ok::