Ik vind Kim zich toch wel weer verdacht in aflevering 6. Gisteren na de uitzending was ik best in de war, vooral door de test en executie. Nu ik er wat langer over na heb kunnen denken en een uitweg/excuus heb gevonden om het resultaat van de test minder zwaar te laten wegen (
zie arjen topic), zak ik weer wat dieper weg in de Kim tunnel.
Ik vond haar vooral verdacht bij de eerse opdracht. Ze lijkt voorkennis te hebben toen PJ met Arjen en Sanne de trap af kwammen, met haar opmerking/vraag over dat haar geld niet de pot in gaat en dat Arjen en Sanne de jokers mogen houden.
Ik heb ook het idee dat zij behoorlijk probeert te sturen in deze opdracht, soms door mee te gaan met opmerkingen van anderen. Misschien wist ze wel dat Sanne en Arjen eerder voor zichzelf zouden kiezen dan Frits en Erik, en zo zelf onverdacht voor geld gaan. (Of natuurlijk pas een envelop kiezen als de keuze van Sanne bekend is.)
Tijdens de foto/meet your mole opdracht zien we niet echt wat ze doet. Maar we zien wel haar plek wel als enige leeg langs komen (gespiegeld, als Frits bezig is).
Tijdens de derde opdracht is laat Kim of Arjen een muntje vallen. Kim is in elk geval niet slim bezig door buiten de kano het muntje aan te willen geven. Verder lijkt ze wel fanatiek.
En ze heeft af een toe de gezichtsuitdrukkingen van een mol.
Toevoeging> En dan heb ik natuurlijk ook nog de vergezochte 'combinatie van Zao en Fotogalerij'-hint, die naar Kim (of Arjen) wijst, achter de hand.
(Om een onverklaarbare reden heb ik bij deze (uitleg van de) hint het gevoel dat 'ie wel eens kan kloppen, in tegenstelling tot normaal.)